Lancer е удобен, надежден и със забелязваща се визия. Автомобила разполага с типтроник скоростна кутия със спортен режим и възможност за смяна на предавките от волана. Двигателя е шумен, но еластичен и се отличава с приятен звук. Сред материалите в купето изобилства пластмасата, но това е доста често срещано в автомобилите от този клас. Като цяло автомобила предлага достатъчно пространстео и комфорт, съчетани с оригинална визия.
Предполагам, че повишения шум от двигателя може да се отстрани, понеже четох, че някои фирми умишлено допускали тази възможност-за почитателите на спортното звучене.
не знам за колегата с бензина,но аз карам дизеловата версия също от март,до сега имам 24 000км,забележки:много е шумно в купето но се свиква иначе като динамика колата е супер,...относно максималните километри-има ограничение на 218км,правят се без проблем....забравих-моята е 2000м2,140коня..но карах и бензина.....ммммм не е същото...
Карам този автомобил с бензиновия двигател 1,8 MIVEC от средата на март 2008. Добре, че не направих грешката да купя колата с дизеловия двигател от VW, който е морално остарял, тежък и много сложен. В динамично отношение Лансер-а превъзхожда другия японски конкурент Тойота Корола. В ценово - също. На връщане от морето по магистралата колата достигаше 180 км. без никакво усилие, но в режим над 4500 оборота е малко по-шумен. Купето е широко и удобно. За съжаление няма духалки за климатроника и за задните седалки. Като цяло съм доволен, че се спрях на тази кола. Предишната също беше Митсубиши Лансер комби и вече 12 годишна е в отлично състояние.