IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейската Honda CR-V с разход 4,9 л/100 км

Моделът вече предлага 1,6-литров дизел със 160 к.с. и 9-степенна автоматична трансмисия

Европейската Honda CR-V с разход 4,9 л/100 км

Японският производител Honda разкри допълнителна информация и нови снимки за обновената европейска версия на кросовъра CR-V, чиято премиера се състоя през есента в Париж.
Европейската Honda CR-V с разход 4,9 л/100 км
Безспорно най-интересната новост при модела е дизеловият i-DTEC двигател. Той има четири цилиндъра и обем от 1,6 литра, като генерира 160 к.с. и 350 Нм. Агрегатът се предлага стандартно със система за задвижване на четирите колела, а изборът на трансмисия е между базовата ръчна с 6 предавки и новата автоматична с 9 степени.

От Honda посочват, че новият двигател предлага най-доброто съотношение между мощност и разход на гориво в своя сегмент. И подкрепят твърдението си с официалните данни за потреблението на модела.

Версията на CR-V със 160 к.с., ръчна кутия и 4WD изразходва средно по 4,9 л./100 км. Моделът с 9-степенна автоматична трансмисия, 160 к.с. и 4WD харчи с 0,2 литра повече.

Налична е и по-икономична версия. Моделът с по-умерената версия на този мотор, развиваща 120 к.с., има среден разход от 4,4 л/100 км. Този модел има предно задвижване и се предлага с ръчна кутия.

От Honda очакват, че около 60% от поръчките на обновения CR-V в Европа ще бъдат за модели с дизелов мотор. Наличен ще бъде обаче и познатият бензинов мотор с обем 2,0 литра и мощност 155 к.с. Той се предлага с предно или 4WD задвижване, както и с избор между ръчна или автоматична скоростна кутия - старата с 5-степени. Средното потребление на бензиновите версии е между 7,2 и 7,5 л/100 км.

Освен нов двигател, обновеният CR-V демонстрира също така по-уверено поведение на пътя, сочи информацията. Моделът има разширени с 15 мм предна и задна следи, както и различни компоненти на окачването. Воланът е станал по-директен и отзивчив, а шумът в кабината е редуциран с 8%.

Новост в модела и е системата Intelligent Adaptive Cruise Control, за която писахме наскоро. В Honda я наричат "интелектуален автопилот", като тя може не само да поддържа безопасна дистанция спрямо движещия се отпред автомобил или останалите транспортни средства, движещи се в съседните платна, но и да предвижда опасността от евентуален сблъсък. И своевременно да се намеси за неговото предотвратяване.

Снимки: Honda

Тагове: honda cr-v i-dtec
0 от 500
  • #27
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не му обръщай внимание на Ярослав. това е ***, която за разнообразие си пише от профила и само прави интриги.
  • #26
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Интересното е че с този мотор1,6 д обезсмислят 2,2 д мотора, който е не само по-скъп, тежък, неикономичен, но и има по-слаби динамични показатели. На Акорда слагат 2,2 д 180 к.с., но при ЦРВ го няма (само 150 к.с. е), а точно там трябва да го има. Лично аз Хонда бих си взел само с бензинов мотор, но нещо там доста изостават. Изкарват страхотен дизел, а бензиновите мотори са от доста години и по много показатели изостават от конглокенцията...
  • #25
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ярославе, отвори който и да е форум на голям автопроизводител и ще ти се завие свят от проблемите, които се обсъждат. Аз имам реален опит с Хонда (>300к км), покрай който познавам много други собственици на Хонда, чета доста из форумите и т.н - горенето на масло далеч не е сред проблемните области...Освен това тук явно става дума за V6 двигатели с variable cylinder management - определено не най-разпространените двигатели. Какво се опитваш да докажеш, не схващам?
  • #24
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо пред жирафа ( преди 9 години )
    Уарославе е па нема такову животну! Тва е ХОНДА! Нъц!
  • #23
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе *** селянин намери някой по високо място и се хвърли от там.Това да не ти е немски допотопен тракащ ***.Хонда е номер 1 в света и винаги ще бъде.Не сравнявай вмирисано немско *** с най добрия мотор на вселената.Хонда в целия свят убива всичко живо по пътя си.Ти от кое родопско село си?Иначе всеки нормален човек я знае тази информация.Или си дебел мазен чалгар със затлъстял мозък.Най вероятно си беден ***.
  • #22
    6 rate up comment 12 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "...Колите на Хонда си имат кусури, но точно разхода на масло,..."Щом казваш,може и да си прав.Я цъкни на този адрес да прочетеш как моторите на Хонда не горят масло.http://***.hondaproblems.com/trends/excessive-oil-consumption/
  • #21
    18 rate up comment 5 rate down comment
    до стен ( преди 9 години )
    Какъв пръст в ауспуха бе, аз като пред мен има немска дизелова кола на светофара веднага включвам копчето за циркулация на въздуха в купето щото знам, какво ще стане като тръгне :DИ трагичното е че много нови коли пушат изключително много!
  • #20
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хахах знаех че Дошу ще плюе вагенските дизели а ще възхвалява дизела на Хонда а всъчност колкото замръсяват едните толкова и другите, новите дизели не са като преди 15-20 години дизелите. Освен това Дошо съм виждал Лексус Ис дизелов, който при форсиране изкарваше черен бушек като на Камаз.
  • #19
    19 rate up comment 7 rate down comment
    до Ярославчо ( преди 9 години )
    Направо сцепи мрака с тази тъпня за маслото. Колите на Хонда си имат кусури, но точно разхода на масло, ха-ха-ха. Явно е, че и на картинка не си виждал двигател на Хонда, камо ли да си поддържал. А точно любимите ти вагени си горят масло, та пушек се вдига (буквално) :))
  • #18
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе *** *** карай си разтракания вагенски *** и не се изхвърляй тук.Пълно с чалгари и *** тук.Колко трябва да си *** за да кажеш нещо хубаво за най големия двоен клозет на света.