IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на VW AG: Новите еконорми са смъртоносни за бранша ни

Всеки редуциран грам СО2 коства на производителя 100 млн. евро

Шефът на VW AG: Новите еконорми са смъртоносни за бранша ни

Шефът на концерна Volkswagen AG Мартин Винтеркорн е на мнение, че налагането на още по-строги еконорми за новите автомобили е смъртоносно за цялата промишленост. Пред журналисти на автосалона в Париж топ мениджърът бе категоричен, че всеки редуциран грам СО2 коства на производителя 100 млн. евро.
Шефът на VW AG: Новите еконорми са смъртоносни за бранша ни
Мартин Винтеркорн. Снимка: Ройтерс

Винтеркорн предупреди институциите в Европа, които регулират тези въпроси, че пазарът на електромобили, хибриди от типа plug-in и други екологични превозни средства още не е сформиран и клиентите продължават масово да купуват автомобили с двигатели с вътрешно горене. Според него Европейската комисия е прибързала с налагането на задължителна норма от 95 г/км СО2 след 2020 г.

„Всеки грам, който сме принудени са съкратим, струва на нашия концерн 100 млн. евро – твърди Винтеркорн, цитиран от агенция Automotive News Europe. – Ние сме принудени да инвестираме тази сума, без да имаме дори най-малка идея кога тя ще започне да се изплаща. Най-лошото е, че в Брюксел (б.а. - там е централата на ЕС) сега обмислят още по-жестоки норми след 2020 г.“

В Париж босът на VW AG каза още, че концернът с пълна сила се приближава до изпълнение на целта, която си е поставил – 10 млн. продадени автомобила през 2014 г. Това е с цели 4 години по-рано от предварително планирането.  Освен това най-големият производител в Европа през тази година отбеляза още едно постижение – производството на 200-милионния си автомобил.

Още по темата:
Водещи компании закъсняват с постигане на екологични норми

Въвеждат по-точен метод за измерване разхода на гориво

Колите в Европа харчат с 38% повече от обещаното

Дизеловите мотори вървят по пътя на динозаврите

0 от 500
  • #18
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    нЕма се пУашиш Винтернкорнчо, баба Меркел пак ще ви удари едно рамо. Нали сте полудържавна компания. Няма да ви изостави, каквито и канцерогенни *** да бълвате. Глупавите ви фенове ще продължават да ви се кефят, а вие си ги лъжете, както до сега. Те ще ви вярват...
  • #17
    16 rate up comment 1 rate down comment
    kkk ( преди 9 години )
    Супер зле са тея норми! Най-големия замърсител е самото производство. Ако искат да са еко наистина, производителите биха се преориентирали към осъвременяване на вече произведените модели (сигурност и ел двигатели) и най-вече към повишаване на надежността, а не да влизат в сервиз на 10000 км. Така производството рязко ще се намали и колите с двигатели с вътрешно горене ще изченат до 20г. Да не говорим, че корабите и самолетите цапат мноого повече...
  • #16
    10 rate up comment 12 rate down comment
    Мартин Винтеркорн ( преди 9 години )
    Ja, ja naturlich! Сега съм проверил при директор личен състав! Хер Дошо е кандидаствал 18 пъти при нас за поста... хм, цехов хигиенист. Не е назначен защото не знаел от коя страна се държи онова... метлата.Но сега ще има опреснителни глоксове по темата и ние официално каним хер Дошо да ги посещава редовно, вместо да виси по цял ден и да се занимава с тролене тук и там!Time is money, herr Doscho!
  • #15
    12 rate up comment 12 rate down comment
    до Винтеркорн ( преди 9 години )
    Господине,моля ви най-учтиво да вземете на работа при вас нащия огромен,ненадминат корифей и познавач на автомобилната индустрия - Дошо! Така ще имате най-умния,най-подготвения и най-далновидния специалист,който въобще някога сте имали в Групата!А в България също ще спечелим от икономията на пенсията му и социалните помощи1Само ние,форумните ***,ще загубим от липсата му, но аз съм сигурен,че той ще намери начин да *** и от там!Моля ви,г-н Винтеркорн,спасете ФВ и нас с трансфера на Дошо!
  • #14
    8 rate up comment 13 rate down comment
    Мартин Винтеркорн ( преди 9 години )
    Aber darum herr Doscho!? VW-GROUP има в палитрата над 80 модела и разновидности ДВГ - от 60к.с. до 1200к.с.; от 3 цилиндъра до 16! И всичко това е само за АВТОМОБИЛИ - няма камиони, сенокосачки,самолетчета, лодчици и т.н. ерзац-продукти!Но аз вече нареждам на мои инженерен да вземат пример от хонда. С едно универсално миниатюрно моторче да се покрива цялата гама на производството - от самобръсначката, през сенокосачката, та до онова дето му викат .. хм, "кола"!Witz nat
  • #13
    9 rate up comment 10 rate down comment
    ех,Дошо,Дошо! ( преди 9 години )
    "В Париж босът на VW AG каза още, че концернът с пълна сила се приближава до изпълнение на целта, която си е поставил 10 млн. продадени автомобила през 2014 г. Това е с цели 4 години по-рано от предварително планирането. Освен това най-големият производител в Европа през тази година отбеляза още едно постижение производството на 200-милионния си автомобил."Както виждаме всички,дори и ти,оправят се някак си хората от ФВ.Даже по-добре от планираното!
  • #12
    4 rate up comment 11 rate down comment
    до Дошо ( преди 9 години )
    Не знам ти на какво се радваш,ако германците имат проблеми! Ние ще сме едни от първите,които ще ги усетим. Може би дори за теб ще бъде по-осезателно!
  • #11
    6 rate up comment 6 rate down comment
    нали това ( преди 9 години )
    Правя,бе! Чета и за разлика от теб го показвам и на такива като теб,които имат готови отговори без да четат!Та там пише, че ЗАКЪСНЕНИЕТО на Фиат няма да им създаде проблеми
  • #10
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе всички плащаме заплатите на ВАГ, поне не ги защитавайте така упорите!
  • #9
    6 rate up comment 15 rate down comment
    и пак до Дошо ( преди 9 години )
    И кой е на последно място в решението на този проблем?Високотехнологичната косачка Honda!