IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lancia Phedra

7.9
Закупена: 2013 г., Пробег: 7 000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
8
Оборудване
10
Пространство
10
Цена/Качество
7
Качество на материалите
6
Разход на гориво
6
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • Висок разход на гориво
  • Големи габарити, неудобна за манерви в града
  • Леко нестабилна
  • Лоша вградена навигация
  • Не особено високо качество на материалите, особено на седалките
Lancia Phedra От: yerdna 02.06.2014 8888 прочитания 3 коментара
Начин на ползване:
Ежедневно, в града
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Надеждност, пространство
Начин на каране:
Спокойно
Допълнителни бележки
Автомобилът е Lancia Phedra 2.2 JTD Emblema, 128 КС и петстепенна ръчна скоростна кутия. Идентичен е с Peugeot 807, Citroen C8 и Fiat Ulysse (след 2002-а). Първата му регистрация е от януари 2003, аз го купих през септември 2013 за 5800 лева. Километражът показваше 122 хиляди километра, доколко са достоверни не се наемам да кажа. Купих колата, защото ни се роди трето дете и ни трябваше голям семеен автомобил. В това отношение Lancia Phedra е почти без конкуренция. Вътрешното пространство е огромно. На втория ред има три единични, еднакви по размер седалки, на които спокойно могат да седнат трима възрастни или да се сложат 3 детски столчета, седалки или кошчета. На третия ред има още две единични седалки, но когато се ползват, багажното отделение е минимално, затова съм ги махнал. При два реда седалки в багажника може да се сложи детска количка без да е нужно да се сгъва или разглобява. Предните седалки са електрически, с подгряване и лумбална опора за водача. Качеството на плата на седалките обаче е лошо – шофьорската седалка беше претапицирана и като цяло на повечето коли от този модел с плюшен салон седалките са в лошо състояние. Колата предлага изключително много екстри. Задните врати са плъзгащи се, което голямо улеснение при качване и слизане, особено в тесни пространства. В моя случай тези врати са с електрическо задвижване и се отварят/затварят с натискане на бутон на ключа, на конзолата над главата на водача или на самата врата. Фаровете са халогенни, с пръскалки и могат да се нагласят по височина. Има и фарове за мъгла. Други полезни екстри са летите джанти, ABS, ESP (може да се изключва), автопилот, 8 еърбега, 4 елстъкла, щори на стъклата на втория и третия ред и на съклото на багажника, елогледала с прибиране, автоматични чистачки, двузонов климатроник, парктроник, вградена аларма и имобилайзер. Колата има и вградена навигация и мобилен телефон. Навигацията, телефонът и радиото са обединени в един общ блок, което прави невъзможно монтирането на някакво друго радио. Картите за навигацията са стари – последните са от 2011-а година и в моя случай не можеха да се заредят без да направя ъпдейт на софтуера на автомобила и на навигационната система. Освен това покриват основно София. Радиото е доста добро, има и CD changer Clarion за 6 диска, но за съжаление не чете MP3. Поради големите си размери колата не е много удобна за града. Разходът на градско е около 11.5 л/100 км дизел, което е нормално за автомобил с подобни размери и тегло. Возията е по-скоро твърда. Двигателят, макар и не много мощен, пасва добре на купето и предлага добра динамика на 2-а и 3-а предавка. Поради голямата си височина и високия просвет колата е леко нестабилна на завоите. Като цяло препоръчвам горещо автомобила за многодетни семейства или за хора, които имат малък бизнес – колата е с равен под и ако се свалят вторият и третият ред седалки, става като бус. Съветът ми е да проверявате много внимателно автомобила при покупка, защото често някои от многобройните екстри не работят.
Снимки
Lancia Phedra Lancia Phedra Lancia Phedra
0 от 500