IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi RS2

7.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 10000 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
9
Оборудване
5
Пространство
9
Цена/Качество
9
Качество на материалите
7
Разход на гориво
4
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Разход на гориво
  • Твърдо вози
  • Скъпа поддръжка
Audi RS2 От: Бен 16.05.2010 15374 прочитания 119 коментара
Начин на ползване:
Спортно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Да доставя удоволствие
Начин на каране:
Винаги с усмивка :)
Допълнителни бележки
Изключителен автомобил на базата на Audi 80 B4, произведен в завода на Порше. Audi RS2 е произведен само в 3000 екземпляра (всичките Авант - комби), двигателят е легендарния 2,2 литров "петак" от Ауди доработен и турбиниран от Порше до заводските 315 коня. Колата я купих в края на 2009та от Германия в недобро състояние (леко ударена отдясно - само вратата смачкана, надрана боя, пукната предна броня) на 530 000 километра за 8000 евро. Отне ми много време и средства, за да я възстановя. Двигателя беше поддържан като я купих, само турбината беше се споминала и реших че няма смисъл да търся оригинална и затова сложих Holset HX35 и я докарах до 350 коня на колелата (около 380-400 на вала) на 1.7 бара. Машинката издържа до 3.0 бара, но повече от 1.7 не съм се престрашавал да пробвам. Първото ми по-голямо каране беше до Германия (при брат ми) за Великден. Дълго време се колебах дали да ходя с RS2-то или със служебното Q7 (заради комфорта), но в крайна сметка тръгнах с RS2-то. Очаквано колата возеше твърдо, вървеше много и гореше още повече :D Дълго време карах само в "лютеницата" (червения сектор на оборотомера), нямаше никакви проблеми по пътя, вдигнах 318км/ч по GPS на надолнище. Единствените минуси са разхода на гориво возията и скъпата поддръжка, но щом се качиш в нея просто ги забравяш. Горе-долу това е нещото което успях да напиша, но чувства с писане трудно се изразяват. Накратко - това е една сбъдната мечта :) Редакция: Не знам защо в графата "Разход на гориво" не мога да сложа оценка по-ниска от 7 ?!? П.С.: Скоро ще кача клипче :)
Снимки
Audi RS2 Audi RS2 Audi RS2
0 от 500
  • #28
    3 rate up comment 0 rate down comment
    OPC ( преди 13 години )
    братле жив и здрав и безаварийно каране :)
  • #27
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    WRX 218 коня с някакъв японски тунинг (оптичен, окачване и още не знам си кво) братовчед ми в Кипър прави 16-17/100 градско. Не знам как ще минеш 20. Или прекалено настъпваш, или караш САМО и единствено в задръствания :)
  • #26
    4 rate up comment 1 rate down comment
    krum ( преди 13 години )
    ама то асно де, след като повечето хора тук казват на Audi RS2 - "80 -ката", напълно се разбира колко добре познават това ЧУДО на автомобила, Чудо което е инспирирало бая голяма част от съвременната "ТУНИНГ МАНИЯ ;-)))"
  • #25
    4 rate up comment 2 rate down comment
    krum ( преди 13 години )
    Браво, евала за автомобила, аз напълно те разбирам - карам WRX 2001 wagon, и на мен ми се смеят фсичките пълни аматйори, колко пари съм дал за някакво си комби, и също преди да се качът - "колко пък толкоз да върви тая трошка" :-))))се тая Audi RS2 Е ЛЕГЕНДА В АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕТО, ТОВА Е ДАЖЕ И доста колекционерска кола бих казал.ОТ МЕН ЧЕСТИТО.P.S. как го правиш тоз разход бре? :-))) аз със 2.0 турбо 218 кс - сток ми дава повече ;-)))
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Бен ( преди 13 години )
    Точно Goodyear Eagle F1 Asymmetric са:http://***.margel.info/lang_bg/tire.php?id=676 Погледни надлъжните нарези - четири са, единия по раздалечен от другите - на снимката се вижда, обаче от сянката (и лошото качество на снимката) напречните нарези не се виждат.А за онзи който казва че 16 000 лева за 500 000 километрова кола са много - пич, това да не е на баща ти голфа от Италия, дето пише че е на 150 000 , а реално е на три пъти по толкова. На почти всички коли в БГ километрите са такива.
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Значи си бя дебел, щом си си купил френска кола - хаха. Да ти е по-широко! Шегувам се :)
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    WickedSixD ( преди 13 години )
    Btw учебната ми кола едно време беше Е36, на тази кола се научих да карам ) Не съм съгласен че е по тясна от Б4, но тва няма значение, защото тук сравнението е принципно, не е с Е36, пространство 10 може да сложим с чиста съвест на френски коли само.
  • #21
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    GPS-a има отклонение при наклон. Не може да отчита правилно. Разликата е според наклона. Може да не са били 318 км/ч, а 302, но няма значние. Долу-горе цифрата 300 си я ударил. Карай по-бавно! На събора на БМВ бях единствения изпреварван като спрял, защото на пътя Карлово-Хисаря карах със 120 км/ч при ограничение на скоростта извън града - 90. Представете си другите как са карали!Чакам да се отбиеш към Казанлък да ме повозиш :)
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 13 години )
    Човек - 80-ката има повече място в купето от Е36. Понеже си фен на БМВ, знаеш за какво става дума, особено отзад. Но пък на 80-ката *** са 1 до друг. Нека Благой да публикува снимка на *** - искам да видя дали пак мога да натискам и 3-та с 1 крак. Това е най-гадното нещо в едно Ауди 80. Иначе не са зле. Имат определена серия, която даже не се чупи! :)По темата - колата е супер и аз на твоя място не бих повторил да вдигам никога над 220 км/ч.Моето Е39 го карам със 150 на магистралата.
  • #19
    7 rate up comment 3 rate down comment
    xaxa ( преди 13 години )
    Ти какво караш бе?Въобще имаш ли понятие че в БГ кола под 400 500к киломентра не влиза.Ся не ми казвай че на километража ти пише 130к ,че всички ще ти се смеят