IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Aston Martin DB9

5
Закупена: г., Пробег: км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
5
Оборудване
5
Пространство
5
Цена/Качество
5
Качество на материалите
5
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
5

Какво не ти харесва

Aston Martin DB9 От: auto 17.09.2014 3749 прочитания 11 коментара
Начин на ползване:
На писта, еднократно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Бързо
Допълнителни бележки
DB9 е типично гран туризмо - бърз, с 2+2 места, мощен, елегантен, комфортен, абе идеален за дълги пътувания. В случая обаче, колкото и да ми се искаше да отпраша за южна Франция, пътуването ми започна и приключи твърде бързо и то на пистата, където Aston-a се чувства леко не на място. Отваряйки вратата за пореден път ми прави впечатление особения начин на отваряне - вратата отива леко нагоре. Защо е така не знам. Може би за да не се закача във високи бордюри или пък просто за да е по-необикновено. Салонът определено ми допада повече от този в 911. Личи си, че принадлежи на една необикновена кола. За разлика от пластмасата в 911, централната конзола ме посреща с орех и метал... някак си е по-добре. Обаче седалката е по-неудобна и на мен ми е трудно да си намеря подходяща позиция за седене. Видимостта също ми се вижда занижена.Макар да е GT аз все пак съм на писта и решавам да пуна шест степенната автоматична скоростна кутия в ръчен режим и да сменям скоростите от перата зад волана. Имам на разположение 470к.с. и 600Nm, които би трябвало да ускорят тежащото около 1800 купе до 100км/ч за 4,8 секунди. Еми на мен не ми се получава. Балансираният 12 цилиндров двигател с гигантска, според даунсайзинг стандартите, с кубатура от 5900см2. Вдига обороти бавно и изобщо не предразполага към "здраво ръчкане". Това си е истинско GT, няма спор. Харесва ми характерния Aston Martin звук, харесва ми комфорта, но пък спирачките не стават, поне не след 911 и като цяло колата се държи по-нервно в завои като усещането ми е, че има реална опасност задницата да замине нанякъде всеки един момент. Големият Aston като цяло е това, което очаквах да бъде. Хареса ми, защото има собствен облик и се чувства различен. Намирам последния фейслифт за осезаемо по-елегантен от версията, която карах. Преди време, тествайки прототипите на един от водещите немски автомобилни производители, попаднах на колегите от Aston Martin и техния фейслифт и честно казано мъничко (абе не беше толкова мъничко) им завидях. Ако не друго, то поне успях тайно да го "щракна" :) (3-та снимка)
Снимки
Aston Martin DB9 Aston Martin DB9 Aston Martin DB9
0 от 500