IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota продължава да бъде лидер по продажби

За първото тримесечие японският автопроизводител е реализирал 2,58 млн. превозни средства

Toyota продължава да бъде лидер по продажби

Toyota Motor е продала най-много автомобили през първото тримесечие в световен мащаб, побеждавайки основните си конкуренти General Motors (GM) и Volkswagen (VW), предава WBPOnline.
Toyota продължава да бъде лидер по продажби
Снимка: Ройтерс

За първите три месеца на 2014 г. японският автопроизводител е продал 2,58 млн. превозни средства. За успеха са допринесли високото търсене в Япония и Китай и по-слабата йена.

GM и VW все още не са оповестили своите окончателни резултати за тримесечието, но очакванията са, че са продали по около 2,4 млн. автомобила.

Прогнозите са, че Toyota ще отчете рекордна печалба в размер на 1,9 трлн. йени за финансовата година, приключила на 31 март, въпреки извършените разходи за изтегляне на автомобили от пазара.

Анализаторите очакват, че японският автопроизводител ще остане номер едно в индустрията в следващите години.

2013 г. бе успешна за Toyota, която продаде 9,98 млн. превозни средства. GM пласира 9,71 млн, а немският VW – 9,7 млн. броя.

По-рано този месец базираният в Токио концерн съобщи, че изтегля от пазара 6,58 млн. коли в глобален мащаб. Това е едно от най-големите изтегляния на превозни средства, познати на индустрията. До него се стигна след открити дефекти, свързани с различни части – от управлението до седалките.

Най-големият производител на автомобили в света заяви, че не са му известни никакви катастрофи или наранявания в резултат от дефектите, установени в 27 модела на Toyota, сред които RAV4 и Yaris. Дефекти бяха установени също и при моделите Pontiac Vibe и Subaru Trezia, които компанията произвежда за GM и Fuji Heavy Industries.

Още икономически автомобилни новини четете в Investor.bg

0 от 500
  • #42
    9 rate up comment 4 rate down comment
    ... ( преди 10 години )
    Докато вие се лаете Тойота си продава...Само да допълня за патентите: Ситемата JIT (Just in Time) е измислена от двама американци, но са я въвели в Тойота за първи път, защото по това време нито американските, нито европейските производители са разбирали за какво става въпрос.
  • #41
    11 rate up comment 2 rate down comment
    До немец ( преди 10 години )
    *** като объл камък си ти. Неук,***, невъзпитан, с бедни интереси. Ти според мен си изключително примитивен,за да поставяш на хора,които говорят аргументирано! Допкато ти само отричаш с нескопосания си маниер на неук селянин! Не всички са от селския ти произход и не смятат ,че стата немска барака е върха на технологията или бъзрината. Да,за твоя мироглед е така, но не и за останалите. Просто е хубаво да приемеш,че не знаеш всичко и не си човекът,който ще поучава другите, с бедното си мислене
  • #40
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Производствената система на Тойота се изучава в германските университети. Най-големите производители на батерии, силова електроника, карбонови нишки, горивни клетки са все японски. Ти наистина ли си мислиш че са станали такива с крадене на несмки технологии??? Ха-ха-ха!
  • #39
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Кухи, нещо което е било публикувано досега не може да се патентова. Елемнтарни познания нямаш, тръгнал си акъл да ръсиш.
  • #38
    11 rate up comment 2 rate down comment
    До Немец ( преди 10 години )
    Пример - 1998 година Тойота има готов разработен модел на РАВ4 на ток с пробег от 200+ километра-спрян е заради спекулата на американския пазар. Тойта приус е институция вече-докато немците казваха, че бъдещето е в дизела и се смееха на японците - от тойота направиха пробив и развиха пазара на хибридите. Системата VVT-I е изключително иновативна за времето си, а се ползва идо днес като мн. ефективна.Системата на Митсубиши за намаляване на турбо лага за WRC автомобилите и много други примери!
  • #37
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    убочават=обучаватПечатна грешка!
  • #36
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Немец-кавал, само при създаването и изработването на Приус са направени 250 нови патента. Ама какво ли разбира кухата ти кратуна от това и може ли да го свърже с нови технологии се питам. Пусни си в търсачката Total Quality Management (TQM) - Toyota и коментирай! Виж как тъпите германчета още не могат да приложат системата на Тойота, въпреки че тя се изучава в немските технически ВУЗ-ове и представители на Тойота са ходили в Германия да убочават немски инженери на това, което им е непонятно.
  • #35
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Немец, куха хралупо, от 5586-те компании с над 200 годишна история, 3146 са в Япония, 837 - в Германия, като 5-те най-стари са японски. За какви традиции говориш? Немците имат традиции само в патентното право, заради краденето и приписването на авторство на чужди идеи. Знаеш ли че Карл Бенц е оспорил патента на Николаус Ото, като доказал че Ото е копирал от французина Алфонс Бо Дьо Роша?
  • #34
    5 rate up comment 10 rate down comment
    тююю ( преди 10 години )
    Лелеее, колко бедни заблудени дошовци....
  • #33
    17 rate up comment 4 rate down comment
    До Немеца от Нев ( преди 10 години )
    Немец, когато китайците и японците са ковали мечове от стомани, на които и до ден днешен учените се чудят каква технология са използвали, по Европейските земи е имало само диваци с камъни и дървета! Говотиш за нации с повече от 5000 години история, дръж се малко по-сполучливо!