IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota продължава да бъде лидер по продажби

За първото тримесечие японският автопроизводител е реализирал 2,58 млн. превозни средства

Toyota продължава да бъде лидер по продажби

Toyota Motor е продала най-много автомобили през първото тримесечие в световен мащаб, побеждавайки основните си конкуренти General Motors (GM) и Volkswagen (VW), предава WBPOnline.
Toyota продължава да бъде лидер по продажби
Снимка: Ройтерс

За първите три месеца на 2014 г. японският автопроизводител е продал 2,58 млн. превозни средства. За успеха са допринесли високото търсене в Япония и Китай и по-слабата йена.

GM и VW все още не са оповестили своите окончателни резултати за тримесечието, но очакванията са, че са продали по около 2,4 млн. автомобила.

Прогнозите са, че Toyota ще отчете рекордна печалба в размер на 1,9 трлн. йени за финансовата година, приключила на 31 март, въпреки извършените разходи за изтегляне на автомобили от пазара.

Анализаторите очакват, че японският автопроизводител ще остане номер едно в индустрията в следващите години.

2013 г. бе успешна за Toyota, която продаде 9,98 млн. превозни средства. GM пласира 9,71 млн, а немският VW – 9,7 млн. броя.

По-рано този месец базираният в Токио концерн съобщи, че изтегля от пазара 6,58 млн. коли в глобален мащаб. Това е едно от най-големите изтегляния на превозни средства, познати на индустрията. До него се стигна след открити дефекти, свързани с различни части – от управлението до седалките.

Най-големият производител на автомобили в света заяви, че не са му известни никакви катастрофи или наранявания в резултат от дефектите, установени в 27 модела на Toyota, сред които RAV4 и Yaris. Дефекти бяха установени също и при моделите Pontiac Vibe и Subaru Trezia, които компанията произвежда за GM и Fuji Heavy Industries.

Още икономически автомобилни новини четете в Investor.bg

0 от 500
  • #72
    10 rate up comment 0 rate down comment
    турбо ( преди 10 години )
    Лично мнение, кефа от чиста атмосферка не може да се сравни с такъв с турбо. Просто ме дразни нещо нон-стоп да ми вие отпред. Оттам насетне всичко е иднидидуално - динамика, разход, тяга - важното е да има баланс. Тойотките определено са улучили ваксата.
  • #71
    8 rate up comment 0 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    132 konia ne sa malko za kola v klasa na Avensis, uskoriava za okolo 10,5 sekundi, tova ne e bavno,a naprotiv. Hubavoto pri iaponskite koli e,4e izkarvat pove4e kone ot malka kubatura.
  • #70
    6 rate up comment 1 rate down comment
    1,6 ( преди 10 години )
    1,6 /132 к.с. / на 4400 развърта максимално, иначе доста по-надолу си развърта 90 % от капацитета този двигател. Дори и стария развърта над 90% от капацитета още при 3500/4000. Говорим за Корола. За Авенсиса е слаб определено, там си има 1.8 и 2.0 двигатели. Ако искате максимален въртящ още при 2 х. оборота - има и дизелови двигатели все пак. Но я дайте сравнение с нещо от ВАГ-групата в този обем двигатели в класа на Корола/Авенсис, тон и триста и нагоре маса, да видим динамика и разход! А?
  • #69
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами защо Фолксваген продаваше Пасат 1.6 102 коня? И защо продаваше Пасат 1.6 дизел 105 коня? Та тия не могат да отлепят! Авенсис 1.6 132 коня си има мощност поне от 1.6 са извадени коне,което е важно за вървенето. И то без турбина ,защото турбината усложнява и оскъпява поддръжката.
  • #68
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако искаш развъртай до 4000 оборота бе спеедарт, във Ф1 развъртат до 12 000 оборота, ти ако искаш си вземи дизел там над 4000 оборота и да искаш не можеш да развъртиш. Но дизела е пенсионерски мотор.Когато видиш дизел в Ф1 пиши.
  • #67
    9 rate up comment 0 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Princove i krale se voziat v Lexus i Rolls Royce,a germanskite eftinki anti-premiumi se kupuvat ot bednite golfadjii i dyrjavnata administracia. Ina4e folksvagen4e vypreki shirpotrebata koiato prodava ne moje da stigne prodajbite na Toyota.
  • #66
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Slav78 ( преди 10 години )
    Я някой сповече свободно време да провери колко S-класи са продадени в Япония и колко LS-a.
  • #65
    0 rate up comment 5 rate down comment
    @ ( преди 10 години )
    http://youtu.be/OWPoWZd6RzE ,глей кво става,ама ваште премиуми ги няма нещо ,що така?Да бе, тези сигурно не разбират от коли....
  • #64
    7 rate up comment 1 rate down comment
    / ( преди 10 години )
    И кое му е мъртвото на 1,6 цата? Че още от 3500/4000 оборота си ги пълни? При 6 и нещо разход? Че при същата ситуация Актавията ми е с 2 литра отгове при същата динамика? Това ли се опитваш да ми обясниш? А че имате такава служебна, това какво общо има?
  • #63
    2 rate up comment 9 rate down comment
    \ ( преди 10 години )
    Много ясно ,че до Ламбо ще се снимам, не до някой оризарски варел,дето мирише на риба и жълтури, я.Може ,само да си мечтаят джапанезите за такива форми и дизаин,а как е оризарката -слуша ли те или ......