IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на VW AG: Новите еконорми са смъртоносни за бранша ни

Всеки редуциран грам СО2 коства на производителя 100 млн. евро

Шефът на VW AG: Новите еконорми са смъртоносни за бранша ни

Шефът на концерна Volkswagen AG Мартин Винтеркорн е на мнение, че налагането на още по-строги еконорми за новите автомобили е смъртоносно за цялата промишленост. Пред журналисти на автосалона в Париж топ мениджърът бе категоричен, че всеки редуциран грам СО2 коства на производителя 100 млн. евро.
Шефът на VW AG: Новите еконорми са смъртоносни за бранша ни
Мартин Винтеркорн. Снимка: Ройтерс

Винтеркорн предупреди институциите в Европа, които регулират тези въпроси, че пазарът на електромобили, хибриди от типа plug-in и други екологични превозни средства още не е сформиран и клиентите продължават масово да купуват автомобили с двигатели с вътрешно горене. Според него Европейската комисия е прибързала с налагането на задължителна норма от 95 г/км СО2 след 2020 г.

„Всеки грам, който сме принудени са съкратим, струва на нашия концерн 100 млн. евро – твърди Винтеркорн, цитиран от агенция Automotive News Europe. – Ние сме принудени да инвестираме тази сума, без да имаме дори най-малка идея кога тя ще започне да се изплаща. Най-лошото е, че в Брюксел (б.а. - там е централата на ЕС) сега обмислят още по-жестоки норми след 2020 г.“

В Париж босът на VW AG каза още, че концернът с пълна сила се приближава до изпълнение на целта, която си е поставил – 10 млн. продадени автомобила през 2014 г. Това е с цели 4 години по-рано от предварително планирането.  Освен това най-големият производител в Европа през тази година отбеляза още едно постижение – производството на 200-милионния си автомобил.

Още по темата:
Водещи компании закъсняват с постигане на екологични норми

Въвеждат по-точен метод за измерване разхода на гориво

Колите в Европа харчат с 38% повече от обещаното

Дизеловите мотори вървят по пътя на динозаврите

0 от 500
  • #28
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    На ВАГ спасението им е в Китай. Все повече производители вадят по-добри автомобили от техните, младото поколение не робува на Кореком и ФолЦвагИн както навремето. Сега се търси евтино, надеждно и малко чупливо. А и ВАГ са сами, с тях не работи никой друг автопроизводител, Бенц, БМВ вече кооперират, ВАГ - не. ЯВно има причина ;)
  • #27
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Стига с тая тесла бе човек моделът е експеримент.В САЩ има 100 станции за зареждане средно по 2 в щат.В Европа са 50.Тези зареждачки могат да зареждат возилото за 2 часа !! @ часа седиш на тъпата бензиностанция и чакаш да се зареди представяш ли си ?! В домашни условия талигата е способна на 8 км час скорост на зареждане и пробег.И всичко това за четвърт милион лева.
  • #26
    22 rate up comment 8 rate down comment
    нововнос ( преди 9 години )
    Този *** да не се обяснява, ами да каже защо лъжат за разхода на ковчезите си с 30% ?!?! Защо лъжат наглите, трошливи, лъжливи ***?!?!Лъже и в момента, как всеки грам надолу им струвал 100 милиона, наглецът му с наглец. Зимайте си трошливите нафтови барутници и се изнасяйте от Европа щом не ви изнася тогава, нагляри!
  • #25
    20 rate up comment 8 rate down comment
    ;) ( преди 9 години )
    Тесла модел S в щатите се продава за 80к долара, а в ЕС идва на 110к евро.И това заради баба меркел и любимите и "немски" автопроизводители. Като не можеш да произведеш автомобил отговарящ на еко нормите сгъвай цирка и се разкарай. Все ще се намери кой да го произведе.
  • #24
    12 rate up comment 8 rate down comment
    razgradski pop ( преди 9 години )
    95 г/км СО2 са наистина непосилни за сегашните технологии, но 110-150 г/км СО2 са достижими..стига да се откажат от 3-4 литровите бензинови двигатели..новите 2 литрови дизели достигат 200 HP и са под 150 г/км СО2..
  • #23
    9 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всяка голяма фирма/корпорация лобира законите да са в нейна полза или поне да не и пречат или ощетяват. Не си мислете че другите не го правят. Примери в света колкото щете.
  • #22
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Много плямпате тука, ама тия решения и закони се пишат от разни "екоактвисти" кото цоцат пари от разни организации, без да си имат представа от реалния свят и автомобилно производство. Все едно аз да кажа, че до 2020г. трябва да пуснем ток и течаща вода на Марс и да го напиша в закон, понеже на Земята взе да става тясно за всички.
  • #21
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    кой ще реве за Поло бе освен някой голям ***. има много по добри от полото коли които са по икономични, покриват еконормите и не струват майка си и баща си и най важно не са правени в Китай както вагените
  • #20
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ВАГончик, пак провери от кого се вземат тези решения и тогава плямпай! И между другото, ако забелязваш само ВАГ мрънкат. Условията са еднакви за всички, но най-боклучавата и нискотехнологична компания, иска да бъде подпирана и законите и нормите да се пишат специално за тях. А най-наглото е че Меркел лобира за тези убитаци в Европа. Защо мрънкат като моделите имуж са най-икономичните. Поршетата им харчат 3/100,,а другите 1 максимум 2/100.Май започна да се пука балона и истината да излиза...
  • #19
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма проблем бе те ще ги покрият, ама после да не ревете що едно тъпо Поло струва 20К евро.