IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi S4

8.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 50 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
9
Оборудване
9
Пространство
8
Цена/Качество
10
Качество на материалите
9
Разход на гориво
6
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • твърдо/раздрусващо окачване по типичните БГ-"пътища"
  • висок разход при бързо каране
Audi S4 От: Nabludatel 08.06.2010 7216 прочитания 37 коментара
Начин на ползване:
Сравнителен тест-драйв с Nissan GT-R
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Удоволствие от шофирането, сигурност при всякакви пътни и метео-условия
Начин на каране:
Спортно
Допълнителни бележки
Мястото на този "сравнителен тест" е по-скоро при Нисан. Но за написване на тест-драйв в аутомедия.бг към настоящият момент не намирам модела GT-R. Надявам се този пропуск да бъде отстранен скоро. Горните оценки се отнасят за GT-R, не за S4!! ПП И старата "болест" отново: за разход на гориво поставям 6-ца, незнайно защо се публикува 9-ка!? ====================================================================== ЕДНО НЕВЪЗМОЖНО СРАВНЕНИЕ - NISSAN GT-R,2010г. vs AUDI S4,B8!? А ЗАЩО НЕ.... Всъщност за тест-драйв сравнение в типичния смисъл не може да се говори. S4 ползвам от около 5 месеца, за които съм изминал над 4000 км, докато с GT-R се срещаме за втори път, НО сега вече и на "трасето" за около 50км каране с /почти/ всякакви скорости. ТРАСЕТО: - изпитание за ежедневна приложимост /по БГ-пътните условия/ - градско трасе: София, бул."Вапцаров"- ужасният паваж на бул."Дж.Баучер" - обратно към алея "Яворов" - Цариградското до Враня; - скоростно изпитание - по магистрала "Тракия" - до отбивката на с.Лозен и обратно - около 10-12км. път с добра настилка. ПЪРВИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ от GT-R: С две думи - кола с два характера: кротък до около 3000об/мин и див до яростен над тези обороти /до 7000об/мин/. Това позволява сравнително тихо и спокойно каране по натоварените градски улици и булеварди, НО само ако са с добра настилка! В противен случай твърдото друсане е гарантирано, независимо от настройката на активното окачване. Шумът при "кроткото" каране идва главно от големите гуми, особено по паваж; моторът се държи учудващо "цивилизовано" и сравнително тихо. КЪДЕ Е СИЛАТА НА GT-R: Или защо тази кола е уникална!? Ами истината е в скоростното каране по добра пътна настилка.Не толкова в гоненето на V-max - постигането на 300+ км/ч не е никакъв проблем, колкото в междинните ускорения. Например от 200км/ч нагоре "темпа" на ускорението е подобен на това при S4 от 120км/ч нагоре - т.е. див и безграничен! Въобще когато GT-R премине границата от 3000об/мин се превръща в див звяр, независимо от актуалната скорост. Всичко това съпроводено от необуздания рев на уж "кроткият" до сега мотор... Впечатляващо! Случка на магистралата: при скорост от около 180км/ч GT-R е застигнат от Мерцедес S500, който по стар навик присвятва с дългите за освобождаване на лявата лента. Да ама не - "лек" кик-даун и Нисана за броени секунди го оставя далеч зад себе си: скоростта е към 280 км/ч, усещането е за безгранични възможности за още и още!! Наближаваме караулката при "Черната котка" - спирачките Brembo бързо и безпроблемно редуцират скоростта до 60км/ч... НАИСТИНА ВПЕЧАТЛЯВАЩО - и ускорение и спиране се случват толкова бързо и сигурно! СРАВНЕНИЕТО С S4,B8: S-та не е за подценяване, дори и в това невъзможно сравнение.Комфортът на возене е една класа отгоре. Колата е доста по-удобна за нашенските си пътища при ежедневно ползване. И тук имаме наличие на "избухлив" темперамент, отлични ускорения и спиране. Но това сякаш се случва в друго - по-забавено измерение. С две думи добре, че минахме по трасето първо с S4 а след това с GT-R! Като си тръгнах накрая с Audi S4 имах чуството че карам не отлична спортна кола с 333к.с. от 3000кубика турбо мотор, ами някаква "малолитражка" с кротък и спокоен "нрав"... И за това бе виновен GT-R!! )) Прилагам няколко снимки от този т.нар. „сравнителен тест”. Все пак поне на фото S4 не отстъпва чак толкова!! )) ОЩЕ ОТ "КУХНЯТА" НА GT-R: Дисплеят на модела за 2010г. - европейска версия е с повишена резолюция - на практика доста по-добър от американската, с която се "запознах" през 2008г. Допълнителен бонус е навигацията за БГ - обхваща главните пътища и големите градове, на хард диск е и подлежи на ъпгрейд. Също като при S4 имаме Media center с 10GB на хард диска за запис на песни по желание. Таблото частично е от кожа - общо взето салона прави впечатление за добра изработка, макар и не от най-скъпите. Седалките са Recaro, но без удължаване, изцяло електрически регулеруеми и доста удобни. Чистачките и ксеноните се включват автоматично; за разлика от американската версия има "пръскалки" за фаровете. Като минус може да се посочи липсата на парктроници и камера - колата не е малка а видимоста назад не е от най-добрите. Във фирмения сервиз на Нисан.бг смяната на маслото е около 600лв - извършва се на 2000км и после на всеки 10000км. Пълен комплект дискове и накладки от Brembo излиза със смяната около 4000лв. Не е малко но е доста по-добре от други коли от този клас. ПП За „дежурните” неверници: Не направих снимки по време на карането, защото по обясними причини вниманието ми ИЗЦЯЛО бе „ангажирано” от GT-R- а!
Снимки
Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4
0 от 500
  • #37
    9 rate up comment 1 rate down comment
    . ( преди 9 години )
    Много приятно написано.
  • #36
    5 rate up comment 1 rate down comment
    pav ( преди 9 години )
    opredeleno podkrepqm ideqta za audi kato cqlo imal sum dva modela na markata i moga da kaja 4e sa bili strahotni v vsqko otnoshenie,samo da otbeleja 4e kolite sa karani v usa a ne v bg,modelite bqha S6 2004g i rs4 2008
  • #35
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 9 години )
    Случайно попаднах тука... Може ли да помоля, да ми пишете родният град с главна буква? Пише се Казанлък. С голям К. Градът е красив, а вашите представи за него са грозни... както и за автомобилите. Не важи за всички, те които разбират, то се вижда :) За Нисан-а - предполагам, че ако имам толкова пари колите са две и са на кантар - Нисан-а или някое Порше. Не мисля, че има друга кола в класа и че скоро ще има!!!
  • #34
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Seeyan ( преди 9 години )
    Поздравления, Наблюдател, за мерака да пишеш ревю тук, отново, въпреки очевидно незаслужено лошото отношение, което някои от потребителите на Аутомедия демонстрират към теб. Аз лично се насладих на тескта ти и те подканям да пишеш още, защото можеш да си сигурен, че имаш поне един верен читател! ;) Лека и безаварийна!
  • #33
    3 rate up comment 4 rate down comment
    re ( преди 9 години )
    10GBt Такава мерна единица GBt НЯМА!!!
  • #32
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    tia ot automediata sa ymreli ot iad 4e si gi izprevaril v testa s GTR-a.skoro 6te gi vidim i tiah kvo 6e pi6at - kat sa sabudat de!
  • #31
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Nabludatel ( преди 9 години )
    GT-R който карах около 50км е съвсем нова тестова кола - не е моя. А дали ще някога ще бъде моя - в момента съм на кръстопът, по описаните в теста причини.. Мерси за "здравите нерви" - пожелавам ти ги и на теб - пиши когато караш нещо интересно и да не ти пука от спамерите! ))
  • #30
    5 rate up comment 4 rate down comment
    автофен ( преди 9 години )
    О, не ми разказвай! Аз съм запознат с коментарите по теста ти на Аудито....Поздравления за здравите нерви!:)))
  • #29
    7 rate up comment 3 rate down comment
    автофен ( преди 9 години )
    ОК, благодаря за разбирането! Бъди жив и здрав! Като покараш Нисана пак пиши. Интересно ще е. Щото и аз имам бегли впечатления, ама много бегли- повозиме мой познат 2-3 километра...Ама друго си е да покараш!:))) Между другото, въпросният човек се казва Росен, не че е от голямо значение, но може за неговата кола да си писал...?
  • #28
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Nabludatel ( преди 9 години )
    Продължавам да мисля, че едно сравнение на спортни коли, макар и от различни сегменти/класи е удачно - специално за този сайт.В крайна сметка целта не е да правим реклама на този или онзи модел, а да видим кой би подхождал най-добре за нашенската ни пътна и т.н. действителност. А всеки сам е свободен да направи своя избор... И позволи един съвет: и аз минах през смешния "ад" на т.нар. дежурни "миризми" тук в другия си тест, но това не ми попречи да карам и да пиша своите впечатления... :)