IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche 911

5
Закупена: г., Пробег: км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
5
Оборудване
5
Пространство
5
Цена/Качество
5
Качество на материалите
5
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
5

Какво не ти харесва

Porsche 911 От: auto 17.09.2014 3435 прочитания 15 коментара
Начин на ползване:
На писта, еднократно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Бързо
Допълнителни бележки
Това е най-известният модел в света сред спортните автомобили, чието присъствие на автомобилната сцена от вече над 50 години е впечатляващо, а шесто поколение на модела се появи преди две години. В случая обаче имаме Carrera от петото, 997, поколение. Автомобилът разполага с 3.6 литров боксер с шест цилиндръра доставящ 325к.с. и 370Nm до задните колела през доста архаична пет степенна автоматична скоростна кутия. Благодарение именно на Tiptronic-а ускорението 0-100км/ч се извършва за 5.5 секунди, което няма какво да се лъжем си е малко бавно в този клас. И все пак сухите цифри са едно, а удоволствието от шофирането често не зависи напълно от тях. И така отварям вратата и "слизам" в седалката на любимото още от детските ми години 911 за пръв път. Намирам си удобна позиция за нула време и ми прави впечатление добрата видимост във всички посоки и усещането, че седя малко по-високо в самата кола, отколкото очаквах. Иначе по нищо не си личи, че се намирам в чистокръвен спортен автомобил... освен по липсата на джобове във вратите, което ми се видя странно. Бидейки английска версия, ключът се пъха отдясно на кормилната колона, което елиминира друга странност и типична черта за 911, а именно въпростният да се пъха от ляво на кормилната колона. И така след 1-2 минути оглеждане, паля и потеглям. Воланът не е по-тежък от този на, да кажем, съвременните BMW-та с хидравлика, а потеглянето е плавно и спокойно. Така де, докато не натиснах педала на газта в пода. Тогава Porsche-то се събуди и излетя учудващо пъргаво напред, съппроводено от специфичния боксерен звук на шестака. Превключвам скоростите "ръчно" от неудобните копчета на волана, като от момента на натискане на възходяща предавка, до превключването колата е вдигнала още 500 об/мин. Иначе дори при превключване при около 5500об/мин скоростната кутия работи плавно, но сменя предавките достатъчно бързо. Поведението на колата е неутрално и ми е трудно да повярвам, че двигателят е зад задната ос. Разбира се съм наясно, че Porsche от доста време са успели да се справят с проблема с разположението на двигателя, но все пак очаквах малко по-нервно поведение, а 911-ката "дава" да се кара бързо без да изглежда опасна. Май останах най-силно впечатлен от спирачките. Леко твърди, но изключително мощни и ефективни, ноо и за това бях наясно от преди, така че не останах изненадан. Като цяло ми се стори много приятна кола, мога да си представя, че е подходяща и за ежедневно ползване, но сякаш и липсва малко характер. Като "героят от детството ми", сякаш очаквах повече от 911 освен да бъде идеален. Очаквах характер, но може би по-старите 993 и 964 ще ми допаднат повече?
Снимки
Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911
0 от 500