IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейската Honda CR-V с разход 4,9 л/100 км

Моделът вече предлага 1,6-литров дизел със 160 к.с. и 9-степенна автоматична трансмисия

Европейската Honda CR-V с разход 4,9 л/100 км

Японският производител Honda разкри допълнителна информация и нови снимки за обновената европейска версия на кросовъра CR-V, чиято премиера се състоя през есента в Париж.
Европейската Honda CR-V с разход 4,9 л/100 км
Безспорно най-интересната новост при модела е дизеловият i-DTEC двигател. Той има четири цилиндъра и обем от 1,6 литра, като генерира 160 к.с. и 350 Нм. Агрегатът се предлага стандартно със система за задвижване на четирите колела, а изборът на трансмисия е между базовата ръчна с 6 предавки и новата автоматична с 9 степени.

От Honda посочват, че новият двигател предлага най-доброто съотношение между мощност и разход на гориво в своя сегмент. И подкрепят твърдението си с официалните данни за потреблението на модела.

Версията на CR-V със 160 к.с., ръчна кутия и 4WD изразходва средно по 4,9 л./100 км. Моделът с 9-степенна автоматична трансмисия, 160 к.с. и 4WD харчи с 0,2 литра повече.

Налична е и по-икономична версия. Моделът с по-умерената версия на този мотор, развиваща 120 к.с., има среден разход от 4,4 л/100 км. Този модел има предно задвижване и се предлага с ръчна кутия.

От Honda очакват, че около 60% от поръчките на обновения CR-V в Европа ще бъдат за модели с дизелов мотор. Наличен ще бъде обаче и познатият бензинов мотор с обем 2,0 литра и мощност 155 к.с. Той се предлага с предно или 4WD задвижване, както и с избор между ръчна или автоматична скоростна кутия - старата с 5-степени. Средното потребление на бензиновите версии е между 7,2 и 7,5 л/100 км.

Освен нов двигател, обновеният CR-V демонстрира също така по-уверено поведение на пътя, сочи информацията. Моделът има разширени с 15 мм предна и задна следи, както и различни компоненти на окачването. Воланът е станал по-директен и отзивчив, а шумът в кабината е редуциран с 8%.

Новост в модела и е системата Intelligent Adaptive Cruise Control, за която писахме наскоро. В Honda я наричат "интелектуален автопилот", като тя може не само да поддържа безопасна дистанция спрямо движещия се отпред автомобил или останалите транспортни средства, движещи се в съседните платна, но и да предвижда опасността от евентуален сблъсък. И своевременно да се намеси за неговото предотвратяване.

Снимки: Honda

Тагове: honda cr-v i-dtec
0 от 500