IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda Civic

8.3
Закупена: 2013 г., Пробег: 1200 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
5
Оборудване
8
Пространство
9
Цена/Качество
9
Качество на материалите
6
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • ергономията
  • качествотo на материалите в интериора
Honda Civic От: Inniskilling 23.07.2013 6285 прочитания 23 коментара
Начин на ползване:
предимно извънградско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
добро пътно поведение
Начин на каране:
нормален
Допълнителни бележки
Обещаното ревю за HONDA 1.6 I-DTEC след 1000 км. Позволявам си да бъде в две (кратки) части, защото колата, алтернатива на традиционните играчи в класа, е отскоро по пътищата и се хвали с един напълно нов мотор. Хонда имаше само един дизел (2.2 л, спечелил награда за най-добър двигател 2005, ако не се лъжа). Сега идва вторият (snimkata mu e ot) Заключение, преди да прочетете следващото (ако ви се чете): много бих се учудил ако малкият не отмъкне също една, карал съм повечето коли 1.6 л, 90 – 110 к.с., този е изключителен. Гаранция: рекламен трик (във франция), моторът е гарантирáн 1 000 000 км или 10 години. Цифри: (всички цитати по-долу са от официалното прес-комюнике нa Хонда): 120 кс/4000 об.мин., 300 Nm/2000 об.мин., 207 км/ч, 0-100 км/ч: 10.2 сек. Хонда: 1/ бил най-лекият дизел в класа (170 кг), били се лишили от един балансиращ вал; разликата в теглото между дизелов и бензинов двигател с идентична мощност била нормално 100 кг, при този била намалена на 50 кг. При конструкцията му използвали нещо, което се нарича thixotropic casting, било много важно, само дето не зная какво е :); 2/ бил ”бензиновият двигател между дизелите”, защото “вътрешното триене било като на бензинов мотор”, смятат, че е уникално техническо постижение. На шосe: линeeн, гъвкав (достатъчен въртящ момент между 1000 и 4000 оборота), на магистрала, 6-та скорост, 110-130 км/ч (2000-2200об.мин.), 300-та Nm са на мястото си, изпреварванията и катеренето по баири са безпроблемни, без смяна на скорости. “Катереното” по оборотомера е мълниеносно – но ако са намалили загубите от триене и инертността, има си и лоша страна: спирачната сила на двигателя е слаба. Звук: нищо общо с който и да е било дизел, чува се само едно високочестотно свирене при ускорение. Пак от Хонда: “сериозна работа върху ригидността на блока (на мотора) и на коляновия вал, за да се разделят честотите, които биха влезли в резонанс”; в купето: “високоговорителите излъчват звук с фаза обратна на паразитните звуци”. Системата била позната от Honda Legend, аз нищо не разбрах, ако има някой грамотен, да коментира. Разход: повече от приемлив: 5л/100 км градско, 3.1л по обичайния ми маршрут за работа (25 км, 2/3 магистрала, 1/3 градско), 4.1л на дълъг път (400 км, 130 км/ч), през планина (Les Vosges), а колата е само на 1200 км. Синята технология при Хонда се нарича Earth Dream и наистина работи.
Снимки
Honda Civic Honda Civic Honda Civic Honda Civic
0 от 500
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Благодаря за информацията. Да разбирам,че че я препоръчваш?:)...Как е возията в сравнение с други коли от този клас?
  • #7
    13 rate up comment 2 rate down comment
    ?!?! ( преди 10 години )
    Колата я имам от 6 месеца.Изминал съм малко над 3000км. около 2000 от тях градско.Нивото на оборудване е "Comfort" ,аз поставих допълнително парк-троник заден ,който ми струваше 660 евро с поставянето в сервиза на дилъра от когото купих колата. Разхода на гориво е 6,7 в града и 5,1/100км. извън като маршрута който съм пътувал не е бил само по магистрала а по-скоро междуградски пътища и минаване през населени места. Лично на мен колата ми допада и съм доволен от нея.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ...ако сподели неговите впечатления.
  • #5
    18 rate up comment 0 rate down comment
    До: RRE ( преди 10 години )
    Пич, предполагам, че всеки иска да си купи нова кола, но това е до възможности, приоритети и т.н. Ако някой няма възможност не значи, че е втора ръка човек или глупав или нещо от този род. Нали твърдиш, че живееш в Швейцария. Я кажи, според теб средностатистическият швейцарски работник, служител и т.н. по-кадърен ли е от българския такъв?...Относно теста-поздравления за колата. Може би след още 10, 15000 км. няма да е зле да напишеш още впечатления. Ще бъда благодарен на колегата с 1.4 бензин...
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За резервната гума това е ужасно, но се случва когато човек не си вземе поръчкова кола. Защото от манията за пестене производителите предлагат базовите коли без резервна гума, и така който няма пари да си конфигурира желана модификация а купува готова може да попадне на тази лоша изненада... Много безаварийни!
  • #3
    19 rate up comment 0 rate down comment
    !?!!? ( преди 10 години )
    Колега аз карам същият модел ,но бензин 1.4.Споменаваш, че видимостта на пред е лоша.Така е ,но за сметка на това предницата на колата е къса. Аз сядах в новата Астра, новия Фокус(преди да я купя)- там е същото положение, но предницата е по-дълга. Относно това , че няма резервна гума а комплект за поправка - доста коли вече са на този принцип. Говоря за Германия - Шкода Фабия (приятел си купи чисто нова), Фокус също са без резервна гума(имам колежка с чисто нов).Много безаварийни километри!
  • #2
    23 rate up comment 0 rate down comment
    Алекс ( преди 10 години )
    Честито и от мен! Няма какво да кажа повече, защото е казано вече от nikito_blend.
  • #1
    27 rate up comment 1 rate down comment
    nikito_blend ( преди 10 години )
    Честито !!! Автомобилът изглежда страхотно а и този разход който споменаваш все съм си мислил че е само на книга. Много безаварийни километри и удоволствие от шофирането.