IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 307

5.8
Закупена: 2005 г., Пробег: 103000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
3
Оборудване
6
Пространство
6
Цена/Качество
4
Качество на материалите
6
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
6

Какво не ти харесва

  • Слаба предна видимост
  • малки страни4ни огледала
  • високо ниво на шум в купето
  • сравнително висок разход на гориво за дизелов двигател
  • бъгава електроника
Peugeot 307 От: ki_yoou 18.07.2010 35145 прочитания 41 коментара
Начин на ползване:
Всекидневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Возия
Начин на каране:
Нормален
Допълнителни бележки
В момента у4а и живея в Испания от 5 години. Автомобила го закупих преди 5 години и бе6е на малко километри на 21000км. Беше като нов, но това в никакав слу4ай не озна4ава 4е при едно нормално ползване, няма да даде аварии от сякакъв тип. Досега съм изминал над 80000км и със сигурност съм дал колкото пари за гориво , толкова и за ремонти. Колата я ползвам предимно по магистрала, тъй като патувам до университета 4 пъти седми4но или 500 км плюс 100 градско. Карам нормално 120,125 по магистралта, градско 50,60 а средния разход според борд компа е 7.0 литра. Което ми се вижда малко множко.. Но айде нали климатроника по4ти постоянно работи през лятото, а да ви кажа 4естно от април месец там си е за климатик! Автомобила беше с 2 год. гаранция и слава богу излязох късметлия, защото на на 53000 с4упо турбо и от тогава само проблеми.. Някви сензори на коляновия вал се повредиха, 180 евро, някакъв клапан, те го нарират клапан пеперуда, айде 120 евро. Имах провлеми с ESP-то, бяха се разбили тампоните на амортисиорите и тука идва момента да кажа 4е предишния собтвеник е монтирал спортни амотисиори KONI, проверих комплекта е 800 евро!!! Кой луд 6те даде толкова пари.. возията беше ужасна, по магистралата друса6е мноогооо!! Та смених тампоните на предните амортисиори, за6тото на извънградско ESP-то отказваше да функционира. Около 220 евро ми излезе с работата. И за капак тази година скъсах задните амортисеори минавайки през не6то като улей дълвок 2 санта.. А имайте предвид , карах с около 50. Нови амортисиори 240 евро с работата. И за да е пълна програмата ми се прецака резервоара с EOLYS те4ността на FAP филтъра! Самата помпа която се намира капсулована в този резервоар се е повредила и не можело да се смени само тя, защото била копсулована в самия резервоар и айде ново около 250евро. Да и междудругото горивната помпа се прецака, нова 300 евро! Просто да ти е кеф да я кара6 тази кола.. Така 4е не купуваите 307, ужасно несполу4лива е! Промених си мнението за Peugeot!
Снимки
Peugeot 307 Peugeot 307 Peugeot 307 Peugeot 307 Peugeot 307 Peugeot 307
0 от 500
  • #9
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Повече Пежо небих си взел! Имаме 308 и постоянно си вися в сервиза, а е купена чисто нова, само на 2 години. Развалиха и се въздушните възглавници, после климатика, тропаше вратата на багажника, а преди няколко дни се отви болта на предния сенник за шофьора. Не ми върви с Пежо просто. Следващата ми кола ще е VW Polo, въпреки че не съм фен на VW, Полото ми харесва.
  • #8
    10 rate up comment 1 rate down comment
    фен ( преди 13 години )
    Четох някъде , че смяната на FAP филтъра в България е около 2000лв. така ,че автора да си нагласи още хилядарка и за него като му дойде времето!
  • #7
    12 rate up comment 1 rate down comment
    ki_yoou ( преди 13 години )
    До NICK: Така е прав си, не вси4ки модели на Peugeot са един дол дренки. Като пример ще посо4а 406 2.0хди 110 коня. Един приятел го взе на 3 години и беше на 50000км, а в момента е на по4ти 180000км. Равносметката е следната.. За 7 години яко каране е сменил само водната помпа! Няма грешки по електрониката, няма глупави ФАП филтри, прекрасна возия.. Поздравления за твоето 407, за мен единсвения му (-) е 4е отново видимостта при маневриране е ло6а.. не и се вижда предницата,а тя е доста дълга.
  • #6
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Nick ( преди 13 години )
    То като цяло 307 и то основно дизелите 1.6хди и 2.0хди са си големи *** и затова на много места казват че Пежо са калпави. Много жалко че си се натъкнал на толкова много проблеми.Според мен обаче и от личен опит ако човек си вземе някое от другите Пежа без 206, Партнер и 307 трябва да остане доволен.Казвал съм го и друг път, ще го кажа и сега че от 407 2.0i закупено ново, в момента на малко под 6 години и 160000км съм много доволен и почти не е стъпвало в бокса. Познати казват същото за308
  • #5
    19 rate up comment 0 rate down comment
    до автора ( преди 13 години )
    да ти кажа имам няколко познати с такава кола и като цяло никой не е доволен, но като цяло май по-новите коли са си просто некачествени. БЕЗ значение от марката имам чувството, че по-новите коли са си просто некачествени. Като допълнение искам да каже, че имам Ауди а4 2004 г, купих я щото уж била много здрава - ЕГАТИ *** дето се оказа. При това положени ха кажете какво да си купи човек...
  • #4
    16 rate up comment 1 rate down comment
    WickedSixD ( преди 13 години )
    Tell me about that... По-голям *** от тази кола едва ли има. Твоето не е нищо;) За 17 000км 6000лв за ремонти.
  • #3
    15 rate up comment 0 rate down comment
    pffff ( преди 13 години )
    Хубаво ревю!
  • #2
    23 rate up comment 0 rate down comment
    petar ( преди 13 години )
    ей това се казва ревю,а не разни хвалбички на два реда-"доволен съм от колата си,нямам проблеми,гори малко":)))
  • #1
    19 rate up comment 1 rate down comment
    555 ( преди 13 години )
    и това е кола на 100хил.км с толкова много повреди,ще повярвам на колегата na100%