IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lexus IS

7.9
Закупена: 2015 г., Пробег: 300 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
10
Оборудване
8
Пространство
7
Цена/Качество
8
Качество на материалите
9
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • Сравнително високият разход
  • Пространството за пътниците отзад е сравнително малко
Lexus IS От: jiktak 22.04.2015 6762 прочитания 19 коментара
Начин на ползване:
Ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Надежност
Начин на каране:
Нормално
Допълнителни бележки
Малко предистория - притежавал съм вече няколко коли от японски и немски марки. Последната беше Тойота Аурис, на която за малко по-малко от 2 години навъртях над 70 хиляди километра без никакви сериозни ремонти или проблеми. Личният ми опит с "японките" до сега е доста позитивен, така че доста лесно реших следващата ми кола отново да е японска. Търсех нещо по-голямо и луксозно от Ауриса и така се спрях на Лексус. Това е марка, която обещава много: комфорт, лукс, качество и най-вече надежност. Моля форумните тролове да останат тихи - това ревю ще бъде обективно. <br><b>За модела</b><br> Колата е Lexus IS 250 с най-високото ниво на оборудване (Luxury Line) и е бъкана с екстри. Няма да изброявам всички от тях, може да спомена само по-интересните - пълен кожен салон, електрически седалки с памет, подгрянване и охлаждане на седалките, навигация + bluetooth и гласови команди, surround sound система, би-ксенон завиващи фарове, парктроник + камера за задно виждане и и и ... Колата е в перфектно състояние, само на 70хиляди километра и със сервизна история. <br><b>Двигател и скоростна кутия</b><br> Под капака се крие 2,5 литров V6 мотор с директно впръскване и 208 конски сили. Той е комбинран с 6 степенна автоматична скоростна кутия със спортен режим и "перца" на волана. Двигателят работи изключително тихо и без никакви вибрации и на практика не се чува в купето, освен когато не отвори дюзите на пълна газ. Скоростната кутия сменя предавките толкова плавно, че ако човек не следи внимателно оборотомера, няма как да го усети. Комбинацията от двигател и скоростна кутия е просто чудесна. Двигателят е достатъчно мощен за да не се тормози дори и при висока скорост, но въпреки всичко това не е спортна кола! Ако някой търси нещо такова нека провери IS-F моделите. Минус точки обаче за разхода - за сега левитира над 9 и половина на 100. <br><b>Дизайн</b><br> Дизайнът на автомобила го различава доста от директната конкуренция и изглежда дори и през 2015-та година модерен - това е мое скромно мнение, вижте снимките и преценете сами. В профил и погледната отзад специално е дори леко агресивна - дебелите задни гуми и двойният аспух подчертават това. <br><b>Комфорт</b><br> Това несъмнено е най-силният коз на Лексус. Колата е перфектно шумоизолирана (една от причините да е и толкова тежка) и позволява нормален разговор без да се повдига тон дори и при високи скорости по немски аутобан. Японските инженери явно доста са се потрудили - в купето няма нито едно място, което да не е тапицирано и подплатено, а цялата долна част на колата е покрита с плоскоскти за да не се завихря въздуха. Дори и сенниците са шумоизолирани … Седалките предлагат упора на кръста и краката и са меко казано удобни. Неравносите по пътя се обират без никакво скърцане или тресене. Багажника е окей, мястото отзад обаче е малко тясно. Единствен минус, е че колата може би вози мааалко твърдо. <br><b>Шофиране</b><br> Удоволствие е да се шофира този автомобил при всички условия - няма значение дали е по магистрала, планински път или в града. Колата е добре моторизирана, скоростна кутия сменя предавките като по масло и дори и при по-спортно шофиране колата остава предсказуема и не се накланя като кораб в завоите. Волана е много директен и остава твърд при магистрална скорост. Заради задното предаване (и чупещите се полуоски) е и много маневрена. С изключен traction control и при мокър асфалт са възможни 1 или 2 дрифта :) <br><b>Надежност</b><br> За надежността не мога да кажа още нищо - надявам се обаче да се окаже здрава. Може би като и навъртя малко повечко километри ще напиша още един тест. <br><b>Заключение</b><br> Луксозна и компактна лимузина с малко слаби страни. Изключително комфортна - за дълъг път е просто перфектна. На нивото е на немската конкуренция, смея да твърдя, че в определни аспекти дори ги превъзхожда. Препоръчвам я на всеки, който търси кола в този клас.
Снимки
Lexus IS Lexus IS Lexus IS Lexus IS Lexus IS Lexus IS
0 от 500
  • #19
    11 rate up comment 7 rate down comment
    mena ( преди 4 години )
    Всъщност може и то без проблем и даже мога да ти го докажа. Колата се кара 40% градско/60% извънградско и до сега средния разход е 10. Имайки предвид, че още я ръчкам здраво и въобще не се стремя да свалям разход. След време със сигурност ще слезне на 9, 9 и половина, както и съм написал. Ето ти доказателство: http://www.spritmonitor.de/en/detail/687509.html
  • #18
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Под капака се крие 2,5 литров V6 мотор с директно впръскване и 208 конски сили. ---РАЗХОДА даден от автора е пълен АБСУРД При ежедневно каране Не може да е по малко от 12-13 на 100 Или кара само извънградско
  • #17
    15 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Произведен и сглобен не са синоними.
  • #16
    28 rate up comment 12 rate down comment
    Весо ( преди 4 години )
    И са кое точно ми е китайското на Лекса проектиран и произведен в Япония не разбрах? Тия коментари за китайските лагерници си ги запазете за статиите на VW ...
  • #15
    5 rate up comment 7 rate down comment
    не фен ( преди 4 години )
    кокво означава"фен на марка"?означава един ***!или ти харесва някоя определена кола,защото е красива,сигурна,бърза,икономична,голяма,малка и т.н.,ама да ти харесва още повече да си фен на дадена марка...те всички коли в основата си са едно и също,в голяма част китайско/вж.по-долу/дали има надпис или форд или тойота-какво значение има?на мен ми харесват удобни и сигурни коли с голям въртящ момент и добра управляемост,а ако гледаш само тойоти или мерцедеси то трябва да си доста ограничен
  • #14
    30 rate up comment 19 rate down comment
    АЙ! ( преди 4 години )
    Вижте сега, от известно време дилемата японско, немско не съществува. Всичко е китайско, но маскирано като друго. Айде със здраве, наздраве и продължавайте с простотиите.
  • #13
    13 rate up comment 12 rate down comment
    doc ( преди 4 години )
    Аноним,усещам леко изнервяне и излизане от равновесие,но повярвай ми моята провокация към теб е съвсем случайна и е в отговор на наглите,просташки и глуповати заяждания от фенове на твоята предпочитана марка.Пожелавам ти следващата да е японска и да имаш възможност да установиш разликата.Искрено ти го желая.
  • #12
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    до doc: вече ставаш и смешен! Дипломата ми е стигнала да си изкарам Пасата от шоурума на Порше Изток преди 8г. Понеже ти си с повече дипломи от мен, но така като гледам вероятно всичките са до 8ми клас, оставям на теб да сметнеш колко нови Поло съм можел да си купя с тези пари. Защо съм се спрял на Пасат? Основно заради ергономията, пространството, багажника, евтина поддръжка и сигурността. Какви автомобили 2ра ръка съм можел да си купя за 53-55к оставям пак на теб Спирам да пиша тук,осрахме..
  • #11
    9 rate up comment 14 rate down comment
    doc ( преди 4 години )
    Passat на 8 години!?Трябват ти още дипломи за да изкласиш поне за ново "поло"
  • #10
    39 rate up comment 7 rate down comment
    Алекс ( преди 4 години )
    И кое му е лошото или обидното ако някой кара " Пасат " или каквото и да е на 15 години?