IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot 307

5.8
Закупена: 2005 г., Пробег: 103000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
3
Оборудване
6
Пространство
6
Цена/Качество
4
Качество на материалите
6
Разход на гориво
7
Удоволствие от шофирането
6

Какво не ти харесва

  • Слаба предна видимост
  • малки страни4ни огледала
  • високо ниво на шум в купето
  • сравнително висок разход на гориво за дизелов двигател
  • бъгава електроника
Peugeot 307 От: ki_yoou 18.07.2010 35145 прочитания 41 коментара
Начин на ползване:
Всекидневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Возия
Начин на каране:
Нормален
Допълнителни бележки
В момента у4а и живея в Испания от 5 години. Автомобила го закупих преди 5 години и бе6е на малко километри на 21000км. Беше като нов, но това в никакав слу4ай не озна4ава 4е при едно нормално ползване, няма да даде аварии от сякакъв тип. Досега съм изминал над 80000км и със сигурност съм дал колкото пари за гориво , толкова и за ремонти. Колата я ползвам предимно по магистрала, тъй като патувам до университета 4 пъти седми4но или 500 км плюс 100 градско. Карам нормално 120,125 по магистралта, градско 50,60 а средния разход според борд компа е 7.0 литра. Което ми се вижда малко множко.. Но айде нали климатроника по4ти постоянно работи през лятото, а да ви кажа 4естно от април месец там си е за климатик! Автомобила беше с 2 год. гаранция и слава богу излязох късметлия, защото на на 53000 с4упо турбо и от тогава само проблеми.. Някви сензори на коляновия вал се повредиха, 180 евро, някакъв клапан, те го нарират клапан пеперуда, айде 120 евро. Имах провлеми с ESP-то, бяха се разбили тампоните на амортисиорите и тука идва момента да кажа 4е предишния собтвеник е монтирал спортни амотисиори KONI, проверих комплекта е 800 евро!!! Кой луд 6те даде толкова пари.. возията беше ужасна, по магистралата друса6е мноогооо!! Та смених тампоните на предните амортисиори, за6тото на извънградско ESP-то отказваше да функционира. Около 220 евро ми излезе с работата. И за капак тази година скъсах задните амортисеори минавайки през не6то като улей дълвок 2 санта.. А имайте предвид , карах с около 50. Нови амортисиори 240 евро с работата. И за да е пълна програмата ми се прецака резервоара с EOLYS те4ността на FAP филтъра! Самата помпа която се намира капсулована в този резервоар се е повредила и не можело да се смени само тя, защото била копсулована в самия резервоар и айде ново около 250евро. Да и междудругото горивната помпа се прецака, нова 300 евро! Просто да ти е кеф да я кара6 тази кола.. Така 4е не купуваите 307, ужасно несполу4лива е! Промених си мнението за Peugeot!
Снимки
Peugeot 307 Peugeot 307 Peugeot 307 Peugeot 307 Peugeot 307 Peugeot 307
0 от 500
  • #29
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ti kato gi zna6 tolkoz stava duma za 2.0HDI.GORI KATO ZMEI.FRANSETATA IM SVETNA LAMPATA 4E PO MALAK MOTOR PO MALKO GORI...NO STANE LI NE6TO S NEGO GORI6 I TI.
  • #28
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    поне на тоя етап няма как пежо да стигне стигне качеството на голф и тойота с нищо не го показват...просто коментара е излишен....карам такава талига наречена пежо 308 слава богу служебна така че знам за какъв дръгел иде реч
  • #27
    7 rate up comment 0 rate down comment
    ki_yoou ( преди 13 години )
    Ае "бате", как автомобил 1300кг, 6те ти гори средно в СОФИЯ с КЛИМАТИК 6 литра... Това е егаси вица, ми даи продай ми я , пак ти си купи друга! 4е поне твойта е изпитана :D
  • #26
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ki_yoou ( преди 13 години )
    На фаравете засега съм подменял крушки само 1 път и преди 2,3 месеца ми изгоря предна лява. Ина4е поне 2,3 пъти съм оставал без задни стопове или мага4и.. И друго нещо искам да кажа, и това е 4е първите 307 са много несполу4ливи, тези с новия двигател са много по добри. НЕ СЛУ4АЙНО CITROEN C4,замени много успешно Xsara-та. И последно към вси4ки бъдещи коментари. Напрарих ревю на ли4ния си автомобил, нито съм преовели4ил, нито съм ви спестил някакви подробности! Нека не се обиждаме!
  • #25
    3 rate up comment 4 rate down comment
    ki_yoou ( преди 13 години )
    Има разлика в двигателите, моя е 2.0HDI 8v 110 коня, с непроменлива геометрия на турбото. Същия двигател като на 406 и да ти кажа, толкова си им е разхода с малка разлика защото все пак 406 е по тежи4ко с около 120кг. Като се купи6 307 , което ти го пожелавам от сърце, ама от тези до 2004, тогава друго ще говори6, ако изобщо са ти останали пари да си плати6 интернета! Айде жив и здрав и си охранявай сас здраве служебния парк!
  • #24
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Дизел ( преди 13 години )
    Имам наблюдения върху парк от 12 Пежа, 11 служебни, 1 личен, 306 ТД. Нищо си им няма, и на 206, и 407, и на 307. Да не говорим за Боксерите. А се карат зверски, какви ли не каскади издържаха. Все пак е факт, че старите модели са значително по-добри от новите. Специално за 307 - имаме 3, по 1.6 ХДИ - нито една не дава 7 среден разход, не знам как шофира неграмотния "пич" от шпаньолско. За да не кажете, че съм пристрастен - говорим за масови автомобили и цена/качество.
  • #23
    9 rate up comment 1 rate down comment
    POSTMAN ( преди 13 години )
    Забравих разхода на гориво.1.6 е 110к.с. засичал съм я поне 5 пъти. 6 градско в София. Извън градско - с колко я караш. до 130 - ти гори до 5. след тази скорост отива на 7. Имай впредвид, че климатроника почти не се гаси целогодишно. :)
  • #22
    7 rate up comment 2 rate down comment
    POSTMAN ( преди 13 години )
    malewhore Не, не бачкам в пежо. :) За всяко нещо си има начин - ФАП примерно. Появи ли ти се проблем - МАГИСТРАТАЛА 20 км. на 3000 оборота на по-малка предавка и изгараш всичко, другият вариант е да си го свалиш и одухаш на парострука. Имам 3 пежа-205, 1.9D - Чист дизел, 106-бензин и 307-цата.Имам поглед върху двигателите и ходовите им части. От 205 и 307 мога да каже, че съм много доволен. Нали знаеш - жената и колата са на късмет.Всеки има право на мнение все пак - това е моето. :)
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    POSTMAN ( преди 13 години )
    1.Крушките се сменят на 5-6 месеца с различна чистота-веднъж лява,друг път дясна.Но за 1 години съм сменял около 2 пъти.2.От време на време се появяват се различни скърцания вътре в купето-това от лошата пластмаса.Тук там по покрива или по горната рама се появяват отслюспяне на горният слой на боята,но се вижда от 50-100см.Колата е с двуозонов климатроник-нямал съм проблеми с него.За предницата-не съм имал проблеми с паркиги и др. подобни,а които живее в чужбина,ще плаща и тамушните ремонти :)
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    malewhore ( преди 13 години )
    ти да не бачкаш за Пежо :)Чети какво са писали хората по-долу. Все ще се намери някой да каже на черното бяло