IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen C1

7
Закупена: г., Пробег: км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
7
Оборудване
6
Пространство
6
Цена/Качество
7
Качество на материалите
6
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
7

Какво не ти харесва

  • държат висока цена на старо
  • малък багажник
Citroen C1 От: emo3 14.09.2016 8858 прочитания 9 коментара
Начин на ползване:
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Допълнителни бележки
Колата е от 2010. За малка градска кола е много добра. Малък багажник, но за млади хора и за семейства които не са придирчиви или позьори става идеално, все пак е много по-комфортно да се придвижваш с нея в дъжда от колкото да висиш по спирките с часове. Пък и е много красива, особено в този цвят, симпатяга е. За щастие при фейслифтовете през 2009 и 2012 С1 запазваше хубавите си черти, докато 107 според мен изглежда добре само в първата си версия от 2005 до 2008. Тъй като търсех по-нова кола като години С1 беше озбурът между двете, а Айго просто не ми допада как изглежда. Ясно е, че техниката и на трите е японска, което е голямо преимущество пред Ъп, Ситиго и Мии. Освен това е по-красива от Хюндай i10, който според мен е твърде индийски като дизайн хаха (i30 обаче е супер!). Колкото е малка отвън, учудващо е колко е просторна отвътре, аз съм 183 см, но не ми е тясна отпред. Отзад е по-тясно разбира се. Но да се върна към С1 - харчи наистина много малко и поддръжката е минимална, караш кола, а разходите са като за мотопед почти. Разбира се и не може да се очаква да е спортна и бърза, но идеални коли няма. С1 е за хора, които искат надежден транспорт в града, който не ти къса портфейла и се паркира лесно в тесните улички. Харчи ми около 5.1-5.3 на 100. Надеждността се оказа доста добра, може би защото е в сътрудничество с Тойота. Пластмасите са евтини, но не са прекалено трошливи. Най-големият минус е че задната врата е недомислена - лесно се разваля механизмът. Въпреки това обаче за градска кола за млади хора или като втора кола в семейството е идеална. Поддръжката е евтина, но проблемът е, че за съжаление държат доста високи цени (купих я за 5 хиляди), равняващи се на едно Пежо 307, което е доста по-голям и комфортен модел. Не знам на какво се дължи това, може би защото 307 си е чиста французойка, пък С1 и 107 са разработени съвместно с тойота и се смятат за по-качествени? Както и да е, израстнах в едно пежо 307 така да се каже - това на баща ми и затова за уикенди, извъградско и почивки реших да си взема и втора кола и това е точно 307, но този път фейслифта. Купих колата от Европа и първо я карах там, а сетне и в България. Там видях, че хората не робуват на марки и на модели и не гледат на всяка цена да се покажат с голяма, лъскава кола. А и като се има предвид колко скъпо им струва да поддържат кола залагат разумно и карат предимно малки коли, рядко има нещо по-голямо от пежо 307 или фокус. Надявам се един ден и у нас манталитетът да се съди за хората по колите да изчезне, много се надявам. Поздрави и ще пусна ревю и на 307-цата!
Снимки
Citroen C1 Citroen C1
0 от 500
  • #6
    24 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Към Аутомедия: Моля сменете ревютата показващи се на 1 страница, от 1 година стоят едни и същи!
  • #5
    20 rate up comment 0 rate down comment
    Vla ( преди 7 години )
    С1 е страхотен мъник. В Германия карах чисто нов. Направи ми впечатление че хода на спирачния *** е твърде малък... Сигурно се свиква, но може да стане и доста неприятно.
  • #4
    28 rate up comment 0 rate down comment
    D[V01D] ( преди 8 години )
    Карам такива две служебни, само че Айго-та. Пръчка е отвърте и си харчи масло, но други забележки нямам. Бензин наистина харчи малко и е учудващо просторна отвърте. Да си кажа, не бих я взел за личен автомобил, но дейтвително върши работа и носи на карането на *** като мен. За града е идеална и доста пъргава, а на извъградско с леко нанадолнище успява да си напълни километража. :D Поздравления за грамотно написаното ревю на колегата и само безаварийни с колата.
  • #3
    28 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ei takiva manitsi se karat tuk v Evropa, za6toto koi e lud da se nabutva s golqma kola kato malkata mu vur6i rabota, a Bai Ganio iska da se pokaje s golqmo BMW, Passat, Mercedes ili Audi, ama 6toto nqma pari mu slaga gazova smqh!
  • #2
    20 rate up comment 23 rate down comment
    е46 ( преди 8 години )
    Гледай да не те удари някой ТИР със този кашон японско фенче
  • #1
    27 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 8 години )
    Поздрави за избора, чакаме ревю на 307-цата.