IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби

Volkswagen разкри всички подробности за модела, включително цената

Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби

Германската компания Volkswagen разкри всички подробности за най-мощната дизелова версия на новия Golf Variant. Моделът е получил добавка GTD в името си и ще бъде представен пред публика по време на автосалона в Женева.
Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби
Новият Volkswagen Golf GTD (Gran Turismo Diesel) Variant използва същия силов агрегат като хечбека Golf GTD. Той има обем от 2,0 литра и развива мощност от 184 к.с. при 3,500 об/мин. Максималният въртящ момент е 380 Нм, като е наличен между 1750 и 3250 об/мин.

Volkswagen Golf GTD Variant спринтира от място до 100 км/час за 7,9 секунди, което го прави с 0,4 сек. по-бавен от хечбека Golf GTD. Информация за максималната скорост на модела не е налична, но пък става ясно, че средното потребление на гориво е само 4,4 л/100 км.
Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби
Комбито е получило същите визуални промени като хечбека - масивни предна и задна брони, решетка на радиатора тип пчелна пита, хромирани крайни тръби на изпускателната система, 17-инчови джанти Curitiba (или опционални 18-инчови Nogaro), би-ксенон светлини, редуциран с 15 мм просвет и др.

Салонът предлага спортни седалки, осветени прагове, топка на скоростния лост в стила на GTI, алуминиеви акценти и др.

Най-мощният дизелов Golf вече е наличен на пазара в Германия, като цените започват от 31 975 евро. Официалната премиера на модела ще състои в началото на март в Женева, когато ще стартират и доставките към клиенти.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #44
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Голф трябва да надмине себе си и следващият модел да е на въглища
  • #43
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Бай Коста ( преди 9 години )
    Ако идеята е да се дърлим, засега добре се получава. Не държа прекалено много на добрия тон, но написаното тук е некоректно. За мен надеждността на една кола е изключително важна, защото когато купуваш, дизайнът и цената са ясни. Какво мога да науча от колеги, когато едните пишат, че колата е много здрава, а другите твърдят, че двигателят трябва да се разтуря всяка есен. Е, на мен лично този Голф ми харесва външно, но няма да го купя нито като нов, нито като стар.
  • #42
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тоя 2,5 познай защо има проблем с цилиндър. Тоя мотор може да има проблеми с вала, но не и с цилиндри. Нека пък аз да ти разкажа нещо...2005 мой роднина си взе чисто нова Корола, 2007 аз си взех чисто нов Б6. Возих го един път из Европа, някъде около 2011. След като си дойдохме, отиде и я смени с новия Авенсис. След около 1,5-2г мъка с тоя Авенсис, който със 136кс не можеш да разбереш къде са, шумен и дървен, го остави в Порше и си взе Голф ДСГ. Сега е страшно доволенТа, хора всякакви...
  • #41
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Хр до Анонимен ( преди 9 години )
    Да, един си върнал на вторични Пасата, друг правил ремонт на 70000 километра...хайде стига глупости! Поне дайте линк към български форуми, където има хора с реални такива проблеми! Иначе си чешете езиците - един съсед има, чух оттук, чух оттам...! :)
  • #40
    3 rate up comment 6 rate down comment
    noise ( преди 9 години )
    Леле мале, като човек с усет към качествените неща винаги съм стоял далеко от прехваления народен автомобил. Голф комби си е доста грозна гледка.
  • #39
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А проблем с веригата имат всички TSI двигатели, не само 1.4, просто при него е най-често явление, иначе и 1.2 и 1.8 и т.н. имат много сходни и подобни проблеми. 1.2 и 1.4 ест. са най- зле и най-масови. Като комунистически лозунги звучат коментарите ви! Пред мен в сервиз на VW казаха на приятел, че пасата му с дизелов двигател 2.5 му казват - проблем с цилиндър, това е нещо нормално не се притеснявайте ремонта е 2500 лв. само за тоя проблем. Пича върна на вторички пасата и си взе друга марка!
  • #38
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе какви глъпости говорите бе ??,TSI двигателите се продават от 2006 година. Това, което пишете, че поемали пълната сума не е вярно! проверете в официалните им изявления и други!За гаранцията специално я "удължиха", но и условията в гаранцията си ги има, които почти обезсмислят удължението. марки, като хонда и тойота сменят части, които понякога дефектират на автомобили по 10-15 години, а тия едвам ги накараха да поемат малко о разходите за ЧЕСТО срещани проблеми с двигателите. VW НИКОГА!!!
  • #37
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Петров ( преди 9 години )
    Проблемът с веригата е с 1.4 TSI двигател! Нали не си мислите, че всяка верига на TSI двигател прескача :) :) :) Карал съм Октавия с 1.4 TSI двигател и не съм имал такива проблеми! В крайна сметка VW в България имат гаранция от 4 години или 120 хиляди километра /което настъпи първо/! Така че тоя с VW на 70000 километра, дето му била изтекла гаранцията на третата година, явно е навсякъде другаде, но не и в България!
  • #36
    5 rate up comment 5 rate down comment
    VW ( преди 9 години )
    Красота!!!
  • #35
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    VAG поема изцяло разходите за веригите на автомобили до 6г! Дори и на тези със задна дата...Факт е, че водачите на VAG са едни от най-доволните от автомобилите си и не биха ги сменили с друга марка! Задоволството от марката е налице. Материали има по нета...Това с какво си го обяснявате? Мазохизъм или ...? Имам познат който дава по 80к за Пасат, гърмят му 2 дюзи, врътна 150к за 2г,след това смениха всички с акция. Остави го на жена му. Отиде и си купи новия пак за около 80к :)