Здравейте, това е 2рото ревю на същият автомобил.Колата е Тойота Аурис 1.4 D4D Закупих автомобила преди година и половина. Колата в моемнта е на почти 90к км. След всички изминати километри мога да споделя впячатленията си за хора които мислят да си купят същият.
Среден Реален Разход: 60%градско/ 40% извън = 5.1 л/100км дизел. Обслужване £189 Standrard, £219 Full, £279 Plus. Средн по 230-40 паунда на 10к мили ми излиза обслужването в Тойота. Гумите и джантите са купени от магазин за лети джанти. Данък= £0.00. Все още в гаранция. Един сменен амортесиор (преден ляв) гаранционо както и сменени дискове и накладки наскоро. Скоростната кутия малко трудна на студено и казаха че ще сменят масло на следващото обслужване така че ще видим след това.
Качество: При висока скорост се чува шум от огледалата, голф е по обезшумен, за сравнение рено меган 2012 което имах преди тази беше далеч по-шумна. Интериора е средна работа, при голф/А3/БМВ1 и А класа е по-добър но са и по-скъпи коли.
Удоволстие: далеч от БМВ, все пак си е Тойота и с този спънат мотор 90 к.с. но от друга страна доста икономично.
След тези изминати километри бих купил такава кола отново но с 1.6 дизела от БМВ. На 1во място е по надеждност в UK за клас хечбек и наистина не ми е създавала никакви проблеми досега. Ако имате въпрости които не съм покрил питайте.
Поздрави за обективното ревю.
За мотора 1.4 90 коня дизел имам преки впечатления и те са, че е много здрав. На служебния Ярис до 150 000 нищо не му се повреди на мотора. Само масло и каране.
Колега и аз искам да е с над 150 коня ама тея от тоя толкова ги правят. Колата е 2014, нещо грешно съм написал. Сег гледам някъв съв ch-r май беше и като го изкарат ще го пробвам, може да се окаже следваща покупка след 2 годинки.
не знам какво очакваш от 1.4 дизел , но мисля , че за едно нормално каране ще се справи чудесно , за обслужване на скоростна - такъв момент като ама карай ся апа другия път ще сменяме масло не го виждам за нормално, особено в техен сервиз . не съм се качвал в аурис , но това което сам гледал по форуми и тестове- не е лоша колица , лично аз бих я взел с 2,2 дизелче ;) . успех и мн безаварийни
1.6 дизела на Бмв е също спънат,поне на Авенсис.112 коня едва. Бмв е доста надценена марка.Примерно една Селика се движи и държи много по-спортно и динамично на пътя от скучните седани и комбита на бмв. Но Селика е спортна кола,тоест като си си взел Аурис с най-слабия възможен мотор, да правиш сравнения с Бмв е доста тъпо. Ако си беше взел Бмв 114d нямаше да го сравняваш с нещо по-мощно.А и интериорите на Бмв ми изглеждат доста евтини за разлика от Тойота.
Ами колега, може на мен да ми се е паднала несполучлива. Хубавото е че гаранцията е до 160к км и 5 години така че мисля като мина 160те да я продам и да купя друга. Мазда 3 се слави също като много надеждна.
Автомобила може да е номер едно по надеждност в класацията обаче това с амортисьора и скоростната кутия не е ОК. За сравнение имам осем годишна Мазда 3 BK на която съм и сменял само крушките за късите. Много безаварийни, дано изкара още доста без сериозни проблеми.