IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 508 HYbrid4 – 200 коня и разход от 3.8 на 100

Разход на гориво под 4 литра на 100 км обикновено имат малките модерни градски автомобили.

Peugeot 508 HYbrid4 – 200 коня и разход от 3.8 на 100
Сега и лимузината Peugeot 508 може да се похвали с подобен разход на гориво. Големият седан с лъвчето отпред ще има в Европа и хибридна версия HYbrid4.
 
 
Тя е с дизелов турбодвигател  HDi и електромотор, като общата мощност е 147 kW (200 k.с.). Според производителите, хибридната версия ще има комбиниран среден разход от 3.8 литра на 100 км.
 
 
Двигателят се комбинира с роботизирана трансмисия BMP6, която пренася въртящия момент от дизеловия двигател към предната ос.
 
 
508 HYbrid4 ще бъде в дилърските центрове на Peugeot най-рано през лятото на 2012 година. Според френските закони, нсеки който си купи хибриден автомобил има право на бонус от 2000 евро.
 
 
Според Peugeot обаче, главната целева група към която ще бъде насочен този модел, ще бъдат фирмите, като и за тях има стимули. Ако закупят хибриден автомобил, няма да плащат две години поред данъкът за служебни автомобили, какъвто съществува във Франция (TVS - Taxe sur les Véhicules des Sociétés).
 
 
0 от 500
  • #45
    10 rate up comment 11 rate down comment
    IT ( преди 12 години )
    хехе анонимния се опита да прави леко необосновани аналогий с технологиите значи ако правим аналогия то хибридът би трябвало да представлява парен локомотив с малко двг което да помага при потеглянето на влака от там на сетне огняря хвърля въглищата и влака почва да бълва канцерогененни пълни с СО2 димни завеси :) Смешно е...на всеки разумен човек му е ясно че тази "технология" е само маркетингов балон с които да ти продават петрол :)като говорим за чистото и светло бъдеще мисля чистият електомобил е единственната логична переспектива в близко бъдеще :) единствено финансовите интереси и желанието на малка група хора за контрол и власт не позволиават евтината еле енергиа да освободи хората от енергийната зависимост и транспорта да стане достъпен за всички,супер евтин и безвреден за околната среда! :) Хубавото е че така или иначе петролът свършва ще става все по скъп и неефективен начин за енергия и хората които градят власта и могъществото си върху него ще изчезнат заедно с него :) Аз съм оптимист и съм абсолютно убеден че един ден цивилизацията ще живее в хармония с околната среда балгодарение на високите технологии...до тогава обаче щем-нещем ще си караме дизелаците :)))
  • #44
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    миришеш ти,да те *** в хърбавия ром
  • #43
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Тук лексусчето пак се запотило, миличкото та чак се е размирисало
  • #42
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Младежо бегай обратно на училище и се надявай през ваканцията да ти отделят повечко внимание върху четенето и тълкуването, защото не можеш да проумееш 4 реда. Относно адвокатите, може би само японските работят само за слава!!!
  • #41
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Значи не е НЕ Е НИТО ТЕХНОЛОГИЯ ,НИТО НЕЩО РЕВОЛЮЦИОННО,а използват РЕВОЛЮЦИОННАТА БЕЗСТЕПЕННАТА СКОРОСТНА КУТИЯ на Р.Антонов.Нещо май много си противоречиш,а?Нямал финанси за добри адвокати казваш.Хахаха,ако поне малко беше в час щеше да знаеш,че всеки добър адвокат би се захванал с дело за много пари,което е сигурен,че ще спечели срещу % от дължимата сума.Така е по целият свят.Явно обаче делото не е много ясно и за това никой не ще да се захване.Много адвокати само за слава биха го водили
  • #40
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Приуса е най-обикновена *** за малки жълти пишчици. НЕ Е НИТО ТЕХНОЛОГИЯ ,НИТО НЕЩО РЕВОЛЮЦИОННО.ДОРИ БЕЗСТЕПЕННАТА СКОРОСТНА КУТИЯ Е ГЕПЕНА ОТ БЪЛГАРСКИЯ ИЗОБРЕТАТЕЛ РУМЕН АНТОНОВ. ЧОВЕКА НЕ Е ИМАЛ ДОСТАТЪЧНО ФИНАНСИ ЗА ДОБРИ АДВОКАТИ И ТОЙОТКИТЕ СА МУ ОКРАЛИ РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ ДЪЛГОГОДИШЕН УПОРИТ ТРУД!!!
  • #39
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Това все едно както едно време е имало защитници на парните локомотиви,които са се противопоставяли на ДВГ-тата.Точно същото е образно казано сравнението между дизел и хибрид,както парен локомотив и ДВГ.Това,че при производството на едни хибрид се отделяли повече вредни емисии ще го подмина с насмешка.Това е част от измислиците на Ауто Билд,които промиваха мозъци.Отдавна се ДОКАЗА,че не е вярно.Четете бе хора,ама не само Ауто Билид!
  • #38
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    при градско шофиране обаче разликите стават осезаеми в полза на хибрида,който гори поне 2-3 литра по-малко от дизелите(със същите характеристики).Замърсяванията на въздуха са най-осезаеми там където хората живеят,т.е. в населените места.Е точно там хибрида е най-екологичен за разлика от нормалните коли.На батерии се движа в града около 5 км.като не изразнодвам и грам гориво.Абсолютна безшумност и въртящ момент от 0 об/мин.Смешно е да сравняваме технология от бъдещето с такава от миналото.
  • #37
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Много ги разбирате момчета.Само с четене на Ауто Билд и промиване на мозъци не става.За Бай *** по-здраво от немското нЕма и по-икономично от дизела също.До скоро всички отричаха хибрида,а сега същите тези всички се надпреварват кой какъв хибрид да изкара.Защо ли?Не било ИКОНОМИЧНО,а ЕКОЛОГИЧНО.Според мен и ДВЕТЕ.ИКОНОМИЧНО И ЕКОЛОГИЧНО.На извънградско хибрида не е толкова ефективен-вярно.Гори колкото дизел със същата мощност и кола от същият клас и дори малко повече до 0,5/100повече за хибрида
  • #36
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Но има и още нещо, че Приус проправя пътя на тази технология. Макар и абсолютно безсмислен и от екологична и от икономична гледна точка, макар и доста сбъркан и неприятен. Неговият успех се дължи на мерките на правителството на САЩ в подкрепа на хибридната технология.