IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi RS2

7.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 10000 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
9
Оборудване
5
Пространство
9
Цена/Качество
9
Качество на материалите
7
Разход на гориво
4
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Разход на гориво
  • Твърдо вози
  • Скъпа поддръжка
Audi RS2 От: Бен 16.05.2010 15374 прочитания 119 коментара
Начин на ползване:
Спортно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Да доставя удоволствие
Начин на каране:
Винаги с усмивка :)
Допълнителни бележки
Изключителен автомобил на базата на Audi 80 B4, произведен в завода на Порше. Audi RS2 е произведен само в 3000 екземпляра (всичките Авант - комби), двигателят е легендарния 2,2 литров "петак" от Ауди доработен и турбиниран от Порше до заводските 315 коня. Колата я купих в края на 2009та от Германия в недобро състояние (леко ударена отдясно - само вратата смачкана, надрана боя, пукната предна броня) на 530 000 километра за 8000 евро. Отне ми много време и средства, за да я възстановя. Двигателя беше поддържан като я купих, само турбината беше се споминала и реших че няма смисъл да търся оригинална и затова сложих Holset HX35 и я докарах до 350 коня на колелата (около 380-400 на вала) на 1.7 бара. Машинката издържа до 3.0 бара, но повече от 1.7 не съм се престрашавал да пробвам. Първото ми по-голямо каране беше до Германия (при брат ми) за Великден. Дълго време се колебах дали да ходя с RS2-то или със служебното Q7 (заради комфорта), но в крайна сметка тръгнах с RS2-то. Очаквано колата возеше твърдо, вървеше много и гореше още повече :D Дълго време карах само в "лютеницата" (червения сектор на оборотомера), нямаше никакви проблеми по пътя, вдигнах 318км/ч по GPS на надолнище. Единствените минуси са разхода на гориво возията и скъпата поддръжка, но щом се качиш в нея просто ги забравяш. Горе-долу това е нещото което успях да напиша, но чувства с писане трудно се изразяват. Накратко - това е една сбъдната мечта :) Редакция: Не знам защо в графата "Разход на гориво" не мога да сложа оценка по-ниска от 7 ?!? П.С.: Скоро ще кача клипче :)
Снимки
Audi RS2 Audi RS2 Audi RS2
0 от 500
  • #28
    3 rate up comment 0 rate down comment
    OPC ( преди 10 години )
    братле жив и здрав и безаварийно каране :)
  • #27
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    WRX 218 коня с някакъв японски тунинг (оптичен, окачване и още не знам си кво) братовчед ми в Кипър прави 16-17/100 градско. Не знам как ще минеш 20. Или прекалено настъпваш, или караш САМО и единствено в задръствания :)
  • #26
    4 rate up comment 1 rate down comment
    krum ( преди 10 години )
    ама то асно де, след като повечето хора тук казват на Audi RS2 - "80 -ката", напълно се разбира колко добре познават това ЧУДО на автомобила, Чудо което е инспирирало бая голяма част от съвременната "ТУНИНГ МАНИЯ ;-)))"
  • #25
    4 rate up comment 2 rate down comment
    krum ( преди 10 години )
    Браво, евала за автомобила, аз напълно те разбирам - карам WRX 2001 wagon, и на мен ми се смеят фсичките пълни аматйори, колко пари съм дал за някакво си комби, и също преди да се качът - "колко пък толкоз да върви тая трошка" :-)))) се тая Audi RS2 Е ЛЕГЕНДА В АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕТО, ТОВА Е ДАЖЕ И доста колекционерска кола бих казал. ОТ МЕН ЧЕСТИТО. P.S. как го правиш тоз разход бре? :-))) аз със 2.0 турбо 218 кс - сток ми дава повече ;-)))
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Бен ( преди 10 години )
    Точно Goodyear Eagle F1 Asymmetric са: http://www.margel.info/lang_bg/tire.php?id=676 Погледни надлъжните нарези - четири са, единия по раздалечен от другите - на снимката се вижда, обаче от сянката (и лошото качество на снимката) напречните нарези не се виждат. А за онзи който казва че 16 000 лева за 500 000 километрова кола са много - пич, това да не е на баща ти голфа от Италия, дето пише че е на 150 000 , а реално е на три пъти по толкова. На почти всички коли в БГ километрите са такива.
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Значи си бя дебел, щом си си купил френска кола - хаха. Да ти е по-широко! Шегувам се :)
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    WickedSixD ( преди 10 години )
    Btw учебната ми кола едно време беше Е36, на тази кола се научих да карам ) Не съм съгласен че е по тясна от Б4, но тва няма значение, защото тук сравнението е принципно, не е с Е36, пространство 10 може да сложим с чиста съвест на френски коли само.
  • #21
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    GPS-a има отклонение при наклон. Не може да отчита правилно. Разликата е според наклона. Може да не са били 318 км/ч, а 302, но няма значние. Долу-горе цифрата 300 си я ударил. Карай по-бавно! На събора на БМВ бях единствения изпреварван като спрял, защото на пътя Карлово-Хисаря карах със 120 км/ч при ограничение на скоростта извън града - 90. Представете си другите как са карали! Чакам да се отбиеш към Казанлък да ме повозиш :)
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 10 години )
    Човек - 80-ката има повече място в купето от Е36. Понеже си фен на БМВ, знаеш за какво става дума, особено отзад. Но пък на 80-ката *** са 1 до друг. Нека Благой да публикува снимка на *** - искам да видя дали пак мога да натискам и 3-та с 1 крак. Това е най-гадното нещо в едно Ауди 80. Иначе не са зле. Имат определена серия, която даже не се чупи! :) По темата - колата е супер и аз на твоя място не бих повторил да вдигам никога над 220 км/ч. Моето Е39 го карам със 150 на магистралата.
  • #19
    7 rate up comment 3 rate down comment
    xaxa ( преди 10 години )
    Ти какво караш бе? Въобще имаш ли понятие че в БГ кола под 400 500к киломентра не влиза. Ся не ми казвай че на километража ти пише 130к ,че всички ще ти се смеят