IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Cadillac разширява присъствието си в Европа

Марката предизвиква германските си конкуренти с атрактивна цена на електрическия Lyriq

Американският производител Cadillac разширява дейността си в Европа, като започна директни продажби на изцяло електрическия Lyriq в Германия. Дъщерното дружество на General Motors стартира само онлайн продажби на Lyriq, съперник на Mercedes-Benz EQE и Audi Q8 E-tron, в Швейцария миналия октомври. След това Cadillac добави Швеция и Франция, а предстои към тях да се присъедини и Великобритания.


Cadillac Lyriq


„Ние се позиционираме в Европа като електрическа високопроизводителна и първокласна марка с американски корени - коментира управляващият директор на GM Europe - Жаклин Маккуейд, пред германското издание Automobilwoche. - Ние не сме като много други електрически марки, искаме да предложим колата на хора, които искат да изразят своята личност с нея. Нашите клиенти са модерни хора, които обичат производителността и технологиите“.

Cadillac също иска Lyriq да спечели клиентите със своята „изключително конкурентна цена. Електрическият SUV със задвижване на четирите колела се предлага за 80 500 евро в Германия, където AWD Mercedes EQE 500, с по-малко мощност (402 к.с. срещу 520 к.с.) и по-малък пробег (594 км срещу 690 км) започва от 99 841 евро.

Заедно с AWD стандартното оборудване на Lyriq включва усъвършенствани асистенти на водача, кожени седалки и гуми с висока производителност, които се продават предимно като допълнително оборудване от конкурентите.

В Cadillac ще разчитат на онлайн продажби, а не на създаване на мрежа от дилъри. Засега обаче те вървят слабо, като за първото тримесечие са отчетени само 7 регистрации. В компанията обаче не се притесняват, като твърдят, че целта им е стойност, а не обем.


0 от 500