Според мен видимостта на шофьора е лоша, до степен на опасна . Основната пречка е широката и дъговидна предна колона. На няколко пъти скрива пешеходци и мотопеди и съм изключително внимателен по кръстовища. Лоша е видимостта и при ляв завой. Сравнително малко е стъклото и на хечбека.
Имам около 200 000 км стаж на последните три модела опел астра, и 10 000 с един форд ескорт доста преди това, но определено това е единствената кола, която не бих избрал отново.
Карам С4 вече 7-ма година, 110000 км. Много връстници на моята кола вече се разхлопаха сериозно. Доста вече сменяха части по предницата. При мен - нищо.
Оценката от ревюто е незаслужено ниска.
...може да се преживее.Малко е шумна при задните места при по-висока скорост(това е по"свидетелски показания" на хората които съм возил отзад), отпред нещата са нормални за този клас и тази скорост.Другото малко дразнещо, е че след около 35 хил.км ми се по захаби малко топката на скоростния лост при положение,че е кожена. Малкия им дизел 92кс според мен е малко муден при ниски обороти, според мен ако Ц4 Дизел задължително най-малко 115 кс(тази която караме с този мотор).
...да се оплача от шофьорската седалка. За тясното място на водача пак май нещата отиват към тенденция, аз съм около 183 см висок и тежа над 100 кг и до сега не ми е било тясно. За задните места не съм се возил много само няколко километра, но не смятам, че отзад е по тясно от Астра G и Форд Ескорт или Голф 6. А за видимостта отпред да ,,чукна на дърво" до сега съм нямал никакви оплаквания и някой пешеходец да ми застанал в "сляпо петно" . Колата си има своите кусури но смятам,че са нещо което..
кажеш, че би повторил Форд Ескорт и Астра G и не би се качил отново на Ситроен Ц4 B71(последното поколение на Ц4)е меко казано тенденциозно или граничещо с нездравия разум.
По въпроса с реглажа на седалката нека г-на каже(напише) какво ниво на оборудване му е колата, за не вземе да се окаже, някоя бюджетна товарна, орязана версия на Ц4 или на него му се се досвидяло за нормално изпълнение на колата(моята служена кола е 2-ро ниво "SEDUCTION")и не мога ...
Ще започна коментара си с това, че и аз карам такава служебна кола и не мога да се съглася с Петко Папазов(човека написал статията за тест драйва на Ц4).Първо бих започна с това за заключението, че ,, Имам около 200 000 км стаж на последните три модела опел астра, и 10 000 с един форд ескорт доста преди това, но определено това е единствената кола, която не бих избрал отново'' особено частта от цитата където е написано за Форд Ескорт и Опел Астра и то поколение G аз също съм минал през тези ...