Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Chrysler Voyager

7.5
Закупена: 2011 г., Пробег: 25000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
5
Оборудване
5
Пространство
10
Цена/Качество
5
Качество на материалите
10
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
5

Какво не ти харесва

  • Скъпа консумативи за поддръжка
  • висок годишен данък
  • Скъпи гуми
Chrysler Voyager От: fotodetail.com 25.08.2014 2428 прочитания 6 коментара
Начин на ползване:
Семеен автомобил
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Основно в София
Допълнителни бележки
Американската мечта има много автомобилни символи. При семейните превозвачи- безспорният световен шампион е Крайслер Вояджър (Вояджер) [Chrysler Voyager]. Прочутият пътешественик е добре познат далеч извън пределите на САЩ. Луксозният превозвач се произвежда под различни имена на няколко континента - Северна Америка, Европа, Азия и дори- Африка! Американската мечта от страната на неограничените възможности трудно "излиза в пенсия"- Крайслер Вояджър на старо е чудесно бюджетно решение в страната на ограничените финансови възможности. Автомобил за работа или семеен лайнер- Крайслерът се представя еднакво убедително във всички дисциплини. Масовата компановка, която се внася у нас е луксозен - седем местен салон с разпределение на местата 2, 2, 3. Моторизациите са както бензинови, така и дизелови. Ценителите на кавалерийската езда ще оценят по достойнство моделите с италианските дизелови двигатели на VM MOTORI - 2.5 CRD (R425) или 2.8 CRD (R428) с които се оборудват Вояджърите, произведени след 2001 година. Двигателите разполагат с достатъчна мощност за тежкото купе, турбокомпресорите с променлива геометрия ускоряват плавно - без турбодупка, при това отношението към нафтата е повече от „скъперническо”. Безспорно големите семейства ще пътуват по-евтино дори и от най-евтиния масов превозвач! Бензиновите двигатели, обикновено задвижват автомобилите внасяни от САЩ или Канада. По правило - те са с автоматични скорости, което ще допадне на ценителите им. Бензинките се подават на „газификация”, което прави употребата им приемлива в родните финансови условия. Независимо от моторизацията - това, което изпитвате в Крайслер Вояджър е истинска наслада- както при пътуване – така и при работа. Интериорната панорама по-горе разкрива чудесното съчетание на комфорт и лукс и гъвкавите възможности за трансформацията на интериора. Единичните седалки са комфортни кресла с персонални подпори за ръцете (подлакътници), така че никога няма да делите плахо разстояние със съседа. Пространството между седалките е повече от достатъчно за дълги пътешествия. Задните пасажери ще останат впечатлени в завоите от обятията на задния „диван”, а регулируемата облегалка превръща дивана в креват. Плюшените версии на седалките са изработени с множество „възглавнички”, така че дори и в знойно лято, пътуването без климатроник е удоволствие. Работното място на шофьора Ясно и прегледно подредено. В типичния американски стил- интерфейса между шофьора и автомобила е изключително опростен- за всяка функция е предвиден отделен бутон- няма сложни менюта и трудни комбинации от натискания. Волана е щедро оборудван с единадест бутона, които дават пълен контрол върху автопилота (Cruise Control по американски) и радио-cd-cdchanger-касетофона, а останалите бутони са разположени удобно върху централната конзола, шофьорската врата и около волана. Отново в американски стил - открехващите се вентилационни прозорчета отзад са моторизирани, а управлението е в сигурни ръце- само шофьора може да отваря и затваря "детските" стъкла. Удобствата за мама Виртуалната разходка в салона (по-горе) разкрива гъвкавите възможности за лесна трансформация от товарен в пътнически или смесен автомобил. Панорамният изглед (в началото) разкрива удобното сгъване на средния ред седалки и превръщането им в масичка. Всички седалки се демонтират лесно и най-вече БЕЗ ИНСТРУМЕНТИ! При необходимост от място – средният ред седалки може лесно да се демонтира, а в по-новите версии - седалките „потъват” в пода. Солидният „заден диван” във версиите до 2004г. лесно заема освободеното място на предните седалки. Благодарение на вградените колелца – тежката мебел се премества изключително лесно. • Равен под - лесно почистване! Това е може би-едно от най-големите достойнства на големите автомобили. Крайслер Вояджър е "застлан" с подобаваща за премиум класа настилка. Мокетът с едър косъм, който гали нежно ходилата е доста резистентен към зацапване- почистването с прахосмукачка става бързо и лесно. За предпочитане са светлите варианти на салона, които не се толкова информативни за петната - траен спомен от подрастващите пасажери. • ISOFIX за всички! Многодетните семейства ще останат възхитени от разточителното оборудване на всички задни седалки с ISOFIX. Независимо от разпределението на седалките- бебешкото столче може да бъде надеждно “закопчано” на всяко едно от задните места – включително и трите позиции на „дивана”. • Край на разпилените полупки! Едно от най-елегантните решения на конструкторите са множеството куки на всички облегалки на височината на пълна пазарска торба. Край на разпилените покупки- дори при дрифтинг. Удобствата за пътниците Вояджърите със сигурност не са автомобили само за шофьора! • Затъмнените стъкла. Фабричното затъмняване на задните стъкла гарантира дискретност в салона. Преобличане на светофар или кърмене на бебо- нямате проблем- всичко си остава скрито. • Отделения за багаж и напитки. Дребни предмети или ръчен багаж- на разположение на пътниците са множество кутии и отделения за бутилки. Размерът наистина има значение- огромният салон предоставя множество поставки за персонални бутилки голям формат (1.5 литра) на една ръка от всеки пътник. • Плъзгащите задни врати, гарантират безпроблемно отваряне при всякакви условия, а бордовият компютър дава гъвкави възможности за персонални настройки - автоматично заключване при тръгване, отключване на част от вратите при първото натискане на дистанционното, автоматично включване на фаровете... • Захранващи контакти. Удобния автомобил е щедро оборудван с множество контакти за 12V, при това- доста интелигентно. Централната конзола предлага един с постоянно захранване дори и при изключен двигател и един контакт, който работи само при включен двигател. Задните контакти работят само при включен двигател, което предпазва акумулатора от забравени уреди. • Вентилация на салона. Най-задните стъкла се открехват леко, което осигурява великолепна естествена вентилация на салона без климатроник. Дори и при висока скорост - нивото на шум е доста ниско, а малкия процеп е добре изчислен- салонът остава сух при дъжд, освен това няма възможност за надвесване на дечица през прозореца. Стъклата се управляват електрически от мястото на шофьора, което ограничава възможностите на най-малките пасажери за игра с тях. • Допълнителна печка (при дизеловите версии) Безценно допълнение към дизеловия двигател, което се радва на топъл прием от страна на пътниците и шофьора. Дизеловите двигатели по принцип са "студенокръвни" същества. Благодарение на техниката от "Webasto"- дори и в студените зими - огромния салон е добре отоплен за кратко време. Хубавото е, че печката се включва при температури под 11° C, така, че дори в преходните сезони, когато топлофикационните дружества се колебаят - Крайслера е категоричен- топлото отношение на пасажерите е съвсем заслужено! Недостатъците на Крайслер Вояджър 1. Скъпата поддръжка. 1. МАСЛОТО при дизела е доста- както, като литри - така и като цена, на всичкото отгоре трябва да се сменя на всеки 10 000 км. 2. ГУМИТЕ. Размерът не е от най-масовите и съответно цената не е от най-народните. Моделите след 2001 са "обути" в големи гуми 215x65 16'', които започват от 250 лв. за брой! 3. ГОДИШНИЯТ ДАНЪК, който доближава 300 лв! 2. Багажника на покрива. 1. Малка товароносимост. Елегантните релси с лесна регулировка на напречните греди имат относително малка товароносимост. Огромният покрив предразполага към огромен багажник, който за съжаление трябва да се товари умерено. 2. Формата на напречните греди. Извитата форма на гредите е колкото елегантна - толкова непрактична. Без кутия за багаж или решетка - багажника е трудно използваем. 3. Допълнителната печка (при дизелите) Изпускателната система на автомобила може да е покривала най-високите еко стандарти към датата на производството си, но това не важи за допълнителната печка, чиито "комин" е скрит между шофьорската и задната врата. Печката продължава своята работа няколко минути след изключването на двигателя, което означава "евакуация" вместо спокойно слизане от ляво при температури под 11° C. [dropcap style="color: #9b9b9b;"] В [/dropcap] заключение - може да се каже, че въпреки високите разноски по поддръжката - поносимата цена на старо, ниският разход при дизеловите двигатели и невероятният комфорт на всички модели заслуженото нареждат Крайслер Вояджър в челните места на семейните превозвачи в премиум сегмента. Това е автомобилът на всички ценители на лукса, които пътуват на доста, пренасят много багаж и живеят активно. ________________________________________ От творческият колектив който създаде с любов този продукт за Вас: [author] [author_image timthumb='on']https://lh5.googleusercontent.com/-1pzEZIzuBOQ/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAFg/pQUNXJztzJs/s80-c-k-no/photo.jpg[/author_image] [author_info]"Благодарим на всички, за вниманието и подкрепата на нашата творба - FotoDetail.com."[/author_info] [/author] © FotoDetail.com - a product of Beatimo Bulgaria Ltd. All rights reserved. Продукт на Беатимо България ЕООД. Всички права запазени!
0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Yerdna ( преди 4 години )
    Мда, както си и мислех - копирана статия от друг сайт. Много оригинално, няма що.
  • #3
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Yerdna ( преди 4 години )
    Много подробно описание, но не разбрах авторът карал ли е такъв автомобил или просто е направил copy - paste или превод от друг сайт? Не е описана конкретна модификация, а по-скоро целият модел, даже от различните години на производство. Не е това идеята на този сайт според мен, но заради подробното инфо - плюс от мен
  • #2
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Петкоко ( преди 4 години )
    Така написано, предпочитам да чета урока си по Биология. Много си неграмотен и ***. И тест-драйва ти е ***. Гей. Петко - 12 години, град Пловдив
  • #1
    7 rate up comment 0 rate down comment
    страничен наблюдател ( преди 4 години )
    Типична кола по американски- голяма и удобна. Не знаех, че са угодили на европейците с дизелови двигатели. Като четях и на мен ми се прииска такава кола ;-) Нищо обаче не се споменава за надеждността на машината, за разхода на гориво и т.н. Благодаря на автора за ревюто.