IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Европейската Honda CR-V с разход 4,9 л/100 км

Моделът вече предлага 1,6-литров дизел със 160 к.с. и 9-степенна автоматична трансмисия

Европейската Honda CR-V с разход 4,9 л/100 км

Японският производител Honda разкри допълнителна информация и нови снимки за обновената европейска версия на кросовъра CR-V, чиято премиера се състоя през есента в Париж.
Европейската Honda CR-V с разход 4,9 л/100 км
Безспорно най-интересната новост при модела е дизеловият i-DTEC двигател. Той има четири цилиндъра и обем от 1,6 литра, като генерира 160 к.с. и 350 Нм. Агрегатът се предлага стандартно със система за задвижване на четирите колела, а изборът на трансмисия е между базовата ръчна с 6 предавки и новата автоматична с 9 степени.

От Honda посочват, че новият двигател предлага най-доброто съотношение между мощност и разход на гориво в своя сегмент. И подкрепят твърдението си с официалните данни за потреблението на модела.

Версията на CR-V със 160 к.с., ръчна кутия и 4WD изразходва средно по 4,9 л./100 км. Моделът с 9-степенна автоматична трансмисия, 160 к.с. и 4WD харчи с 0,2 литра повече.

Налична е и по-икономична версия. Моделът с по-умерената версия на този мотор, развиваща 120 к.с., има среден разход от 4,4 л/100 км. Този модел има предно задвижване и се предлага с ръчна кутия.

От Honda очакват, че около 60% от поръчките на обновения CR-V в Европа ще бъдат за модели с дизелов мотор. Наличен ще бъде обаче и познатият бензинов мотор с обем 2,0 литра и мощност 155 к.с. Той се предлага с предно или 4WD задвижване, както и с избор между ръчна или автоматична скоростна кутия - старата с 5-степени. Средното потребление на бензиновите версии е между 7,2 и 7,5 л/100 км.

Освен нов двигател, обновеният CR-V демонстрира също така по-уверено поведение на пътя, сочи информацията. Моделът има разширени с 15 мм предна и задна следи, както и различни компоненти на окачването. Воланът е станал по-директен и отзивчив, а шумът в кабината е редуциран с 8%.

Новост в модела и е системата Intelligent Adaptive Cruise Control, за която писахме наскоро. В Honda я наричат "интелектуален автопилот", като тя може не само да поддържа безопасна дистанция спрямо движещия се отпред автомобил или останалите транспортни средства, движещи се в съседните платна, но и да предвижда опасността от евентуален сблъсък. И своевременно да се намеси за неговото предотвратяване.

Снимки: Honda

Тагове: honda cr-v i-dtec
0 от 500
  • #37
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А бе не се разправяйте то ако не гори масло няма да е хонда :))
  • #36
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    4.9на 100 и по 2 на 100 масло го прикриват до 200к и основен ремонт типично за хонда :Д
  • #35
    3 rate up comment 12 rate down comment
    лимонад ( преди 9 години )
    евала за новия двигател.иначе за хонда - не ми се коментира. доста грозничко...и това, че не се чупели - тия дето имат екстри си се чупят, тия без турбо, без допълнително обурудване и екстри - не се чупят - те просто ги няма екстрите им :)като започнем от автомата, през климатиците, че до ксеноните чак. Който ги има по колата си знае за какво става дума - проблеми с пръскачки, проблеми с клапи по климатика, напълно неадекватен автоматик, автопилот, който постоянно изключва и т.н.
  • #34
    5 rate up comment 10 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    ...ама не чува.Иначе е лъскава,но може и да е била само замаскирана.Ама нали уж Хонда,здрави мотори-уж,обаче-греда.Излезе дроб.Стегна я и сега си я кара,защото е непродаваема.И последно,регистриран съм в Автомедия и пиша само от един профил,за разлика от повечето писатели във форума.Винаги коментарите ми са с моето име в червено.Всеки друг с такова име е копие и то бледо.Имам глокаж да пиша с името си и не ми пука.По-добре е да спориш с човек отколкото с анонимен юзер,нали?
  • #33
    5 rate up comment 10 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "Ярославе, става ми ясно"Защо се сърдиш на мен,сърди се на колегите от Хонда форума,че са си споделили проблемите с безпроблемните коли.Пък и не съм казал,че Хонда са лоши машини.Напротив,за цената си са много добри.Просто и те си имат проблеми.Лошото е,че новите им модели,също като повечето останали марки не са това,което бяха преди години.Тъста ми има ЦРВ от 99-та.Много ядове бра с нея.Купи я за 7000 и му стигна на 10000.Е,италианка с газово.Казах му да внимава с вноса от ботуша,ама той не...
  • #32
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    до: nixi и останалите ***, които вярват:Honda CR-V, мили мои дечица се продава 4х2 и 4х4. В случая на видеото някои, които разчитат на невежеството, глупостта и неосведомеността на част от хората са направили анти реклама на Хонда. Да, глупаците ще подходят първосигнално и ще го приемат за чиста монета. хората с акъл обаче ще си пуснат други клипове, където се вижда, че антирекламата не е истина. Ако наистина искаха да покажат как Honda CR-V не може, нямаше да показват Форд Куга.Елементарно
  • #31
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ярославе, става ми ясно, че няма смисъл да се обяснявам повече, понеже ти наистина вадиш желязни аргументи - имало било не-знам-си-колко теми относно горене на масло, нищо че в повечето става дума за коли на по 15+ години и нищо, че надълго и нашироко се коментира и некачествено масло и т.н. Относно темата - според мен този дизел ще е поредният балансиран и надежден двигател от Хонда.
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    nixi ( преди 9 години )
    За който не вярва:https://***.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo
  • #29
    5 rate up comment 14 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 9 години )
    "...горенето на масло далеч не е сред проблемните области..."Влез в Хонда Форум България и напиши в полето за търсене "гори масло".12 страници с теми как Хонда не гори масло.И как да си смениш минимум гумички,а после сегментите,биелни и основни лагери,защото разхода отива на 1 литър масло на 1000 км.Дали се кара в "лютеницата" или не все тая.Момчетата дори се шегуват с харчовете на масло от моторите на Хонда.Свикнали са просто.Какво толкова.
  • #28
    11 rate up comment 1 rate down comment
    до Анонимен ( преди 9 години )
    Ами нали затова направиха този 1.6 дизел, за да замени 2.2 дизела им.Отделно сега разработват цяла гама бензинови турбо двигатели с намален обем, за да заменят сегашните, които предлагат. До 2 години ще са си обновили цялата линия двигатели с нови икономични и модерни. За сега с дизелите им се получава много добре.