IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota Tercel

7.8
Закупена: 1993 г., Пробег: 130000 км.
Приложимост в ежедневието
7
Надеждност
8
Оборудване
7
Пространство
7
Цена/Качество
8
Качество на материалите
7
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • трудно се намират части
  • новите японки не са толкова здрави
Toyota Tercel От: mihailgeorgiev 08.01.2012 4272 прочитания 11 коментара
Начин на ползване:
като ретро возило
На кое качество на автомобила най-много държиш:
уникалност, екзотика
Начин на каране:
разумно
Допълнителни бележки
Колата е Toyota Tercel първа генерация, бежов цвят. В моето семейство е от 93-та, иначе е произведена 1982. Това е първия модел на Тойота с предно предаване. Вече може да се смята за ретро и освен моята не съм виждал друга такава по нашите улици от много години (с изключение на един Терцел 2-ра генерация). Както се казва, колата не си знае километрите вече. Честно казано се чудя как изобщо върви, тъй като повечето й връстници отдавна не се движат. Харесва ми нестандартния дизайн на купето, хем прилича на седан, хем на купе, хем на хечбек. В началото, когато я купихме заедно с нея имахме и един Голф 2-ка и въпреки, че Тойотата е по-стара, поведението й на пътя е много по-добро от това на Голфа. Колата за малко щеше да замине за вторични, но реших да я спася, защото ми харесват рядко срещани у нас японки като тази. За сега не смятам да я предавам на вторични. Другата ми кола, която ползвам по-често също е Тойота, но Ярис.
Снимки
Toyota Tercel Toyota Tercel
0 от 500
  • #11
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ейй, върнахте ме доста години назад - на тойота терцел 4х4 съм се учил да карам. Много готин автомобил беше, задното се включваше с ръчка и имаше "Extra Low"предавка, по къса от първа за големи наклони. Имаше и жироскопи дори - жив джип си беше :)
  • #10
    21 rate up comment 0 rate down comment
    kaksimi ( преди 7 години )
    Чудесно и здраво изделие на японската авто промишленост. И аз имам една японка на доста годинки, която е връстница на твоята тойота, но моята е Хонда: http://www.automedia.bg/test-drive/testdrive_1032.html
  • #9
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ето още една ретро реклама, пак на Тойота, но на седана Карина
  • #8
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    mnogo e nestandartna, napravo ne e chestno...
  • #7
    25 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не знам защо, но в японските коли от 70-те и 80-те има нещо загадъчно, което липсва на повечето им европейски съвременници. Иначе и за едните и за другите смятам, че 70-те и 80-те се правеха по-легендарни модели, истински коли, сега всички са пластмасови.
  • #6
    31 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Старите коли от преди 90-те, дори и най-малките и евтини модели имат нещо, които по-новите го нямат - ДУША.
  • #5
    27 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Доста семпъл дизайн, обаче няма да си кривя душата - кефи ме повече от Голф 1 и 2 от същото време. А и изглежда по-добре от хечбека на второто поколение Tercel, защото не е с толкова остри линии. От второто поколение ме кефят само комбитата 4x4.
  • #4
    25 rate up comment 2 rate down comment
    JapanPower ( преди 7 години )
    В САЩ са се казвали Corolla Tercel:
  • #3
    39 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Чудя се дали една съвременна Тойота би изкарала толкова?
  • #2
    51 rate up comment 1 rate down comment
    SkylineR34 ( преди 7 години )
    Уникален автомобил.Поздравления,много добра находка е .