IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на VW AG: Новите еконорми са смъртоносни за бранша ни

Всеки редуциран грам СО2 коства на производителя 100 млн. евро

Шефът на VW AG: Новите еконорми са смъртоносни за бранша ни

Шефът на концерна Volkswagen AG Мартин Винтеркорн е на мнение, че налагането на още по-строги еконорми за новите автомобили е смъртоносно за цялата промишленост. Пред журналисти на автосалона в Париж топ мениджърът бе категоричен, че всеки редуциран грам СО2 коства на производителя 100 млн. евро.
Шефът на VW AG: Новите еконорми са смъртоносни за бранша ни
Мартин Винтеркорн. Снимка: Ройтерс

Винтеркорн предупреди институциите в Европа, които регулират тези въпроси, че пазарът на електромобили, хибриди от типа plug-in и други екологични превозни средства още не е сформиран и клиентите продължават масово да купуват автомобили с двигатели с вътрешно горене. Според него Европейската комисия е прибързала с налагането на задължителна норма от 95 г/км СО2 след 2020 г.

„Всеки грам, който сме принудени са съкратим, струва на нашия концерн 100 млн. евро – твърди Винтеркорн, цитиран от агенция Automotive News Europe. – Ние сме принудени да инвестираме тази сума, без да имаме дори най-малка идея кога тя ще започне да се изплаща. Най-лошото е, че в Брюксел (б.а. - там е централата на ЕС) сега обмислят още по-жестоки норми след 2020 г.“

В Париж босът на VW AG каза още, че концернът с пълна сила се приближава до изпълнение на целта, която си е поставил – 10 млн. продадени автомобила през 2014 г. Това е с цели 4 години по-рано от предварително планирането.  Освен това най-големият производител в Европа през тази година отбеляза още едно постижение – производството на 200-милионния си автомобил.

Още по темата:
Водещи компании закъсняват с постигане на екологични норми

Въвеждат по-точен метод за измерване разхода на гориво

Колите в Европа харчат с 38% повече от обещаното

Дизеловите мотори вървят по пътя на динозаврите

0 от 500
  • #38
    11 rate up comment 3 rate down comment
    glupak ( преди 9 години )
    Tozi,Herr,da kaje ,che za minalata godina e vzel 12 000 000 euro,premia,a ne da objasnjava kolko mu struva ,,,,,,edi kakvo si
  • #37
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Хахаха ( преди 9 години )
    *** а? Само швабите ревът, докато другите действат.
  • #36
    19 rate up comment 2 rate down comment
    bmw e60 ( преди 9 години )
    Когато САЩ и европа въведат ЕКо норми не е нужно другите да въвеждат защото те автоматично се въвеждат, защото производителите на коли не правят специални 'замърсяващи" модели за останалия свят. Просто европа и САЩ поставят стандарта който се продава и в останалия свят - точно затова е важно европа и сащ да мислят за тези неща.
  • #35
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ЕС се прави на по-праведен и от папата. Да хубаво е че ЕС мисли за здравето на хората, но последните изследвания показват, че най-много въглероден двуокис идва от Европа САЩ и Азианските държави Китай, Индия и Японияи то не от автомобилите. Относно автомобилите, Европа е с най-тежките еко норми. Да приемем , че в Европа има 200-300 милиона автомобила, те са едно нищо на фона на същия брой автомобили в САЩ и 10 пъти по-големия брой в Азия. Нито Китай, нито САЩ се съобразяват с ЕКО нормите. Какъв е смисъла, ако тези ЕКО норми не са за целия свят? Какви санкции наложиха на Япония за най-голямото ядрено замълсяване, което човечеството е виждало след Чернобил? Никакви! ЕС може да се прави на майка Тереза, но останалия свят убива планетата и не му пука. Преди дни излезе доклад, че животните са намалели с 50% по света за последните 40г. И за това вина имали слаборазвитите държави. Оправдават ги, че избивали дивите животни от глад и за разширяване на територии, които да засаждат. Според прогнозите населението в Африка ще стане от 1 милиард на 2 милиарда само след 50г. Там раждат деца на килограм а храна и площи за сеитба няма. Двата грама, намалени Въглеродни емисии няма да спасят планетата. Все едно да гори огромен пожар в гората а ти да пръскаш с пет кубикова спринцовка и да кажеш, че се бориш с горския пожар.
  • #34
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    вагонче, колко кораба минават покрай вас и колко самолета прелитат на ниска височина над колибата в която живееш. говорим за змърсяване в градовете където живеем и където боледуваме все повече от какви ли не болест благодарение на *** като теб и алчни немски *** за които печалбата е по важна от здравето на хората и вместо да отделят средства за хибриди и др. екологични коли ги ползват за канцерогенни дизели, подкупи и лъжи в медиите.
  • #33
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Най накрая ще се изкефя максимално ако някой по големичък астероид удари земята.Толкова ще подпомогне усилията за ограничаване на парниковите емисии че ще ги доведе до съвършенство.И хладно ще стане и водичка ще имат гейовете и изтрещелите бабички в ЕП.*** динозаври.
  • #32
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    А пък големите кравеферми са един от основните виновници за разширението на озоновата дупка. Да забраним кравите, млякото и телешкото, а?
  • #31
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Хора или природа? ( преди 9 години )
    Вашата кола 1.8-2.0 литра 100-150 коня е най големият опасен замърсител.*** топли атмосферата предизвиква валежи - чудо !Двигателят на един среден кораб консумира 2-3 тона нискокачествено мръсно гориво на час и никой никога не си и е помислял да ги забрани.Двигателите на един самолет горят по 5 тона силнотоксичен керосин на час.Нито дума и за тях.Те са полезни.Един вулкан изхвърля четвърт милион тона отрова с едно единствено изригване.И те са ок.Проблемът сме им ние.
  • #30
    21 rate up comment 5 rate down comment
    пена ( преди 9 години )
    По-добре да умре автомобилната промишленост отколкото да умрем ние от мръсния въздух или наводненията или десетхите други промени в климата...
  • #29
    19 rate up comment 2 rate down comment
    мун_чо ( преди 9 години )
    Ми ще престанат да правят колите с тегло по 3 тона и двогатели по 300 коня и няма да има проблеми. А тия дето искат джипки и т.н. ще плащат десеторен данък и готово...