Начин на ползване:
Спортно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Да доставя удоволствие
Начин на каране:
Винаги с усмивка :)
Допълнителни бележки
Изключителен автомобил на базата на Audi 80 B4, произведен в завода на Порше. Audi RS2 е произведен само в 3000 екземпляра (всичките Авант - комби), двигателят е легендарния 2,2 литров "петак" от Ауди доработен и турбиниран от Порше до заводските 315 коня. Колата я купих в края на 2009та от Германия в недобро състояние (леко ударена отдясно - само вратата смачкана, надрана боя, пукната предна броня) на 530 000 километра за 8000 евро. Отне ми много време и средства, за да я възстановя. Двигателя беше поддържан като я купих, само турбината беше се споминала и реших че няма смисъл да търся оригинална и затова сложих Holset HX35 и я докарах до 350 коня на колелата (около 380-400 на вала) на 1.7 бара. Машинката издържа до 3.0 бара, но повече от 1.7 не съм се престрашавал да пробвам. Първото ми по-голямо каране беше до Германия (при брат ми) за Великден. Дълго време се колебах дали да ходя с RS2-то или със служебното Q7 (заради комфорта), но в крайна сметка тръгнах с RS2-то. Очаквано колата возеше твърдо, вървеше много и гореше още повече :D Дълго време карах само в "лютеницата" (червения сектор на оборотомера), нямаше никакви проблеми по пътя, вдигнах 318км/ч по GPS на надолнище. Единствените минуси са разхода на гориво возията и скъпата поддръжка, но щом се качиш в нея просто ги забравяш. Горе-долу това е нещото което успях да напиша, но чувства с писане трудно се изразяват. Накратко - това е една сбъдната мечта :)
Редакция: Не знам защо в графата "Разход на гориво" не мога да сложа оценка по-ниска от 7 ?!?
П.С.: Скоро ще кача клипче :)