IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf

7
Закупена: 1996 г., Пробег: 55000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
8
Оборудване
7
Пространство
7
Цена/Качество
7
Качество на материалите
6
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
7

Какво не ти харесва

  • Висок разход на гориво
  • Проблеми по ел. инсталацията
  • Не достатъчно надеждна светлинна уредба
  • Ненужни пластмасови елементи
VW Golf От: martine4ko 11.02.2010 12007 прочитания 13 коментара
Начин на ползване:
Всекидневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Здравина и надеждност
Начин на каране:
Предимно спортно
Допълнителни бележки
Колата я притежавам от 4 години и съм преживял доста неща с нея, oт зверска катастрофа до безаварийни дълги пътувания. Доста съм доволен. В момента притежвам и Голф 5 1.6 FSI. Искам да подновя 3-ката тъй като вече си е стара кола и честно казана за цена/качество/предлагане не мога да се спрa на нещо конкретно. Приготвил съм около 10 000 лв. и от видяното съм се спрял на Голф 4. Бих додал малко отгоре, за да мога да се сдобия с GTI версията. Не съм някакъв заклеймен фен на Голф, но определено за ежедневна кола ме устройва предостатъчно/ без разхода на гориво/. Но икономията от ремонти и поддръжка компенсират горивото, та и отгоре. И все пак за самата кола - като поведение на път и усещане на управляемостта е отлична. Голям недостаък бих казал, че са дългите скорости. Специално за модел GTI определено е недостатък да няма къси скорости. Салона е ергономичен и удобен, особено при по-екстрамно шофиране. Добра видимост от огледалата и прозорците /специално при 5-то поколение - голям недостатък/, Изчистен дизайн при интериора и функционални уреди и копчета. На извън градско шофиране при по-високи обороти се държи изключително добре при изпреварване и не може да те изненада неприятно. Стига да свикнеш е доста прeдвидима. Друг минус бих казал, че са материалита на салона, но като се има в предвид, че това е кола на 12 години надали са много автомобилите със запазен салон. Обобщаващо мога да кажа като разлика между 3-то и 5-то поколоение: при 3-ката има по голямо удоволствие от шофирането и управляемост, а при 5-цата от возия и комфорт /съпоставям 2.0 GTI 115 коня 1996г. с 1.6 FSI 115 коня 2004г./. И тъй като все пак зависи от стил на шофиране и лични приоритети, за мен определено 3-ката е по-предпочитаната кола. Ако може би се съберат плюсовете на двете тогава ще се получи и Golf 5 2.0 GTI 200 коня, но за съжаление не е толкова достъпна като цена. * Стабилността е много относително нещо, тъй като тук е съвкупност от няколко качества. За окачването се знае, че GTI версията заводско си е с спортно окачване. Амортисьорите са ми Bilstein, а гумите са Fulda Carat 195/50/15 - т.е. стандартният размер за колата. Не знам за какъв ъгъл на завоя сте споненали в коментара, че има проблем при 140 км/ч, но при мен определено е нямало до сега. На магистралата София - Пловдив съм влизъл в завои с по 180км/ч. Усеща се, че е на границата, но въпреки всичко е нямало недозавиване или излизане от идеалната линия. Като цяло съм изключително доволен от поведението й и като стабилност. Пак споменавам, че е доста относително и зависи от няколко компонента. Не ангажирам никой с моето мнение, просто го споделям! http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=8481395
Снимки
VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf VW Golf
0 от 500
  • #2
    1 rate up comment 1 rate down comment
    trb ( преди 15 години )
    spored men v pliusovete netrqbva da e stabilnosta na putq tui kato sum imal golf 3 gti 16v no s 3 vrati..iii opredelenooo poslednoto neshto koeto e ..tova e da e stabilen ..sled 140 v zavoi se useshta kolko adski nesigoren e...
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Читател ( преди 15 години )
    Евала ти правя за точната оценка и за това, че не прехвалваш нещата, а си ги споделил така както са. Аз бих добавил също, че може би още малко е трябвало да се поработи върху шумоизолацията, но може би съм останал с такова впечатление, понеже винаги съм карал по висок клас автомобили. Иначе гоуфчето яростно се бори с нашите разбити пътища и не се предава лесно, затова е заслужил почитно място сред най-търсените коли в БГ.