IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes Benz S

8.4
Закупена: 2012 г., Пробег: 800 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
10
Оборудване
9
Пространство
10
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
4
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • Парктроника
  • Въздуховода отзад
  • Скъпата поддръжка
  • Висок разход на гориво
Mercedes Benz S От: Triforce 15.02.2012 13099 прочитания 91 коментара
Начин на ползване:
Градско шофиране
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Удобството на шофьора и пространството
Начин на каране:
Бавно
Допълнителни бележки
Автомобила го купих на сляпо - изкочи обявата, харесах го и намерих човек да отиде да го докара. Исках кола, която да вози меко, като в същото време да не се чупи често (е, няма вечни работи) и най-накрая да имам подгряващи седалки! Реших да е този автомобил, защото съм чувал легенди за него, като повечето от тях се оказаха истина. Возията е много прилична, като останах леко разочарован, може би очаквах повече. В последствие разбрах, че е с най-обикновените амортисьори, а не с активно окачване. След легендите за цените на въздушни възглавници и т.н., реших, че съм уцелил. Предните седалки са много удобни и големи. Никога не съм се качвал в автомобил, в който като седна на седалката и да кажа, че ми е голяма. Е, тази е голяма, да. Има доста ръбове по интериора, но аз лично ги харесвам. Дори при моята издърпана назад седалка, отзад има място. Купето е широко и добре обезшумено, като от шофьорската врата от някъде се чува лек шум при разминаване с автомобил, което според мен е от амортизацията - все пак е на 14 години. Фабричното озвучение не е много силно, но е доста качествено и след сменята на касетофона със CD, всичко си идва на мястото. Багажникът не е толкова голям, колкото очаквах, но това сигурно е за сметка на мястото на задната седалка. Има парктроник отпред и отзад, който за жалост свири само при червена зона или последните 20 сантиметра. Това е едната недосмислица на толкова легендарният автомобил. Втората недосмислица е с въздуховода за задните пътници, като това за мен е пълна глупост. Не е вързан към климатика, а вкарва свеж въздух отвън. Клапата е развалена и зимата вкарва студен въздух. Багажника се отваря с натискане на бутон от дистанционното и работи перфектно, за разлика от един друг автомобил, който до скоро карах и също има бутон за багажника, но там само отключва и край. Отзад има електрическа щора, която за момента не знам дали е ефективна или не. Двузоновият климатик има функция с надпис на бутона REST, която позволява сега, в студа, да изчакаш някой в колата, без да умираш от студ, защото върти останалият топъл въздух от двигателя. Има много готина жабка над централната конзола, която е удобна да си оставиш телефон, портфейл и т.н. Глупостта с крачната "ръчна" спирачка въобще не ми харесва, но колата е автоматик и не я ползвам почти. Кормилната кутия имаше нужда от ремонт, като се оказа, че този модел няма болт за натягане и обиране на луфта. Волана се мести само напред и назад, като няма нагоре и надолу. Не знам дали е само а този модел, но ми казаха, че си настройваш седалката по волана, което също дразни като идея, но пък не пречи на удобството. На шибедаха съм прибрал кората и като влиза светлина колата изглежда някак си още по-просторна. Електрониката ASR се представя долу-горе добре, но не е нищо особено. Колата се държи добре на сняг, но преценката я давам спрямо по-леки автомобил от нея. Не знам как ще се държи същият клас друга марка и същата година. Взел съм я само и единствено да ме вози, като извънградско карам доста бавно и не бързам за никъде. Кара се доста лесно и е доста маневрена за габаритите си, но в малките улички трудно се минава с нея. Има монтиран газов инжекцион, който дава 2-3 литра отгоре на разхода по книжка на бензин. Разходите по автомобила са доста големи - скъпи гуми, макар и 16 цолови, голям данък, скъпа гражданска отговорност.
Снимки
Mercedes Benz S
0 от 500