колата, която ме направи фен на Тойота. за 90 хил.км сменени четки на динамото и две крушки - на фара и стопа. смана на маслото на Д4Д- на 15,000 км...количката е вече на 8 години и общо 335,000 км , но докато подуши ключът пали на момента. разход в града 5/100 извън - 4.
"уважаващ себе си" - Баце като ми напишеш че си на първо място за сигурноста и след това ми продължиш , цитирам "...след това е спирането и стабилността при екстремни завои, ако недай си боже ти се наложи да заобикаляш екстремно нещо на пътя... " Ми , *** , то това са ти системите за сигурност .Моля такива дето не са виждали АЗЛК на живо да не се чувстват длъжни да пишат в тоя саит . То и без друго списващите в него достатъчно го на*ат ;)
За завистта и злобата почивен ден няма,аз също карам японски автомобил и мога да кажа само това. Да така е надеждни са японските автомобили имам съседи с френски и немски автомобили все по нещо ремонтират,а съседа ми по паркинг е вдигнал ръце от стария си голф3.Карай си Ярисчето и си свиркай а да надеждността за нашата реалност е много важна,защото скъпо струващи ремонти не са по джоба на обикновения българин каращ кола, която му върши работа в ежедневието.
ТТТ-то е типичното празноглаво хейтърче ,което не е помирисвало Тойота и аз ще ти кажа,че си един долен, отвратителен лъжец, на когото не трябва да се обръща внимание и точка!
Като чета това, разбирам че българина обича да му е гадно...
Половин година карам такава тоалетничка, 2009та година, точно D4D 1.4, 90кс, с роботизираните скорости и е само на 30 000км..Е, отврата е .. Никаква видимост назад, Седалките са като пейки и след час седене се чуствам като дископатична бабичка, софта на скоростите е слабоумен и на 20км/ч моментално връща 1ва, а върха на сладоледа е разхода - Градско 7.5-8,5 л/100, а прословутото 5.4л е на магистрала със 120км/ч (накратко казано Ламя
Всички собственици на Тойота казват едно и също..Големи пробези,дълги години експлоатация а ремонтите са изгорели крушки и смяна на консумативи.Ще взема аз да си купя една тойота да видя вярно ли е..
като оставим настрана мненията за автомобили на чашка ракия, базирани на слухове и градски(селски) легенди най обективни са класациите за надеждност базирани на потребителски данни.. а те излъчват като най здрав модел в мини-градския сегмент именно Ярисчето.
разбира се , ако довечера като си пиете ракията с комшията той ви сподели ,че за него полото или 206-цата са най здравите малолитражки правото да му повярвате си е лично ваше.
най-важното качество на един автомобил за нормалния човек е СИГУРНОСТА! в ннего си ти и семейството ти! след това е спирането и стабилността при екстремни завои, ако недай си боже ти се наложи да заобикаляш екстремно нещо на пътя.След това е комфорта-шум,окачване,пространство. надеждността е чак тогава,т.е.на последно място. а,да надеждността е №1 за служебните коли.
Колата и жената трябва да са надеждни. Пък Аутомотив ако иска, да си вземе вълнуващи. Тогава ще се вълнува дали ще успее да се върне вкъщи с колата и дали ще завари жена си там. Вълненията трябва да са под контрол.
Аутомотив,лошото е ,че при много немски и френски модели,да не говорим за италиански, проблемите им започват от 15-20 000 километра. Може би дребни,но дразнещи.Не това са очаквали хората,нали?