IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi S4

8.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 50 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
9
Оборудване
9
Пространство
8
Цена/Качество
10
Качество на материалите
9
Разход на гориво
6
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • твърдо/раздрусващо окачване по типичните БГ-"пътища"
  • висок разход при бързо каране
Audi S4 От: Nabludatel 08.06.2010 7216 прочитания 37 коментара
Начин на ползване:
Сравнителен тест-драйв с Nissan GT-R
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Удоволствие от шофирането, сигурност при всякакви пътни и метео-условия
Начин на каране:
Спортно
Допълнителни бележки
Мястото на този "сравнителен тест" е по-скоро при Нисан. Но за написване на тест-драйв в аутомедия.бг към настоящият момент не намирам модела GT-R. Надявам се този пропуск да бъде отстранен скоро. Горните оценки се отнасят за GT-R, не за S4!! ПП И старата "болест" отново: за разход на гориво поставям 6-ца, незнайно защо се публикува 9-ка!? ====================================================================== ЕДНО НЕВЪЗМОЖНО СРАВНЕНИЕ - NISSAN GT-R,2010г. vs AUDI S4,B8!? А ЗАЩО НЕ.... Всъщност за тест-драйв сравнение в типичния смисъл не може да се говори. S4 ползвам от около 5 месеца, за които съм изминал над 4000 км, докато с GT-R се срещаме за втори път, НО сега вече и на "трасето" за около 50км каране с /почти/ всякакви скорости. ТРАСЕТО: - изпитание за ежедневна приложимост /по БГ-пътните условия/ - градско трасе: София, бул."Вапцаров"- ужасният паваж на бул."Дж.Баучер" - обратно към алея "Яворов" - Цариградското до Враня; - скоростно изпитание - по магистрала "Тракия" - до отбивката на с.Лозен и обратно - около 10-12км. път с добра настилка. ПЪРВИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ от GT-R: С две думи - кола с два характера: кротък до около 3000об/мин и див до яростен над тези обороти /до 7000об/мин/. Това позволява сравнително тихо и спокойно каране по натоварените градски улици и булеварди, НО само ако са с добра настилка! В противен случай твърдото друсане е гарантирано, независимо от настройката на активното окачване. Шумът при "кроткото" каране идва главно от големите гуми, особено по паваж; моторът се държи учудващо "цивилизовано" и сравнително тихо. КЪДЕ Е СИЛАТА НА GT-R: Или защо тази кола е уникална!? Ами истината е в скоростното каране по добра пътна настилка.Не толкова в гоненето на V-max - постигането на 300+ км/ч не е никакъв проблем, колкото в междинните ускорения. Например от 200км/ч нагоре "темпа" на ускорението е подобен на това при S4 от 120км/ч нагоре - т.е. див и безграничен! Въобще когато GT-R премине границата от 3000об/мин се превръща в див звяр, независимо от актуалната скорост. Всичко това съпроводено от необуздания рев на уж "кроткият" до сега мотор... Впечатляващо! Случка на магистралата: при скорост от около 180км/ч GT-R е застигнат от Мерцедес S500, който по стар навик присвятва с дългите за освобождаване на лявата лента. Да ама не - "лек" кик-даун и Нисана за броени секунди го оставя далеч зад себе си: скоростта е към 280 км/ч, усещането е за безгранични възможности за още и още!! Наближаваме караулката при "Черната котка" - спирачките Brembo бързо и безпроблемно редуцират скоростта до 60км/ч... НАИСТИНА ВПЕЧАТЛЯВАЩО - и ускорение и спиране се случват толкова бързо и сигурно! СРАВНЕНИЕТО С S4,B8: S-та не е за подценяване, дори и в това невъзможно сравнение.Комфортът на возене е една класа отгоре. Колата е доста по-удобна за нашенските си пътища при ежедневно ползване. И тук имаме наличие на "избухлив" темперамент, отлични ускорения и спиране. Но това сякаш се случва в друго - по-забавено измерение. С две думи добре, че минахме по трасето първо с S4 а след това с GT-R! Като си тръгнах накрая с Audi S4 имах чуството че карам не отлична спортна кола с 333к.с. от 3000кубика турбо мотор, ами някаква "малолитражка" с кротък и спокоен "нрав"... И за това бе виновен GT-R!! )) Прилагам няколко снимки от този т.нар. „сравнителен тест”. Все пак поне на фото S4 не отстъпва чак толкова!! )) ОЩЕ ОТ "КУХНЯТА" НА GT-R: Дисплеят на модела за 2010г. - европейска версия е с повишена резолюция - на практика доста по-добър от американската, с която се "запознах" през 2008г. Допълнителен бонус е навигацията за БГ - обхваща главните пътища и големите градове, на хард диск е и подлежи на ъпгрейд. Също като при S4 имаме Media center с 10GB на хард диска за запис на песни по желание. Таблото частично е от кожа - общо взето салона прави впечатление за добра изработка, макар и не от най-скъпите. Седалките са Recaro, но без удължаване, изцяло електрически регулеруеми и доста удобни. Чистачките и ксеноните се включват автоматично; за разлика от американската версия има "пръскалки" за фаровете. Като минус може да се посочи липсата на парктроници и камера - колата не е малка а видимоста назад не е от най-добрите. Във фирмения сервиз на Нисан.бг смяната на маслото е около 600лв - извършва се на 2000км и после на всеки 10000км. Пълен комплект дискове и накладки от Brembo излиза със смяната около 4000лв. Не е малко но е доста по-добре от други коли от този клас. ПП За „дежурните” неверници: Не направих снимки по време на карането, защото по обясними причини вниманието ми ИЗЦЯЛО бе „ангажирано” от GT-R- а!
Снимки
Audi S4 Audi S4 Audi S4 Audi S4
0 от 500
  • #27
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Nabludatel ( преди 14 години )
    Колега - не сме се събрали тук да се извиняваме, а да споделяме помежду си онази тръпка, която разбират само тези с "бензин в кръвта"..Отново повтарям - мястото на този тест е, разбира се, в раздела за Нисан - сам можеше да провериш, че автомедията /все още/ не са се постарали GT-R да присъства там.Това е една от причините да го публикувам в раздел Ауди, още повече, че карам от няколко месеца новата S4.
  • #26
    6 rate up comment 3 rate down comment
    автофен ( преди 14 години )
    ...А на пикльовците от Нийд фор спийд, ще кажа- Момчета, животът е кратък. Не злобейте и не завиждайте. Стъпете на земята, общувайте със хора знаещи и можещи, усмихвайте се и един ден ще осъществите мечтите си!....А на колегана Наблюдател още веднъж се извинявам за спама!
  • #25
    2 rate up comment 5 rate down comment
    автофен ( преди 14 години )
    ...Всичко тръгна от там, че изказах мнение, според което е неуместно да сравняваш точно тези две коли. Да съгласен съм, че можеш да правиш всякакви сравнения. Ако искаш и слон с кокошка можеш да сравниш...Но ме подразни това, че колегата автор на теста, уж пише за Нисан, а в крайна сметка пак хвали Аудито си. Еми непрофесионално е. Това е. Лично мнение. Бъдете живи и здрави! Помагал съм на много колеги, включително и със съвети на по-далекоживеещите и ще продължа да го правя.
  • #24
    3 rate up comment 3 rate down comment
    автофен ( преди 14 години )
    Драги ми Смехурко, аз когато и пред когото е трябвало съм се доказал като автомобилист в по-широк и по-тесен смисъл на понятието. Не смятам да занимавам никого със себе си. Най-малкото не е редно. Работил съм дълги години в системите на АЛФА, ФОРД и МБ. отделно от това имам и доста стаж като най-обикновен общопрактикуващ автомонтьор. Винаги съм уважавал истинските си колеги-автомобилисти и автофенове....
  • #23
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Wasp ( преди 14 години )
    Хора заливам се от смях като ви чета коментарите, нека и аз се включа: карах миналата седмица Вейрон, тази седмица тествам Ферари 599 GTB Fiorano и мисля да купя едно такова на брат ми, а аз ще се огранича с едно Порше GT3 *** май ще трябва да продам SLR-а за да освободя място в гаража :D :D
  • #22
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Смехурко ( преди 14 години )
    "Колега" - обективният ти написа, че и тези коли могат да се сравняват - стига да са в /почти/една ценова категория.Ти обаче се изживя като велик карач на мерцедеси, чието ощипано "достойнство" не позволява писане в такъв "простонароден" сайт.Затова и за мен си просто комплексиран пикльо! Нищо лично - просто мнение от написаното /ти / дотук.PS От време на време допускай, че някои от пишещите/четящите тук са карали и Ferrari да кажем. Това обаче не е повод за самозахласване до безкрай...
  • #21
    8 rate up comment 6 rate down comment
    автофен ( преди 14 години )
    Обективния, точно за тази комплексарщина ти говорих....Айде, че оспамихме на колегата теста, за което моля да ни извини!
  • #20
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Обективен ( преди 14 години )
    "Особено" важнииий ПИКЛЬО! Благодаря от името на всички четящи тук, че ни удостои с височайшото си занимание - четене на брошури за разни мерцедеси...Ще те помоля за две неща:1. Като, когато и ако въобще някога се домогнеш поне до коли - като в този тест, но не само на брошура, понапиши нещичко, но да е СМИСЛЕНО!2. Дотогава избягвай да ни занимаваш с комплаксарщината си - такива като теб с лопата да ги ринеш тук.За съжаление...
  • #19
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Като знам нивото на коментиращите, трябваше да напишеш "Моля,без *** коментари!".
  • #18
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Като да сереш наобратно ли?