Начин на ползване:
Ежедневно, градско, при благоприятни атмосферни условия
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Външен вид, задно предаване
Начин на каране:
Предимно уравновесено
Допълнителни бележки
Започвам отзад-напред, удоволствието от шофирането е на лице, ако сте поне малко автомобилен ентусиаст, имате известна доза бензин в кръвта си и сте по-слабичък/чка, с други думи трябва да го раздавате спортно. Разхода на гориво (ниска оценка за висок разход, висока оценка за икономичност) не е чак толкова лош, като за младежка спортна кола, ако шофирате цивилизовано и се стремите да обръщате внимание кога е най-подходящо за смяна на предавка, може да си докарате приличен смесен цикъл, но ако фазата на луната, ви влияе като на върколак и имате вашите периоди на избухвания, този показател няма да ви остави да спите спокойно (когато не сте върколак), предвид днешните все по-нехарчещи и щадящи околната среда автомобили. Трудно ми е да оценя качеството на материалите използвани в седемнадесет годишна кола, затова ще напиша само, че са на необходимото ниво. Цената, която е платена и качеството в замяна ме удовлетворяват, въпреки процеса на стареене. Пространството е критерият с най-ниска оценка, това до някъде е разбираемо за читателя, но едва когато се качите отзад ще си дадете сметка за какво говоря, за да ви е мирна главата возите един пътник и можете да направите изключение на това правило за деца, домашни любимци или наистина малки хора. При оборудването, за мен значение имат стандартните екстри, с които е снабдена машината и всичко поръчано допълнително или възможността за уникална конфигурация не се брои, за това и оценката е средна. При правилна експлоатация и базова автомобилна компетентност, това минава за средно надежно МПС. Приложимостта в ежедневието в случая, ще разгледам като критерии на двуместен автомобил, а не като на практичен такъв. Багажника е достатъчно обемист, задните облегалки падат, подходящ е за риболов, излети, екскурзии, пазарувания... не и от мебелен магазин обаче, знайте си мярката. Лесен за каране, докато стигнете дестинацията си, след това започват финните провирания и маневри при избора на паркомясто. Всеки бордюр е сигнал за жълт код, всяко полегато слизане от такъв, също. Огледалата освен че не се прибират автоматично, не се прибират и ръчно, площта им на отразяване започва да ви прави впечатление, чак когато се наложи да минете из някое тясно пространство и внимавате да не одраскате някого. За успоредно паркиране се доверявам на интуицията си, за това колко далече съм от тротоара. Ако се движите назад и за ориентир се обърнете, вместо да изпозлвате огледалата за обратно виждане, ще се изненадате, защото задния капак не се вижда. Въпреки оскъдното място в купето, ако се възползвате от него като прилежен ученик и умеете да подреждате вещите си, ще почувствате вътрешно удовлетворение, както като си подредите стаята.