IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби

Volkswagen разкри всички подробности за модела, включително цената

Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби

Германската компания Volkswagen разкри всички подробности за най-мощната дизелова версия на новия Golf Variant. Моделът е получил добавка GTD в името си и ще бъде представен пред публика по време на автосалона в Женева.
Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби
Новият Volkswagen Golf GTD (Gran Turismo Diesel) Variant използва същия силов агрегат като хечбека Golf GTD. Той има обем от 2,0 литра и развива мощност от 184 к.с. при 3,500 об/мин. Максималният въртящ момент е 380 Нм, като е наличен между 1750 и 3250 об/мин.

Volkswagen Golf GTD Variant спринтира от място до 100 км/час за 7,9 секунди, което го прави с 0,4 сек. по-бавен от хечбека Golf GTD. Информация за максималната скорост на модела не е налична, но пък става ясно, че средното потребление на гориво е само 4,4 л/100 км.
Golf Gran Turismo Diesel вече и във версия комби
Комбито е получило същите визуални промени като хечбека - масивни предна и задна брони, решетка на радиатора тип пчелна пита, хромирани крайни тръби на изпускателната система, 17-инчови джанти Curitiba (или опционални 18-инчови Nogaro), би-ксенон светлини, редуциран с 15 мм просвет и др.

Салонът предлага спортни седалки, осветени прагове, топка на скоростния лост в стила на GTI, алуминиеви акценти и др.

Най-мощният дизелов Golf вече е наличен на пазара в Германия, като цените започват от 31 975 евро. Официалната премиера на модела ще състои в началото на март в Женева, когато ще стартират и доставките към клиенти.

Снимки: Volkswagen
 

0 от 500
  • #54
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аааа, това ли стъкло. То пада още при Б4-железния.Правил съм го, това пак е раздухано.Едва ли тези, които са имали този проблем са ревали толкова. Оправяше се за 120 лв или кадърен приятел стругар/заварчик. За твое съжаление при Б6 аз това не го виждам...Като цяло стигам до извода, че хора нямащи общо по никакъв начин с ФВ, пишат за проблемите там. Тези които явно имат, си го спестяват. Странно...
  • #53
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "За какво стъкло" - синдрома на падащия прозорец, който е масов при всички VW, шкода и т.н.Изисква се разглобяване на цялата врата и сменяне на част от механизма на прозореца, тъй като е пластмасов и се чупи след някоя година - ей тоя проблем :) А и много други проблеми мога да изреда просто не ми се занимава вече.Само ви казвам, като се коментират други марки е добре 1во да се замислите, какво ви предлага вашата (VW) и за какви пари, защото вече и италианските са с по-малко проблеми!
  • #52
    5 rate up comment 1 rate down comment
    1.2 TSI Golf 7 Trend ( преди 9 години )
    Аз си карам Голфа, пък вие си коментирайте колко лош и несполучлив модел е! Аз съм си го купил, аз съм си доволен, това е важното - клиентът е доволен от покупката си! Вие коментирайте! Може да не сте карали такъв автомобил, но със сигурност знаете "по-добре" от мен неговите слаби страни!
  • #51
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Както виждаш е малко по-различно от това, което пишеш. Кой проблем с дюзите, там ВАГ ги смениха със сервизна акция на всички автомобили до 7г. Аз лично имам двама приятели минали по този начин. Нали не мислиш че всичко което ВАГ продава са 1,4 ТСИ, при които са основно проблемите с веригата. Като разбира се не всички имат и проблеми от тяхДалеч съм от това да омаловажавам проблемите, но са силно преекспонирани. Особено от хора нямали досег въобще с тях.За какво стъкло?
  • #50
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "защото и досега производителят поемаше разходите по ремонта при автомобилите на възраст до 6 години.Но при водачите, които шофират малко и на къси отсечки, новите условия (без ограничение на пробега) позволяват настъпилите повреди да бъдат отстранени и след изтичане на срока от 6 години. Добра новина е и фактът, че не е необходимо поддръжката да е извършвана в сервизите на производителя, а по неговите препоръки. И още нещо: старите заявки за разглеждане на случаите ще бъдат преразглеждани..."
  • #49
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А другите им проблеми, кога ще признаят ? За DSG Китайците ги накараха и направиха сервизна акция, ама по света нещо да са направили? Колко години ги продават и всички си плащат яко, като попове? Сега какво правят сменят безплатно маслото на скоростната кутия и се надяват да издържни, ако не пак си плаща клиента нали?Другите проблеми в TSI двигателите освен веригата, кога ще признаят ? Дюзите на дизелите? Падащото стъкло? Да продължавам ли? Италианските вече са по-здрави от тях.. смятай....
  • #48
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да поемат всички разходи ама къде ? НА луната, защото хората дето си карат колите в сервизите им друго казват? СЕга на кой да вярваме, на тея дето висят в сервизите им? Или на тези, които 6-7 години прикриват бакиите си, а клиентите им си плащат ?А за проблемите се разбира много по-рано, ама от VW крият мнооого време и отричат сеш се? И да милиони са засегнатите, за 10 години колко са продали според теб ?Нищо не разглеждат и гаранцията им е най-къса от всички производители в Европа?
  • #47
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За първи път се разбира за проблем с верига през 2009та или 3г след пускането на ТСИ. Кога реално си очаквал да почнат да оправят за своя сметка веригите? Според мен е 6г е по скоро нормално, предвид че за проблем не се е знаело в през 3г от тях. Както вече писах VAG вече поема всички ремонти свързани с веригата на коли до 6г, като има вероятност и за по-стари, както и ще преразгледа старите случаи в които е платено от собствениците! Какво всъщност повече? Чак милиони засегнати, айде стига...
  • #46
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Линкове немога да ви дам с проблемите, тъй като администраторите, както знаем трият линкове на други сайтове - питай ги защо. Но прочети и в Аутобилд сайта им за проблемите и TSI двигатели.Аз глупости не говоря, а само факти и то доказани чрез хиляди сигнали и натиск върху VW,защото те иначе не признават и не правят нищо.За първи път, когато поемат някъв разход от ремонта е 6 години след пускането на двигателите tsi, което е жалко това са милиони автомобили с ремонти платени от собствениците!
  • #45
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Най-продаваният автомобил в Европа, избран за Автомобил на годината в половината свят, включително и Япония, се чупи, гори масло, саморазпада се и ръждясва като за световно! Хората са мазохисти!