IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 508 HYbrid4 – 200 коня и разход от 3.8 на 100

Разход на гориво под 4 литра на 100 км обикновено имат малките модерни градски автомобили.

Peugeot 508 HYbrid4 – 200 коня и разход от 3.8 на 100
Сега и лимузината Peugeot 508 може да се похвали с подобен разход на гориво. Големият седан с лъвчето отпред ще има в Европа и хибридна версия HYbrid4.
 
 
Тя е с дизелов турбодвигател  HDi и електромотор, като общата мощност е 147 kW (200 k.с.). Според производителите, хибридната версия ще има комбиниран среден разход от 3.8 литра на 100 км.
 
 
Двигателят се комбинира с роботизирана трансмисия BMP6, която пренася въртящия момент от дизеловия двигател към предната ос.
 
 
508 HYbrid4 ще бъде в дилърските центрове на Peugeot най-рано през лятото на 2012 година. Според френските закони, нсеки който си купи хибриден автомобил има право на бонус от 2000 евро.
 
 
Според Peugeot обаче, главната целева група към която ще бъде насочен този модел, ще бъдат фирмите, като и за тях има стимули. Ако закупят хибриден автомобил, няма да плащат две години поред данъкът за служебни автомобили, какъвто съществува във Франция (TVS - Taxe sur les Véhicules des Sociétés).
 
 
0 от 500
  • #55
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Наблегни на думите "успешен и ефективен хибрид"!Никъде не съм казал,че няма хибриди и от други фирми,но за сега единственият успешен БЕЗ КОНКУРЕНЦИЯ на този етап е Приус.За това ми се иска да има конглокеция,за да вървят нещата напред.В момента другите правят хибридите горе-долу да се каже,че ги имат.Показателите им обаче са доста далече от тези на Тойота.
  • #54
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не е вярно, че Тойота е едноличен лидер при хибридите. Просто ти знаеш само за Тойота.Хонда имат хибрид от 1999-та, а Форд от 2004-та. Също хибриди имат GM и BMW. Други направо прескочиха тази технология и направо правят електрички - например Рено/Нисан. И сигурно са прави, цената на хибрида обезсмисля икономичността му.
  • #53
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Дано французите(и не само те)успеят да направят успешен и ефективен хибрид,за да има конглокенция.Само конглокенцията ще подобри хибридните технологии и ще ги направи още по-добри.А сега какво,само Тойота е едноличен лидер в тази сфера.Другите се мъчат да изкарат нещо,но на практика се оказва нищо.Разбира се хибридите не са бъдещето,а само етап към още по-икономичното бъдеще.Дали ел.задвижване,водород или друго бъдещето ще покаже,но в близките 15-20 г. поне хибридите ще са властващи.
  • #52
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ами имал съм 3 автомобила досега. Единият стар руски, другите два, закупени като нови. Последния само преди 2 дни. Може и да съм ***, но това не се отнася до автомобилите. Каквото съм искал, съм го имал. Е, винаги има какво да се желае, но желанията ми, младежо, са далеч от хибридите.
  • #51
    7 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ползвам автомобил за удоволствие-това може да го напише само ***,който още няма автомобил.
  • #50
    18 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А стига глупости. Карай си хибрида и толкова. А тук, дето пишем, ползваме автомобила освен всичко друго и за удоволствие. Няма как да се замени звукът от ДВГ с такъв от електричка. И хибриди ще караме някой ден, но не и сега. Може би следващите поколения ще погледнат по-благосклонно на нещата и няма да се привличат от мириса на бензин и звуците на 8 и 5 цилиндрови мотори.
  • #49
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Чудно защо ли всички се юрнаха да правят хибриди?Може би са забравили да се посъветват със "специалистите" във форума,които да им разяснят колко безполезно нещо са хибридите,колко много харчат,колко им е неекологично производството,скъпо и др.подобни бисери,ала Ауто Билд.Германците не могат да направят един хибрид и се заеха да облъчат феновете"доказвайки"им колко безполезни са хибридите.Като гледам доста са им се вързали.Да сравняваш хибрид с допотопен тракащ дизел е висша форма на невежество.
  • #48
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Човека с приуса е форумния лъжец - ЛЕКСУСЧЕТО. Той е ниско платен драскач на гръцката фирмичка тойота-балкани.
  • #47
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    И затова по-голям кеф е да се вземе кола само с ДВГ. По-приятно е и излиза по-евтино от Приус. За екологията писах по-долу - производството на Приус замърсява повече. Ако искам евтино придвижване - ще си взема нов дизел от С клас. Това е добър компромис удобство/разход, а спрямо Приус е много по-добро предложение. Приуса има смисъл само ако го подкрепи държавата или ако искаш да се изфукаш, че си в крак с модата. Реално нито пестиш, нито пазиш природата. Един велосипед + дизел е най-добре!
  • #46
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    До човека с Приуса:Вярно е, че Приуса е по-икономичен в града и затова като цяло по-икономичен. Но това не може да се отрази на джоба, защото е много скъп. Затова като общо количество вкарани пари (гориво+цена на колата) е лошо предложение. Освен това за мен Тойота не са се справили по добър начин със задачата. Иначе съм съгласен, скоро почти всички автомобили ще имат по някой електромотор (самостоятелно или заедно с ДВГ). Друг въпрос е колко ще са батериите.