Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Honda Civic

8.3
Закупена: 2013 г., Пробег: 1200 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
5
Оборудване
8
Пространство
9
Цена/Качество
9
Качество на материалите
6
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • ергономията
  • качествотo на материалите в интериора
Honda Civic От: Inniskilling 23.07.2013 6285 прочитания 23 коментара
Начин на ползване:
предимно извънградско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
добро пътно поведение
Начин на каране:
нормален
Допълнителни бележки
Обещаното ревю за HONDA 1.6 I-DTEC след 1000 км. Позволявам си да бъде в две (кратки) части, защото колата, алтернатива на традиционните играчи в класа, е отскоро по пътищата и се хвали с един напълно нов мотор. Хонда имаше само един дизел (2.2 л, спечелил награда за най-добър двигател 2005, ако не се лъжа). Сега идва вторият (snimkata mu e ot) Заключение, преди да прочетете следващото (ако ви се чете): много бих се учудил ако малкият не отмъкне също една, карал съм повечето коли 1.6 л, 90 – 110 к.с., този е изключителен. Гаранция: рекламен трик (във франция), моторът е гарантирáн 1 000 000 км или 10 години. Цифри: (всички цитати по-долу са от официалното прес-комюнике нa Хонда): 120 кс/4000 об.мин., 300 Nm/2000 об.мин., 207 км/ч, 0-100 км/ч: 10.2 сек. Хонда: 1/ бил най-лекият дизел в класа (170 кг), били се лишили от един балансиращ вал; разликата в теглото между дизелов и бензинов двигател с идентична мощност била нормално 100 кг, при този била намалена на 50 кг. При конструкцията му използвали нещо, което се нарича thixotropic casting, било много важно, само дето не зная какво е :); 2/ бил ”бензиновият двигател между дизелите”, защото “вътрешното триене било като на бензинов мотор”, смятат, че е уникално техническо постижение. На шосe: линeeн, гъвкав (достатъчен въртящ момент между 1000 и 4000 оборота), на магистрала, 6-та скорост, 110-130 км/ч (2000-2200об.мин.), 300-та Nm са на мястото си, изпреварванията и катеренето по баири са безпроблемни, без смяна на скорости. “Катереното” по оборотомера е мълниеносно – но ако са намалили загубите от триене и инертността, има си и лоша страна: спирачната сила на двигателя е слаба. Звук: нищо общо с който и да е било дизел, чува се само едно високочестотно свирене при ускорение. Пак от Хонда: “сериозна работа върху ригидността на блока (на мотора) и на коляновия вал, за да се разделят честотите, които биха влезли в резонанс”; в купето: “високоговорителите излъчват звук с фаза обратна на паразитните звуци”. Системата била позната от Honda Legend, аз нищо не разбрах, ако има някой грамотен, да коментира. Разход: повече от приемлив: 5л/100 км градско, 3.1л по обичайния ми маршрут за работа (25 км, 2/3 магистрала, 1/3 градско), 4.1л на дълъг път (400 км, 130 км/ч), през планина (Les Vosges), а колата е само на 1200 км. Синята технология при Хонда се нарича Earth Dream и наистина работи.
Снимки
Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Правилно е, че "шасито седи на пътя" кола която седи на пътя за какво ти е? Сигурно и ръждичка има вече, при това супер хипер трипер японско качество, ха ха
  • #17
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Бачо Христоо ти сигурен ли си че тази кола е твоята. Или оня китаец дето държи маторя да не падне е българин...
  • #16
    10 rate up comment 1 rate down comment
    BB ( преди 5 години )
    Hubava kolichka e...jenata ima 2010 civic coupe, amerikanskiq variqnt/1.8 benzin 140 hp i e dovolna, az q pokarvam sushto ot vreme na vreme. Slabo mqsto sa materialite vutre naistina, no za pod 20k $ tolkova. Dvigatelq e strahoten-dinamichen i ikonomichen, a shtom i dizeloviq e dobur evalata na Honda. Az lichno predpochitam amerikanskiq dizain na Civic coupe, no e vupros na vkus...sus zdrave da si q karash, dobur test!
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    chavv ( преди 5 години )
    Беше скъпа технология, в момента я има в много китайски смартфони с клиентска цена 100долара :) Нужни са 1-2 микрофона , арм процесорче за да смята какво да се подаде... като материали за производителя струва 20-на долара, не повече
  • #14
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Стефан ( преди 5 години )
    Това със системата за подтискане на шума идва от пътническите самолети без нея пътниците ще оглушеят. В цялото тяло има микрофони, които улавят и вкарват шума в процесор, който обръща синусоидата и пуска във високоговорителите получения антишум, двете вълни се погасят и резултата е пълна тишина - на теория. Интересно ми е как работи в кола от този клас защото системата е доста скъпа и сложна.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ало, авотар защо си публикувал това 10 пъти?!
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Ico ( преди 5 години )
    Можеше да си останеш само с поздравленията.Защо си мислиш , че на някой му е важно дали на теб ти е отвратителен дизайна. Някои пък казват, че Вог-а, е харесван само от жени и гейове...?!?!?! Мен лично обаче ме кефи;-)
  • #11
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Мирослав Дочев ( преди 5 години )
    Честито за новата кола изглежда страхотно,нека все повече българи да сбъдват мечтите си а на вас милион безаварийни километри все пак това е японското качество.
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    to ( преди 5 години )
    prawih test drive na tozi avtomobil s ideqta da si wzimam systiq no s 2,2 dwigatelq.Tozi imaha za test.Haresa mi gradsko e dosta pyrgaw, razhoda za wremeto na test drive beshe kakto go opiswa.Dobro standartno oborudwane malko tqsna na zadnite sedalki.Tabloto ne natowarwa i ne otwlicha wnimanie.Ne mi haresa che umrq na 160 no do tam beshe pyrgawa za tozi dwigatel.Kato cqlo mislq che e strahoten avtomobil. S zdrawe da si go karash! PRE typ komentar!
  • #9
    19 rate up comment 0 rate down comment
    !?!!? ( преди 5 години )
    Ако имаш възможност за тест-драйв направи и прецени сам.Всеки си има различни изисквания към автомобила и да кажа на някой купи тази кола а не онази не върви. Аз исках този автомобил и си го купих. Това , че за някой е бил грозен,щайга и т.н....боли ме фара- карам това което искам!Вярно , че мотора е 99 к.с. - не е кой знае колко(но е достатъчно мощен), но ако искам кола за състезание ще потърся нещо друго.