Продължение: определението ми не е сляпо и я сравнявам и с новите модели на Алфа и с БМВ 5-ца, както и с притежаваните в момента от мен Голф 4 и МБ ЦЛК V8 . Все по нови коли, но не са по добри от 164-ката. В момента ако намеря много запазена и на мялко километри веднага сменям голфа за нея. За 7 години аз съм сменил само свещи, един кабел за свещи,една помпа за 36 лева, накладки, дискове и ремонт на климатика за 120 лева (ама като я взех изпушкаше радяторчето)Та за 7 години нищо разходи
Ами аз съм съгласен с оценките - имал съм 164-ка 7 години и ми беш емного любима (тотализира с еслед катастрофа) през това време смених 5 коли , но 164-ката си я държах и основно нея карах градско и зимата. Много комфортна, много безпроблемна, само разхода и беше малко повече, но нормално за 2000 см3 бензин. Та човека правилно е сложил 10-ки. Имайте предвид че с за да кажа това че 164-ката е много добра кола (известно на малко хора)
По-безмислен и измислен тест рядко се вижда.Идеята не е да наблъскаш десетки навсякъде,защото това можеш да си позволиш да караш.И вземете драснете по някой ред,някакви впечатления напишете.Неграмотна работа.
Хубави коли са - факт! За съжаление, слабоизвестен. За жалост маркетинга, рекламата, изобщо всичко друго адски им куца на Фиат групата. А и този Маркионе, дето остави марката с два модела вече 5 години... Просто още една велика марка безславно ще угасне в небитието. Планът на Маркионе да утвърди Алфа като премиум бранд в САЩ ще претърпи колосален провал. Вече започвам да си мисля дали наистина не е време да я продадат на Фолксваген - така поне ще се гарантира, че ще я има.