IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf

7
Закупена: 1996 г., Пробег: 55000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
8
Оборудване
7
Пространство
7
Цена/Качество
7
Качество на материалите
6
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
7

Какво не ти харесва

  • Висок разход на гориво
  • Проблеми по ел. инсталацията
  • Не достатъчно надеждна светлинна уредба
  • Ненужни пластмасови елементи
VW Golf От: martine4ko 11.02.2010 12007 прочитания 13 коментара
Начин на ползване:
Всекидневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Здравина и надеждност
Начин на каране:
Предимно спортно
Допълнителни бележки
Колата я притежавам от 4 години и съм преживял доста неща с нея, oт зверска катастрофа до безаварийни дълги пътувания. Доста съм доволен. В момента притежвам и Голф 5 1.6 FSI. Искам да подновя 3-ката тъй като вече си е стара кола и честно казана за цена/качество/предлагане не мога да се спрa на нещо конкретно. Приготвил съм около 10 000 лв. и от видяното съм се спрял на Голф 4. Бих додал малко отгоре, за да мога да се сдобия с GTI версията. Не съм някакъв заклеймен фен на Голф, но определено за ежедневна кола ме устройва предостатъчно/ без разхода на гориво/. Но икономията от ремонти и поддръжка компенсират горивото, та и отгоре. И все пак за самата кола - като поведение на път и усещане на управляемостта е отлична. Голям недостаък бих казал, че са дългите скорости. Специално за модел GTI определено е недостатък да няма къси скорости. Салона е ергономичен и удобен, особено при по-екстрамно шофиране. Добра видимост от огледалата и прозорците /специално при 5-то поколение - голям недостатък/, Изчистен дизайн при интериора и функционални уреди и копчета. На извън градско шофиране при по-високи обороти се държи изключително добре при изпреварване и не може да те изненада неприятно. Стига да свикнеш е доста прeдвидима. Друг минус бих казал, че са материалита на салона, но като се има в предвид, че това е кола на 12 години надали са много автомобилите със запазен салон. Обобщаващо мога да кажа като разлика между 3-то и 5-то поколоение: при 3-ката има по голямо удоволствие от шофирането и управляемост, а при 5-цата от возия и комфорт /съпоставям 2.0 GTI 115 коня 1996г. с 1.6 FSI 115 коня 2004г./. И тъй като все пак зависи от стил на шофиране и лични приоритети, за мен определено 3-ката е по-предпочитаната кола. Ако може би се съберат плюсовете на двете тогава ще се получи и Golf 5 2.0 GTI 200 коня, но за съжаление не е толкова достъпна като цена. * Стабилността е много относително нещо, тъй като тук е съвкупност от няколко качества. За окачването се знае, че GTI версията заводско си е с спортно окачване. Амортисьорите са ми Bilstein, а гумите са Fulda Carat 195/50/15 - т.е. стандартният размер за колата. Не знам за какъв ъгъл на завоя сте споненали в коментара, че има проблем при 140 км/ч, но при мен определено е нямало до сега. На магистралата София - Пловдив съм влизъл в завои с по 180км/ч. Усеща се, че е на границата, но въпреки всичко е нямало недозавиване или излизане от идеалната линия. Като цяло съм изключително доволен от поведението й и като стабилност. Пак споменавам, че е доста относително и зависи от няколко компонента. Не ангажирам никой с моето мнение, просто го споделям! http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=8481395
Снимки
VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kiko ( преди 15 години )
    natistnah po gre6ka butona i te podkrepih bez da iskam,samo da kaja 4e si zavisi kolko si podarja6 kolata i kollko moje6 da kara6!
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    martine4ko ( преди 15 години )
    Добре, че ме подсети да си сложа накрайника на ауспуха, фолиото на стъклата и няколкото лепенки. Чудя се как така бях забравил, но е "добре", че ги има все още такива като теб.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    martine4ko ( преди 15 години )
    Добре, че ме подсети да си сложа накрайника на ауспуха, фолиото на стъклата и няколкото лепенки. Чудя се как така бях забравил, но е "добре", че ги има все още такива като теб.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    WV ( преди 15 години )
    spored men si e 4ist *** i vseki sre6tnat si q kupuva tai kato e evtina slaga edna pristavka za auspuh leti djanti folio na staklata i edna lepenka na tuning i po4va da razdava gaz s toq ko6nik
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Читател ( преди 15 години )
    За мен понятие като - "най-добра кола", няма. За всеки човек има малко или повече подходяща кола. Ако аз лично имах възможност, да закупя и да потдържам няколко коли, които са ми на сърце и с удоволствие бих карал, определено нямаше да са от 1 марка. За съжаление такова е положението в България, че не всеки може да си позволи да кара новото, хубавото. В тоя ред на мисли се губи удоволствието от шофирането, като виждаш, че около теб хората търкалят лъскави автомобили. Затова всеки да се радва на това, което има, да е жив и здрав, пък колата колкото и да е уникална си остава една купчина ламарина :-)
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    kotio_89 ( преди 15 години )
    ima kakvo da se jelae ot golf 3 no vse pak ne e p1rva mladost.no az s1m na principa po-dobti koli ot vw nqma.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    martine4ko ( преди 16 години )
    Отностно стабилността в завои мислeх да напиша моето мнение, но изпуснах. След като видях, че сте го споменали ще го допиша с *До Читател: Принципно карам на високо увеличена музика и не ме дразни шумът, но има какво да се желае още в това отношение.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Врачанска астра ( преди 16 години )
    Ако ще си взимам Голф ще е от Перник! Имат страшни автомобили от модела Голф! :)))))))))
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Richard III ( преди 16 години )
    Аз също имам IV и мога са ти кажа че 140 км в завой изобщо не е нормална скорост! Но пък като сложищ добри а-ри и широки гуми си я вейваш без проблеми и се държи като залепена за асфалта. А относно Golf-te 4,5, 6 серия... ми с всяка по-нова версия удоволствието, да караш е по-голямо и по лесно :)
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    ти да не си на писта,че ще влизаш след 140км в завои,бе шуми.това е голф,не е WRC