IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes Benz S

8.4
Закупена: 2012 г., Пробег: 800 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
10
Оборудване
9
Пространство
10
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
4
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • Парктроника
  • Въздуховода отзад
  • Скъпата поддръжка
  • Висок разход на гориво
Mercedes Benz S От: Triforce 15.02.2012 13099 прочитания 91 коментара
Начин на ползване:
Градско шофиране
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Удобството на шофьора и пространството
Начин на каране:
Бавно
Допълнителни бележки
Автомобила го купих на сляпо - изкочи обявата, харесах го и намерих човек да отиде да го докара. Исках кола, която да вози меко, като в същото време да не се чупи често (е, няма вечни работи) и най-накрая да имам подгряващи седалки! Реших да е този автомобил, защото съм чувал легенди за него, като повечето от тях се оказаха истина. Возията е много прилична, като останах леко разочарован, може би очаквах повече. В последствие разбрах, че е с най-обикновените амортисьори, а не с активно окачване. След легендите за цените на въздушни възглавници и т.н., реших, че съм уцелил. Предните седалки са много удобни и големи. Никога не съм се качвал в автомобил, в който като седна на седалката и да кажа, че ми е голяма. Е, тази е голяма, да. Има доста ръбове по интериора, но аз лично ги харесвам. Дори при моята издърпана назад седалка, отзад има място. Купето е широко и добре обезшумено, като от шофьорската врата от някъде се чува лек шум при разминаване с автомобил, което според мен е от амортизацията - все пак е на 14 години. Фабричното озвучение не е много силно, но е доста качествено и след сменята на касетофона със CD, всичко си идва на мястото. Багажникът не е толкова голям, колкото очаквах, но това сигурно е за сметка на мястото на задната седалка. Има парктроник отпред и отзад, който за жалост свири само при червена зона или последните 20 сантиметра. Това е едната недосмислица на толкова легендарният автомобил. Втората недосмислица е с въздуховода за задните пътници, като това за мен е пълна глупост. Не е вързан към климатика, а вкарва свеж въздух отвън. Клапата е развалена и зимата вкарва студен въздух. Багажника се отваря с натискане на бутон от дистанционното и работи перфектно, за разлика от един друг автомобил, който до скоро карах и също има бутон за багажника, но там само отключва и край. Отзад има електрическа щора, която за момента не знам дали е ефективна или не. Двузоновият климатик има функция с надпис на бутона REST, която позволява сега, в студа, да изчакаш някой в колата, без да умираш от студ, защото върти останалият топъл въздух от двигателя. Има много готина жабка над централната конзола, която е удобна да си оставиш телефон, портфейл и т.н. Глупостта с крачната "ръчна" спирачка въобще не ми харесва, но колата е автоматик и не я ползвам почти. Кормилната кутия имаше нужда от ремонт, като се оказа, че този модел няма болт за натягане и обиране на луфта. Волана се мести само напред и назад, като няма нагоре и надолу. Не знам дали е само а този модел, но ми казаха, че си настройваш седалката по волана, което също дразни като идея, но пък не пречи на удобството. На шибедаха съм прибрал кората и като влиза светлина колата изглежда някак си още по-просторна. Електрониката ASR се представя долу-горе добре, но не е нищо особено. Колата се държи добре на сняг, но преценката я давам спрямо по-леки автомобил от нея. Не знам как ще се държи същият клас друга марка и същата година. Взел съм я само и единствено да ме вози, като извънградско карам доста бавно и не бързам за никъде. Кара се доста лесно и е доста маневрена за габаритите си, но в малките улички трудно се минава с нея. Има монтиран газов инжекцион, който дава 2-3 литра отгоре на разхода по книжка на бензин. Разходите по автомобила са доста големи - скъпи гуми, макар и 16 цолови, голям данък, скъпа гражданска отговорност.
Снимки
Mercedes Benz S
0 от 500
  • #64
    13 rate up comment 82 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Блъскайте яко минуси, блъскайте! ХАХАХА. Няма такива хора, честно :)Вместо да коментирате, вие сте напраскали половината коментари с минуси, да са скрити. Вместо да се получи дискусия, както написа един човек по-долу се получава смях в залата!
  • #63
    87 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Triforce, ne se cupi, dokerai ia pred bloka, 6te drapna marku4a ot graja i 6te ti ia izmia.
  • #62
    11 rate up comment 84 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    Таралясника няма да го мия - карам си го мръсен :) Теб кво ти дреме?По темата за айпито - само човек, който нищо не разбира от айпита може да напише такава глупост! 90% от коментарите ги пиша от работата, където съм на БТК. Да ти казвам ли колко човека има с моето айпи? Не са само 255, както ти смяташ! Какъв е смисъла да си хваля колата, след като удоволствието от шофирането си е само за моя сметка? Все едно ти да ми похвалиш някаква кола, която няма да карам. Голям праз! :)
  • #61
    90 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Triforce,кога ще измиеш таралясника.И смени снимката.
  • #60
    92 rate up comment 8 rate down comment
    cars.bg ( преди 12 години )
    Triforce, vzemi edna kofa i edin parcal, izmii Mergu,obrasnise i si napravi malko snimki do S.klasata.
  • #59
    92 rate up comment 9 rate down comment
    AntiTriforce ( преди 12 години )
    Дай Боже на всички българи стандарт, като на колегата Triforce, за когото BMW 3-series, е автомобил от малък клас!!! Цитирам: "Особено ако единственият вариант за нова кола е малък клас, тип БМВ3 или както каза баща ми "Дори БМВ3" Браво, на тати, отличника той:)
  • #58
    86 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Triforce,продалжаваш да пишеш пол. коментари за Мер.от други никове,продаваш ли я вече,че ни я набутваш,ето ти алтернатива........http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=153596867&pageNumber=1&__lp=130&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.
  • #57
    96 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Triforce, toia s Eklipsa deto si go opanal, na zaden li kara6e, ili na preden?
  • #56
    18 rate up comment 73 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Eskort RS 1600
  • #55
    72 rate up comment 51 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Triforce, поздравления за автомобила и смислената информация. Това е автомобил достоен за уважение и бъдеща класика. Аз лично бих предпочел по-нов автомобил, макар и по-нисък клас, но наистина всеки си има право на избор и трябва да го уважаваме. Това повечето драскачи по-долу не го умеят, което е показателно и за цялостното им ниво на развитие. На такива им дай да дават никому ненужния си акъл, който ако не приемаш (естествено), леят единственото, на което са способни - злоба.