IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi RS2

7.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 10000 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
9
Оборудване
5
Пространство
9
Цена/Качество
9
Качество на материалите
7
Разход на гориво
4
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Разход на гориво
  • Твърдо вози
  • Скъпа поддръжка
Audi RS2 От: Бен 16.05.2010 15374 прочитания 119 коментара
Начин на ползване:
Спортно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Да доставя удоволствие
Начин на каране:
Винаги с усмивка :)
Допълнителни бележки
Изключителен автомобил на базата на Audi 80 B4, произведен в завода на Порше. Audi RS2 е произведен само в 3000 екземпляра (всичките Авант - комби), двигателят е легендарния 2,2 литров "петак" от Ауди доработен и турбиниран от Порше до заводските 315 коня. Колата я купих в края на 2009та от Германия в недобро състояние (леко ударена отдясно - само вратата смачкана, надрана боя, пукната предна броня) на 530 000 километра за 8000 евро. Отне ми много време и средства, за да я възстановя. Двигателя беше поддържан като я купих, само турбината беше се споминала и реших че няма смисъл да търся оригинална и затова сложих Holset HX35 и я докарах до 350 коня на колелата (около 380-400 на вала) на 1.7 бара. Машинката издържа до 3.0 бара, но повече от 1.7 не съм се престрашавал да пробвам. Първото ми по-голямо каране беше до Германия (при брат ми) за Великден. Дълго време се колебах дали да ходя с RS2-то или със служебното Q7 (заради комфорта), но в крайна сметка тръгнах с RS2-то. Очаквано колата возеше твърдо, вървеше много и гореше още повече :D Дълго време карах само в "лютеницата" (червения сектор на оборотомера), нямаше никакви проблеми по пътя, вдигнах 318км/ч по GPS на надолнище. Единствените минуси са разхода на гориво возията и скъпата поддръжка, но щом се качиш в нея просто ги забравяш. Горе-долу това е нещото което успях да напиша, но чувства с писане трудно се изразяват. Накратко - това е една сбъдната мечта :) Редакция: Не знам защо в графата "Разход на гориво" не мога да сложа оценка по-ниска от 7 ?!? П.С.: Скоро ще кача клипче :)
Снимки
Audi RS2 Audi RS2 Audi RS2
0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    pi4 tezi gumi na snimkite ne sa Goodyear F1 Asymemetric proveri pak
  • #17
    4 rate up comment 16 rate down comment
    x ( преди 10 години )
    16000 za kola na 500000km ili si maloumen ili ne znam kakuv
  • #16
    6 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 10 години )
    Като се говори за пространство, не става въпрос за багажника нали се сещаш. Тва че е комби и със свалени седалки става легло го има всяко комби. Говорим за пространство в купето. Както и да е. Не знам как поддържаш такава кола и какви са тези 530 000км, направо паднах като прочетох, но евала за ентусиазма. Много да те слуша колата. Аз съм се возил точно в 2.2 V5 ама седан без турбина Ауди 90.
  • #15
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 10 години )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric (225/45R17) със скоростен индекс Y - до 300 км/ч .
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    555 ( преди 10 години )
    Ти направо F1 караш с 318км/ч,а гумите как ли издържат на тези високи скорости(в червения сектор на об.)Каква марка са,дай индексът им? Колата ти е добра иначе!
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 10 години )
    Така е, 10 е голяма оценка, като се има в предвид че колата е среден клас, но за класа си (сравнена с колите от същия клас през същите години) е широка, а като се свалят задните седалки става прилично легло :) Намалих на 9.
  • #12
    5 rate up comment 3 rate down comment
    WickedSixD ( преди 10 години )
    На Пространство си сложил оценка 10 в Б4-ка? Извинявай от яйцето по тясна кола няма, качвал съм се 2 пъти. Твойто е Avant но няма значение, просто е нереална тая оценка брато.
  • #11
    6 rate up comment 1 rate down comment
    любител ( преди 10 години )
    Браво, приятелю! Намерил си нещо наистина рядко.. Реставрирал си я перфектно. Единственото, което би ме смутило е цената от 8000евро, но малкото бройки си казват думата. Немците много си обичат марката и няма как наистина да е евтина, пък и няма автомобил с четири кръга за емблема, над 150 коня, който да е евтин :)) PS Най-готин е начина на каране :)) Нека е леко и безаварийно и си помисли за газово :D
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 10 години )
    A ти да не мислиш че колата е пълна със 7-8 въздушни възглавници? :D Преди да я напъна бях минал вече над 1000 километра за един ден с нея и я усещах перфектно, лентата ми беше празна, адреналина ми беше висок... Един път се живее, ако ми е било писано да умра и с 80км/ч да съм карал пак е можело да се случи нещо.
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Bateto91 ( преди 10 години )
    ''вдигнах 318км/ч по GPS на надолнище''....Препоръчвам ти до отидеш да се прегледаш някъде.....с 318км/ч, ако се ''лепнеш'' някаде (недай си боже)нищо няма да остане и от теб и от колата....само да кажа че при 200км/ч, въздушните възглавници са безполезни (за украса)...ти си карал с 318км/ч...сам си направе извода!