IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 508 HYbrid4 – 200 коня и разход от 3.8 на 100

Разход на гориво под 4 литра на 100 км обикновено имат малките модерни градски автомобили.

Peugeot 508 HYbrid4 – 200 коня и разход от 3.8 на 100
Сега и лимузината Peugeot 508 може да се похвали с подобен разход на гориво. Големият седан с лъвчето отпред ще има в Европа и хибридна версия HYbrid4.
 
 
Тя е с дизелов турбодвигател  HDi и електромотор, като общата мощност е 147 kW (200 k.с.). Според производителите, хибридната версия ще има комбиниран среден разход от 3.8 литра на 100 км.
 
 
Двигателят се комбинира с роботизирана трансмисия BMP6, която пренася въртящия момент от дизеловия двигател към предната ос.
 
 
508 HYbrid4 ще бъде в дилърските центрове на Peugeot най-рано през лятото на 2012 година. Според френските закони, нсеки който си купи хибриден автомобил има право на бонус от 2000 евро.
 
 
Според Peugeot обаче, главната целева група към която ще бъде насочен този модел, ще бъдат фирмите, като и за тях има стимули. Ако закупят хибриден автомобил, няма да плащат две години поред данъкът за служебни автомобили, какъвто съществува във Франция (TVS - Taxe sur les Véhicules des Sociétés).
 
 
0 от 500
  • #35
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    IT e прав!Допълнително ще кажа, че производството на хибрида замърсява повече природната среда отколкото на автомобил само с ДВГ. Освен това хибридите като високотехнологични продукти се произвеждат само в една точка на света и транспортът им замърсява също природната среда. Ако хибридът изгори 4 литра и автомобилът само с ДВГ също 4 литра, откъде следва, че хибридът е по-екологичен? Екологичен и икономичен доста се припокриват, Веско. А моят дизел е нов и въобще не е хлОпел.
  • #34
    6 rate up comment 7 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    Веско единственната причина за която съществува тази безмислица хибрида е за да хвърля прах в очите на обикновенните хора :) Нито са екологични оше по-малко икономични, приумица на петролните магнати и авто производителите за хвърляне прах в очите на нормалните хора искащи да живеят в един по-чист свят :) Трябава да си много заблуден за да си мислиш че не замърсяваш природата като сипваш бензин в хибрида си който гори дори повече от един съвременен дизел съответно и повече вредни емисии има :)
  • #33
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Веско ( преди 12 години )
    Хибридите не съществуват, за да е ЕВТИНО, а за да е ЕКОЛОГИЧНО !!! Не ги сравнявайте с умрелите си опели дизел. Разликата в цената обърната в гориво ще ви покаже, че дори след 7-8 години каране и спестяване на гориво пак не може да постигнете цената на обикновенната дизелова кола. Хибридите не са за спестители и икономисти, а за нормални хора искащи да живеят в по-чист свят и готови да платят повече за това !!! :)
  • #32
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Според мен още не е намерена вярната схема за хибрид. Тепърва ще видим когато различните нации се изредят, произведат, тестват се колите и дойдат следващите поколения. При Приус мисля, че не е намерен верният път. Твърде усложнено и недостатъчно ефективно.
  • #31
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    E, какви точно нечувани екстри има този Приус??? Петзонов климатроник ли? Или биде под седалката? Аз съм напълно доволен на нивото в което има климатроник. Обикновено там са и останалите неща които дават кеф. Ръчните скорости си ги предпочитам и точно удоволствието да слушам двигателя харесвам, така че Приуса не ме блазни с удоволствие. Само с икономичност, но това е убито от високата цена.
  • #30
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ТОЙОТА Е НАЙ-НАПРЕД САМО В МУЛТИ МИЛИОННИТЕ СЕРВИЗНИ АКЦИИ!!!!
  • #29
    9 rate up comment 4 rate down comment
    anonimen ( преди 12 години )
    Li4no az smqtam 4e tozi model shte e yspeshen kakto i 3008 koito se gotvi s takav takava sistema dizel+hybrid,v momenta dosta dobre se prodava nali4nata versiq 508 eHDI i trqbva da vi kaja 4e e neveroqtna kola a se obzalagam 4e pove4eto ot vas ne sa q vijdali ,kamoli da sa q karali.Imaite malko yvajenie kam markata dala na sveta nai -dobriq dizel.
  • #28
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не е знам каква е тази кола със същите екстри и автоматик като Приус-а да струва 2 пъти по-евтино.Имай предвид,че Приус още в базовият модел е бъкан с екстри и за това от една страна цената е така висока.От друга получаваш един високотехнологичен продукт.Също така цените на горивата ще растат.Колкото повече растат толкова изгодата от хибрид е по-голяма.Също така данъците ще се увеличават,а Приус покрива евро 6 което още не е влязло в сила.Да не забравяме удоволствието от шофирането на това бижу.
  • #27
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В града да, но ако тръгнем на извънградско моята дизелова кола ще направи същия и дори по-нисък разход от Приуса. Като нова струваше два пъти по-малко от Приуса. И в това е най-големият проблем - Приуса е толкова скъп, че напълно обезсмисля ефекта от ниския разход. Тези 25 000 лева в повече са 10 000 литра гориво. 5/100 да му е по-нисък разхода - чак след 200 000 км започваш да си на печалба и то пак не, защото ако ги сложиш в банката тези пари ще имаш лихва.
  • #26
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Де да знам + ли е или -,ама да ти кажа моят Приус в града има разход под 4/100.Ако ми кажеш друг автомобил в този клас,дори и дизел с горе-долу същата мощност да се доближава до този разход ти подарявам Приуса.Без майтап!