IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW Serie 1

9.3
Закупена: Oktomvri 2011 г., Пробег: 4100 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
10
Оборудване
9
Пространство
8
Цена/Качество
10
Качество на материалите
10
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Място на задната седалка
  • Механичното наместване на седалката
  • Прекалено обезшумена
  • Твърд саединител
BMW Serie 1 От: mkvr32 07.02.2012 6936 прочитания 39 коментара
Начин на ползване:
основно градско и понякога извънградско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Двигателят - тои ме накара да е купя
Начин на каране:
с повечко настъпване
Допълнителни бележки
Колата е 2008 година. Автомобилът го имам от 20 октомври миналата година. Взех е 82000(51000 мили) км и до момента съм навъртял около 4100(2500 мили)- не карам много в последно време. Избрах я с ръчни скорости за да нямам проблеми със трансмисията след повишаването на мощноста. За тази кола си мечтая още от както излезе в Америка (края на 2007-ма) и наи- накрая е притежавам. В сравнение с миналият ми автомобил 2008-ма голф р32(сложил съм и негов тест) БМВ-то върви много повече над 400нм още при 1400 оборота. Сносно ускорение има дори на 6-та предавка при 1400 оборота. Много е приятна на градско защото не се налага постоянна смяна на скоростите, а те междо другото са дълги (поне в сравнение с голфа). Колата е със спортен и зимен пакет( волан, седалки и скоростен лост от М серията) Озвучението е базово 6 тонколони но звукът е в пъти по-добър от "премиум" 10 тонколоните които бяха в голфа. Седалките са много удобни с добра странична упора и истинска кожа, за разлика от голфа. Тропане и скърцане няма(голфа ги имаше в изобилие). Причината да искам тази кола е ниското тегло и великолепния двигател 3 литров 6 цилиндров с двоино турбо. Сериино колата прави 13.3 на 1/4 миля в момента е на 13.2 защото сложих двоен спортен филтър които дигна 15 коня на колелата и 8нм. Но истинската сила идша след чипа които възнамерявам да сложа лятото става над 400кс и дава времена под 12.5 на 1/4 миля което е равностоино на Ламборгини Гаярдо от 2004-та(за невярващите http://www.youtube.com/watch?v=Gl2YEFFgN2Y ) Разходът е нисък за динамиката на автомобилът градско с натискане дава около 15/100, при нормално каране около 11.5 а извънградско без натискане съм свалял до 8.11/100 но не смятам да се повтаря се пак не за това съм е купил. Колата е купих с леко поизтъркани всезонни (летни с по-голям граифер) гуми Бриджстоун отзад 245 широки и сцеплението не е особено добро, смятам да сложа 265 за следващото лято. на една от снимките е със зимните гуми и джанти. Не мисля че съществува по-бърз/луксозен автомобил на подобна цена! Надявам се да ви е харесъл тестът ми.
Снимки
BMW Serie 1 BMW Serie 1 BMW Serie 1 BMW Serie 1 BMW Serie 1 BMW Serie 1
0 от 500
  • #9
    10 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Е като е в чужбина какво прави в български сайтове? Ако е толкова преуспял там няма да пише по форуми. А снимките са взети от американски форум.
  • #8
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хубаво, че си взел купето, а не хечбека дето е като ритнат отзад. Това е истинският наследник на Е30 купе!
  • #7
    25 rate up comment 4 rate down comment
    Ауди ( преди 12 години )
    И както винаги ще се намерят хейтъри да си излеят злобата по човека и правописа му!!! Анонимен ли си, какъв си не те знам, ама тук е място за коментари спрямо колата, а не да оценяваш правописа на човека!!! После - ако ти живееш 9 г. в чужбина, ще те видим колко е твоя правопис!!! Евала за теста и колата, пич! Уникална е колата и може да ядоса почти всички коли на пътя:)! Безаварийно шофиране ти желая!
  • #6
    22 rate up comment 3 rate down comment
    ivan ( преди 12 години )
    predlojenie kum adminite : VUVEDETE BANOVE PO IP !
  • #5
    12 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Като си в чужбина какво правиш в български сайтове, глезанчо?
  • #4
    26 rate up comment 8 rate down comment
    mkvr32 ( преди 12 години )
    До първият анонимен. Не е вярно че няма общо с р32. Цената им като нови е близка и са си преки конглокенти поне в САЩ. Тук няма с3 все още. До втория анонимен: Живей и ти в чужбина 9 години без да упражняваш писмен български пък тогава говори. А и теста съм го писал в 11 вечерта, само до правопис ми е било!
  • #3
    15 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    "Взех е" E?! Е или Я?!?! Как може вместо "Я" да пишеш "Е"?! Егати неграмотния народ има в интернета.
  • #2
    27 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пич, евала за теста и за избора на автомобил. Това е уникален автомобил - балансиран, мощен двигател, комфортен итн.Само не го сравнявай с голф, защото няма ама нищо общо.Карам е46 купе и също съм фен на марката.
  • #1
    17 rate up comment 3 rate down comment
    ivan ( преди 12 години )
    za momenta tova e the best of bmw, poveche mi haresva i ot m3kata...evala za kolata, prosto niama kakvo drugo da kaja, ako me povozish niama da ti se razsurda, ama nikak daje! pozdravi i bezavariinata ei, che s toia zver si e opasno po ulicite, osobeno sofiiskite ;] izviniavam se za latinicata