IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota продължава да бъде лидер по продажби

За първото тримесечие японският автопроизводител е реализирал 2,58 млн. превозни средства

Toyota продължава да бъде лидер по продажби

Toyota Motor е продала най-много автомобили през първото тримесечие в световен мащаб, побеждавайки основните си конкуренти General Motors (GM) и Volkswagen (VW), предава WBPOnline.
Toyota продължава да бъде лидер по продажби
Снимка: Ройтерс

За първите три месеца на 2014 г. японският автопроизводител е продал 2,58 млн. превозни средства. За успеха са допринесли високото търсене в Япония и Китай и по-слабата йена.

GM и VW все още не са оповестили своите окончателни резултати за тримесечието, но очакванията са, че са продали по около 2,4 млн. автомобила.

Прогнозите са, че Toyota ще отчете рекордна печалба в размер на 1,9 трлн. йени за финансовата година, приключила на 31 март, въпреки извършените разходи за изтегляне на автомобили от пазара.

Анализаторите очакват, че японският автопроизводител ще остане номер едно в индустрията в следващите години.

2013 г. бе успешна за Toyota, която продаде 9,98 млн. превозни средства. GM пласира 9,71 млн, а немският VW – 9,7 млн. броя.

По-рано този месец базираният в Токио концерн съобщи, че изтегля от пазара 6,58 млн. коли в глобален мащаб. Това е едно от най-големите изтегляния на превозни средства, познати на индустрията. До него се стигна след открити дефекти, свързани с различни части – от управлението до седалките.

Най-големият производител на автомобили в света заяви, че не са му известни никакви катастрофи или наранявания в резултат от дефектите, установени в 27 модела на Toyota, сред които RAV4 и Yaris. Дефекти бяха установени също и при моделите Pontiac Vibe и Subaru Trezia, които компанията произвежда за GM и Fuji Heavy Industries.

Още икономически автомобилни новини четете в Investor.bg

0 от 500
  • #32
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не са един дол дренки според световните класации за здравина и 100 000 км. тестове. Навсякъде признават ,че моделите на японските марки са най-здрави. А по отношение на Е-класата, каква висока класа като й слагат мотори от Рено.
  • #31
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Честно казано точно в днешно време всички са един дол дренки. Дефектна електроника. Но проблемът им е, че започнаха всеки 2 години да произвеждат нови модели. ЗАЩО?! Пластмасови салони предлагат както VW така и Тойота. Човек трябва да купи някоя висока класа лимузина като Е-класа и ПАК няма гаранция дали няма да ти се скапе електрониката. Един дол дренки са! Всичко други е въпрос на вкус. Фенщина!
  • #30
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това най-големия *** от ж.к. Младост да казва на хората водещи диалога с аргументи,а той само оплюващ японските автомобили, че те са простаци е най-голямата подигравка. Трябва да сложат бариери в Младост,Обеля и другите села,превърнати в квартали и живеещите в тях примитивни селяци да бъдат допускани с виза до София, да си карат германските стари таратайки извън интелигентна София.
  • #29
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бeрлин ще ви се стори като Бусманци,сравнен с Токио по ниво на технологии - и това го знае цял свят
  • #28
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Японеца ( преди 10 години )
    Тойота са не само високотехнологични, те са най-технологичната марка в света! А японските марки са най-високотехнологични. Произвеждат нови технологи в автомобилите,а не едновековни технологични решения като назадничавите германци.
  • #27
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    To e efektivno,ekologi4no, nova tehnologia, to ne sa edni baterii, ciala hibridna sistema i samite germanci po vsi4ki spisania si priznavat,4e nai-dobroto e Toyota i Lexus, a nai-lo6oto Pejo hibrid i Audi hibrid, frenskite i germanskite hibridi sa nedodialani i nekadyrno izkopirani ot iaponeca.
  • #26
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Японеца ( преди 10 години )
    Дадох ти пример бе драги,ама ти говориш за миналото преди 1 век,аз ти говоря за настоящето,че новите високи автомобилни технологии идват от японските марки.Най-добрите хибриди са японски,най-добрите ел.автомобили са японски и американски,японците продават и представят водородни автомобили.Всичко това германските копировачи го копират след това,но много некадърно.Германеца е свикнал да си сглобява механиката,която е сглобявал и преди 1 век,обаче в 21 век правилата при колите ги диктуват японците
  • #25
    11 rate up comment 2 rate down comment
    до: Немец ( преди 10 години )
    Кух си, като виетнамски бункер!!!Погледни коя е най-технологичната нация в света и ела да си говорим кой какво бил или не бил правил! Погледни кои компании са водещи в автомобилостроенето и пак ела. Виж кой прави най-добрите хибриди, автомобили на водород, електромобили и след това се погледни в огледалото, за да видиш един ***! За роботиката, електрониката, космическите технологии няма да ти споменавам, че съвсем ще те заболи хралупата, която носиш на раменете си.
  • #24
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе заблудено агне ти къде им видя на швабите технологиите?*** ами те лаптоп и телефон не могат да направят бе амиго.За тракащите им допотопни дизелчета ли имаш предвид че са някаква технология.Аз забравих че феновете им са природно *** парчета.
  • #23
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Някой май е пропуснал да прочете заглавието:Toyota продължава да бъде лидер по продажби!Та кой казвате е лидер по продажби в света! Кой се стреми с лъжа, манипулация и измама да стъпи на трона? Кой, кой, кой...? ФАК естествено. Царицата на китайските ментета. Каквото и да пише ФАКиналното фенче, все тази. Още 1000 поста да пусне ***, нищо не може да промени. Поне ще си начеше крастата и херпеса, които го мъчат, а и малко може да си облекчи перманентната олиг*френия.