Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

BMW Serie 1

9.3
Закупена: Oktomvri 2011 г., Пробег: 4100 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
10
Оборудване
9
Пространство
8
Цена/Качество
10
Качество на материалите
10
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Място на задната седалка
  • Механичното наместване на седалката
  • Прекалено обезшумена
  • Твърд саединител
BMW Serie 1 От: mkvr32 07.02.2012 6936 прочитания 39 коментара
Начин на ползване:
основно градско и понякога извънградско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Двигателят - тои ме накара да е купя
Начин на каране:
с повечко настъпване
Допълнителни бележки
Колата е 2008 година. Автомобилът го имам от 20 октомври миналата година. Взех е 82000(51000 мили) км и до момента съм навъртял около 4100(2500 мили)- не карам много в последно време. Избрах я с ръчни скорости за да нямам проблеми със трансмисията след повишаването на мощноста. За тази кола си мечтая още от както излезе в Америка (края на 2007-ма) и наи- накрая е притежавам. В сравнение с миналият ми автомобил 2008-ма голф р32(сложил съм и негов тест) БМВ-то върви много повече над 400нм още при 1400 оборота. Сносно ускорение има дори на 6-та предавка при 1400 оборота. Много е приятна на градско защото не се налага постоянна смяна на скоростите, а те междо другото са дълги (поне в сравнение с голфа). Колата е със спортен и зимен пакет( волан, седалки и скоростен лост от М серията) Озвучението е базово 6 тонколони но звукът е в пъти по-добър от "премиум" 10 тонколоните които бяха в голфа. Седалките са много удобни с добра странична упора и истинска кожа, за разлика от голфа. Тропане и скърцане няма(голфа ги имаше в изобилие). Причината да искам тази кола е ниското тегло и великолепния двигател 3 литров 6 цилиндров с двоино турбо. Сериино колата прави 13.3 на 1/4 миля в момента е на 13.2 защото сложих двоен спортен филтър които дигна 15 коня на колелата и 8нм. Но истинската сила идша след чипа които възнамерявам да сложа лятото става над 400кс и дава времена под 12.5 на 1/4 миля което е равностоино на Ламборгини Гаярдо от 2004-та(за невярващите http://www.youtube.com/watch?v=Gl2YEFFgN2Y ) Разходът е нисък за динамиката на автомобилът градско с натискане дава около 15/100, при нормално каране около 11.5 а извънградско без натискане съм свалял до 8.11/100 но не смятам да се повтаря се пак не за това съм е купил. Колата е купих с леко поизтъркани всезонни (летни с по-голям граифер) гуми Бриджстоун отзад 245 широки и сцеплението не е особено добро, смятам да сложа 265 за следващото лято. на една от снимките е със зимните гуми и джанти. Не мисля че съществува по-бърз/луксозен автомобил на подобна цена! Надявам се да ви е харесъл тестът ми.
Снимки
BMW Serie 1 BMW Serie 1 BMW Serie 1 BMW Serie 1 BMW Serie 1 BMW Serie 1
0 от 500
  • #39
    2 rate up comment 2 rate down comment
    mkvr32 ( преди 5 години )
    Точно тази кошница със сегашните си 407 коня и 588 хутона права абсолутно всички стокови м3-ки бърливи и подчертавам абсолутно всички! Не зависимо дали е на драг, ауто крос, писта или дори мах скорост при почти сички случаи! А сега че хеитиш здраво щото м3-ката ти е на двоина цена и пак не върви проблемът е изцяло твои!
  • #38
    2 rate up comment 1 rate down comment
    M3 ( преди 5 години )
    :D :D :D Махния я тази кошница както и Голфу. Минал си се страхотно. Трябвало е да си вземеш една М-ка
  • #37
    12 rate up comment 3 rate down comment
    DANte до Koi be ( преди 7 години )
    То бива да си злобен и жалък ама ти явно си отвъд тия понятия.
  • #36
    11 rate up comment 25 rate down comment
    Koi be ( преди 7 години )
    ... ПЪК МОЖЕ И НА ЧЕРЕН ЛИНКЪЛН ДА СЕ КАЧИШ, НО НЕ ДА КАРАШ А ДА ТЕ ИЗВОЗЯТ ДО ГРОБИЩАТАТА.
  • #35
    9 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Надябам се да ви е харесал тестът ми.
  • #34
    13 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Набутал си се ако си дал 24 000$ за нея... ТЕ даже и в еврпопа са под тази цена какво остава за US...
  • #33
    20 rate up comment 21 rate down comment
    mkvr32 ( преди 7 години )
    Бях се наточил на ТТ-RS заради launch control-a но разбрах че тука са само с ръчни скорости така че ще е или Cadillac CTS-V или Audi RS5(ако имаm пари). Но до тогава може и да съм женен така че VW Touareg, Porsche Cayenne, Land Rover LR4 или Lexus GX460 знае ли се.....
  • #32
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Многото висене по БГ сайтове не е подходящо за емигрантите, защото адаптацията им в новата среда става много трудна.
  • #31
    24 rate up comment 3 rate down comment
    МИСТ ( преди 7 години )
    Честито за колата! Какво смяташ да караш след 135цата? Предполагам имаш някакви планове за следващата кола. Качи някои клип в ЮТЮБ да им натриеш носовете на тези които не вярват че това е твоята кола.. Ей големи зловаби братче!
  • #30
    6 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Как така хем си в чужбина, хем висиш по бг сайтове? Човек когато бяга от бг обикновено не иска нищо да му напомня за миналото.