Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Audi S4

8.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 50 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
9
Оборудване
9
Пространство
8
Цена/Качество
10
Качество на материалите
9
Разход на гориво
6
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • твърдо/раздрусващо окачване по типичните БГ-"пътища"
  • висок разход при бързо каране
Audi S4 От: Nabludatel 08.06.2010 7216 прочитания 37 коментара
Начин на ползване:
Сравнителен тест-драйв с Nissan GT-R
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Удоволствие от шофирането, сигурност при всякакви пътни и метео-условия
Начин на каране:
Спортно
Допълнителни бележки
Мястото на този "сравнителен тест" е по-скоро при Нисан. Но за написване на тест-драйв в аутомедия.бг към настоящият момент не намирам модела GT-R. Надявам се този пропуск да бъде отстранен скоро. Горните оценки се отнасят за GT-R, не за S4!! ПП И старата "болест" отново: за разход на гориво поставям 6-ца, незнайно защо се публикува 9-ка!? ====================================================================== ЕДНО НЕВЪЗМОЖНО СРАВНЕНИЕ - NISSAN GT-R,2010г. vs AUDI S4,B8!? А ЗАЩО НЕ.... Всъщност за тест-драйв сравнение в типичния смисъл не може да се говори. S4 ползвам от около 5 месеца, за които съм изминал над 4000 км, докато с GT-R се срещаме за втори път, НО сега вече и на "трасето" за около 50км каране с /почти/ всякакви скорости. ТРАСЕТО: - изпитание за ежедневна приложимост /по БГ-пътните условия/ - градско трасе: София, бул."Вапцаров"- ужасният паваж на бул."Дж.Баучер" - обратно към алея "Яворов" - Цариградското до Враня; - скоростно изпитание - по магистрала "Тракия" - до отбивката на с.Лозен и обратно - около 10-12км. път с добра настилка. ПЪРВИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ от GT-R: С две думи - кола с два характера: кротък до около 3000об/мин и див до яростен над тези обороти /до 7000об/мин/. Това позволява сравнително тихо и спокойно каране по натоварените градски улици и булеварди, НО само ако са с добра настилка! В противен случай твърдото друсане е гарантирано, независимо от настройката на активното окачване. Шумът при "кроткото" каране идва главно от големите гуми, особено по паваж; моторът се държи учудващо "цивилизовано" и сравнително тихо. КЪДЕ Е СИЛАТА НА GT-R: Или защо тази кола е уникална!? Ами истината е в скоростното каране по добра пътна настилка.Не толкова в гоненето на V-max - постигането на 300+ км/ч не е никакъв проблем, колкото в междинните ускорения. Например от 200км/ч нагоре "темпа" на ускорението е подобен на това при S4 от 120км/ч нагоре - т.е. див и безграничен! Въобще когато GT-R премине границата от 3000об/мин се превръща в див звяр, независимо от актуалната скорост. Всичко това съпроводено от необуздания рев на уж "кроткият" до сега мотор... Впечатляващо! Случка на магистралата: при скорост от около 180км/ч GT-R е застигнат от Мерцедес S500, който по стар навик присвятва с дългите за освобождаване на лявата лента. Да ама не - "лек" кик-даун и Нисана за броени секунди го оставя далеч зад себе си: скоростта е към 280 км/ч, усещането е за безгранични възможности за още и още!! Наближаваме караулката при "Черната котка" - спирачките Brembo бързо и безпроблемно редуцират скоростта до 60км/ч... НАИСТИНА ВПЕЧАТЛЯВАЩО - и ускорение и спиране се случват толкова бързо и сигурно! СРАВНЕНИЕТО С S4,B8: S-та не е за подценяване, дори и в това невъзможно сравнение.Комфортът на возене е една класа отгоре. Колата е доста по-удобна за нашенските си пътища при ежедневно ползване. И тук имаме наличие на "избухлив" темперамент, отлични ускорения и спиране. Но това сякаш се случва в друго - по-забавено измерение. С две думи добре, че минахме по трасето първо с S4 а след това с GT-R! Като си тръгнах накрая с Audi S4 имах чуството че карам не отлична спортна кола с 333к.с. от 3000кубика турбо мотор, ами някаква "малолитражка" с кротък и спокоен "нрав"... И за това бе виновен GT-R!! )) Прилагам няколко снимки от този т.нар. „сравнителен тест”. Все пак поне на фото S4 не отстъпва чак толкова!! )) ОЩЕ ОТ "КУХНЯТА" НА GT-R: Дисплеят на модела за 2010г. - европейска версия е с повишена резолюция - на практика доста по-добър от американската, с която се "запознах" през 2008г. Допълнителен бонус е навигацията за БГ - обхваща главните пътища и големите градове, на хард диск е и подлежи на ъпгрейд. Също като при S4 имаме Media center с 10GB на хард диска за запис на песни по желание. Таблото частично е от кожа - общо взето салона прави впечатление за добра изработка, макар и не от най-скъпите. Седалките са Recaro, но без удължаване, изцяло електрически регулеруеми и доста удобни. Чистачките и ксеноните се включват автоматично; за разлика от американската версия има "пръскалки" за фаровете. Като минус може да се посочи липсата на парктроници и камера - колата не е малка а видимоста назад не е от най-добрите. Във фирмения сервиз на Нисан.бг смяната на маслото е около 600лв - извършва се на 2000км и после на всеки 10000км. Пълен комплект дискове и накладки от Brembo излиза със смяната около 4000лв. Не е малко но е доста по-добре от други коли от този клас. ПП За „дежурните” неверници: Не направих снимки по време на карането, защото по обясними причини вниманието ми ИЗЦЯЛО бе „ангажирано” от GT-R- а!
Снимки
Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4
0 от 500
  • #17
    5 rate up comment 9 rate down comment
    автофен ( преди 8 години )
    ...Как да ти опиша какво е усещането?!?!?!
  • #16
    7 rate up comment 12 rate down comment
    автофен ( преди 8 години )
    Обективен пикльо, никого не критикувам. Ако за теб съм мишок, ти сигурно си сибирски тигър! Не пускам тест-драйвове на колите, които съм карал, защото болшинството от участниците в този форум са пъпчиви комплексарчета, които само плюят. Да им давам материал за избиване на комплекси....Благодаря! А за въпросната кола над 700 коня просто не мога да пиша, защото е нещо, което пожелавам на всеки да изживее! CL CARLSSON 718 hp. Ако ти никога през живота си не си скачал с бънджи или парашут, как да ти
  • #15
    10 rate up comment 7 rate down comment
    GT-R R35 ( преди 8 години )
    Nabludatel мерси за готиния тест!! Най-накрая нещо истинско в този сайт, в който админите дори НЕ СА се погрижили да "съществува" модела GT-R в раздела за Нисан! СРАМОТА!! До автора: ако това е тестовата машина в нисан.бг, за която бях чувал - моля пусни ми на лични условията и начина за тест-драйв. Предварително ти благодаря!
  • #14
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Обективен ( преди 8 години )
    Няма лошо да се сравняват СПОРТНИ коли, макар и от различни класове - все пак хора ги карат.Още повече, че ценово добре оборудваната S4 е на нивото на GTR! А ти след като /уж/ си карал, вместо да критикуваш като мишок, вземи напиши и покажи нещо - да научим и видим ние останалите...
  • #13
    6 rate up comment 13 rate down comment
    автофен ( преди 8 години )
    Пич, мен не ме интересува колите твои ли са или не....И аз съм карал коли с по над 700 коня и въпреки, че не са мои, имам достатъчно впечатления от тях. Но да сравняваш коли от различни класове си е тотална аматьорщина....Лично мнение, извинявай.
  • #12
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Бен ( преди 8 години )
    Хаха, тези са непоправими... Проповци, trax-ове, malewhore-та, осрахте моя тест-драйв, осрахте на колегата Nabludatel двата теста на S4-ката, айде моля ви се оставете поне този тест намира.
  • #11
    11 rate up comment 5 rate down comment
    nikky ( преди 8 години )
    Нисан GT-R е адската спортна кола, но Аудито ми допада повече като идея. Чак пък приложима за ежедневно каране, не мисля. За да караш такова бебче, трябва много да си си навил на масрафа...
  • #10
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Street Racer ( преди 8 години )
    един пенедел е! и ако не *** някой тест или тема, не може да живурка гадината гадна...ей такъв да го хванеш и да му направиш тиквата на *** гюм!
  • #9
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Смехурко ( преди 8 години )
    Въпросът е: Дали пропов, trax и malewhore са една и съща "мъжка" к*рва - т.е. обикновен ***! Аз казвам - ДА!!
  • #8
    9 rate up comment 14 rate down comment
    malewhore ( преди 8 години )
    мдааа, разкрихме те лъжливо ***. първо имаше РС6 , после ни излъга с теста на онази стара *** РС2 . сега си "купи" S4 и с него се опита да ни излъжеш. утре сигурно ще ни излъжеш че си си купил и GT-R . Смешник от клас!