IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 508 HYbrid4 – 200 коня и разход от 3.8 на 100

Разход на гориво под 4 литра на 100 км обикновено имат малките модерни градски автомобили.

Peugeot 508 HYbrid4 – 200 коня и разход от 3.8 на 100
Сега и лимузината Peugeot 508 може да се похвали с подобен разход на гориво. Големият седан с лъвчето отпред ще има в Европа и хибридна версия HYbrid4.
 
 
Тя е с дизелов турбодвигател  HDi и електромотор, като общата мощност е 147 kW (200 k.с.). Според производителите, хибридната версия ще има комбиниран среден разход от 3.8 литра на 100 км.
 
 
Двигателят се комбинира с роботизирана трансмисия BMP6, която пренася въртящия момент от дизеловия двигател към предната ос.
 
 
508 HYbrid4 ще бъде в дилърските центрове на Peugeot най-рано през лятото на 2012 година. Според френските закони, нсеки който си купи хибриден автомобил има право на бонус от 2000 евро.
 
 
Според Peugeot обаче, главната целева група към която ще бъде насочен този модел, ще бъдат фирмите, като и за тях има стимули. Ако закупят хибриден автомобил, няма да плащат две години поред данъкът за служебни автомобили, какъвто съществува във Франция (TVS - Taxe sur les Véhicules des Sociétés).
 
 
0 от 500
  • #25
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Саха ( преди 12 години )
    Абсурд - за момента такъв разход могат да постигнат само маломощните 1,4 дизели на някои производители. Не и кола с 200 коня била тя хибрид. Хибридната система не е голям плюс като икономия - само намалява шума при ниска скорост.
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ето това имах предвид http://***.automedia.bg/news/article_3690.htmlЩе видим какво ще им е следващото оправдание...
  • #23
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ама те все ги отлагат бе.А таз година,а другата,а по-другата и накрая правителството не отпуснало пари и за това разбираш ли не могат да ги пуснат.Те и ВАГ от колко години ги пускат тез дизел-хибриди,ама освен да четем статии друго няма.Тя тая работа само с приказки не става иска се и акъл,и опит,и дълги години проучвания,опити,разработки,изпитания и т.н.Няма как ей така да щракнат с пръсти и хибрида да е готов.Нека и си припомнят времето,когато всички смятаха Тойота за луди относно хибридите!
  • #22
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Еди кога си щяло да излиза,еди колко си щяло да гори...абе нека излезе пък тогава да говорим а?Преди това и други са се опитвали да правят дизелов хибрид,но не могат да преодолеят законите на физиката.Пежо как са е преодолели не ми е ясно.Да не се окаже,че отлагат пускането на колата за неопределено време поради незнам си к'ви причини.Тези филми сме ги гледали.Между другото Тойота 15 г. развива хибридите и ако има някой,който да е на-напред това са те.Преди години правиха опити и с дизел...
  • #21
    6 rate up comment 3 rate down comment
    reventon ( преди 12 години )
    izklu4itelno inovativnite PSA..bravo
  • #20
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ти четеш ли добре? Не казвам кой го е създал, а кой го е наложил! Наложил не значи и кой първи го е пуснал в серийно производство. Пежо бяха тия, които го тиражираха на масовия пазар, че даже Тойота купуваха само от тях, а после и Форд. През това време Опел се отказаха от дизела като безперсепективен и заложиха на бензина. Но след като цяла Европа започна да кара дизел размислиха.
  • #19
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хайде разберете се за комън рейл,че станахте смешни.Уж беше Алфа,сега Пежо.Никой не позна.Съвременния комън рейл тръгва от Швейцария.
  • #18
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И комън рейл дизела е сложен, но точно французите го наложиха при евтините коли.
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    E-V, в този случай и на самолет не качвай, че то половината световно гражданско самолетостроене е френско и доста сложно. Да не отваряме дума и за Конкорд - една единствена катастрофа и то заради метален *** на пистата. Безукорна служба и висока технология, която няма равна. Руското недоносче си го закриха след няколко катастрофи - при едната се разпадна на авиошоу като опитаха да впечатлят публиката с маневра.
  • #16
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Дъртия ( преди 12 години )
    gvaley,просто при ускорение ти трябва повече мощност, откъдето и да я вземеш пак ще изразходваш ресурс. По-скоро не ти трябва ДВГ при спускане, на светофар и за къси градски придвижвания. В тези случаи само го амортизираш, "храниш" триенето и произвеждаш топлина. Другото е, че можеш да имаш доста по-маломощен ДВГ ако електромоторът го подпомага при нужда. Ако имаш кола 100 к.с., много рядко ползаш повечето от тях. Често си търкаляш с по 50-60 к.с., но си връткаш мощния двигател.