IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Китайският гигант BYD дойде и в България

Продажбите у нас стартират с два SUV модела, вижте цените и кой ще е първият дилър

Най-нашумелият китайски производител на автомобили най-после стъпи в България. От днес първите демонстрационни бройки на BYD са изложени в два столични мола, а от януари трябва да започнат и първите официални продажби, научи Automedia.bg. Предлагането стартира с големите кросоувъри Sealion 7 (електрически) и Seal U DM-I (плъг-ин хибрид), постепенно ще се разшири и с останалите експортни модели на китайския производител - можете да ги видите в галерията под статията. 
  
   
BYD Sealion 7
BYD Sealion 7, изложен от първия български дилър в столичен мол
  
    
Цените за България

Очакваме цените за България на Seal U да са между 75 000 и 92 000 лева с ДДС в зависимост от задвижването и оборудването. 

За електрическия Sealion 7, прогнозните цени са между 79 000 и 97 000 лева с ДДС.  

Вносител за България вероятно ще е самата компания BYD през създадения нов офис за България и Румъния, базиран в Букурещ. Очакваме първият дилър за България да е свързан с "Дару Кар", търговец и официален сервиз на BMW и MINI. В началото на следващата година вероятно ще бъдат обявени още два дилъра. 
  
   
BYD Sealion 7
  
    
С едно рамо от Уорън Бъфет

BYD Auto, автомобилното поделение на конгломерата BYD (от Build Your Dreams), е създадено през 2003 година от Уан Чуанфу и впоследствие привлече съществена инвестиция на Уорън Бъфет. Днес компанията е най-големият производител на електрифицирани автомобили в света, вторият най-голям производител на батерии след CATL, и една от десетте най-големи автомобилни групи. 
  
     
Моделите на BYD в детайли (ГАЛЕРИЯ):


  
   

0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Д. Иванов ( преди 1 ден )
    Вече 2 ра година имам BYD Tang , страхотна кола.. има само един проблем няма подгряващи огледала
  • #28
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Сърдитко петко ( преди 1 ден )
    Ква стана тя чаках да пристигнат най накрая прочутите китайски автомобили че да мога да си купя и аз нова кола за 15.000 евро щели да струват над 40.000 обаче. Цени като на истински автомобили. За всеки влак си има пътници, все някой ще си купи
  • #27
    17 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Трябва много да са те ритали по главата като бебе за да дадеш 100 хиляди за кола от Тему.
  • #26
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Хм... ( преди 1 ден )
    Дизайнът не ми допада. А дори да ги продават на половината от обявените цени, пак не бих взел. Като направят заводи в Европа и доставчиците им са основно европейски, може да помисля.
  • #25
    0 rate up comment 6 rate down comment
    до 23 ( преди 1 ден )
    Стойчо Керев, ти ли си?
  • #24
    4 rate up comment 7 rate down comment
    до 22 ( преди 1 ден )
    Е, така може да се върнем до династията Тан. И, без да изпитвам особена симпатия към комунистите, меко казано, Чан Кайши като "демократично настроен" китаец е виц на нивото на Шкумбата... Но, така или иначе, днес Китай се държи рационално и предвидимо, за разлика от кгб плъховете
  • #23
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    И колегата е прав - всеки лев, които спестяваме, купувайки китайско, всъщност ни набива един голям, студен кол все по-навътре в отверстието. Китай е цивилизация, която от хилядолетия се е доказала като агресивна и експанзионискта. Нищо не се е променило. И ако някой си мисли, че ще стоят и ще кротуват, при вече налични ясни признаци в Африка, Московия, Балканския полуостров и Южна Америка, може да ходи да си го *** сам.
  • #22
    9 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Китай е комунистичесаката партия, която след 1945 избива десетки милиони от своите. В Тайван са избягали група демократично настроени китайци, които не са искали да оставят Китай в ръцете на ***, но не са имали избор, както и нашият народ не е имал избор под шмайзерите на московците през 1945 г. Така че там борбата не е икономическа или "за обединение", а е цивилизационна. В интерес на свободния свят е Китай да не напада Тайван.
  • #21
    12 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Проблем с Русия може да има само някой, чието мозъчно развитие е надхвърлило нивото на двегодишно бебе или на квартален потребител на мастика с геополитически профил. Хората извън тези две категории виждат Русия ,каквато е: единствената държава в света, която е отвратителна и за своите, и за чуждите. Китай няма нищо общо. Китай е икономически партньор, който иска изгода за себе си, както и Европа би трябвало да иска за себе си. Има къде да се срещнат по средата
  • #20
    15 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Проблем с Русия и Китай могат да имат само държави превзети от промити с неолиберална пропаганда мозъци. Който се чувства русофоб, да се запише доброволец при Зеленски. И да побърза, че не му остава много време.