Двигателят 1.7 dCi R9N с е един от най-интересните и в същото време подценени дизелови агрегати през последните години. Произвежда се за кратко време - от 2018 до 2020, но въпреки това намери място в много популярни модели на Renault и Nissan. Моторът наистина е много добър, но има една особеност – собственикът не трябва да приема буквално препоръките на производителя.
Плюсове и минуси на 1.7 dCi на Renaut-Nissan (ГАЛЕРИЯ):
Конструкция на 1.7 dCi R9N
R9N е еволюция на по-ранни мотори, но е адаптиран към по-строги стандарти за емисии. Той разполага с модерна система за впръскване на common rail, турбокомпресор с променлива геометрия и синхронизация на верига. Версиите с 150 к.с. могат да бъдат много гъвкави на пътя, а въртящият момент, достъпен при ниски обороти, кара автомобилите с този двигател да изглеждат по-големи и по-мощни, отколкото предполага капацитетът. Това е дизел, който не се уморява (нито на шофьора), понася добре магистралите и не изисква обороти, за да се наслаждава на динамично шофиране.
R9N е еволюция на по-ранни мотори, но е адаптиран към по-строги стандарти за емисии. Той разполага с модерна система за впръскване на common rail, турбокомпресор с променлива геометрия и синхронизация на верига. Версиите с 150 к.с. могат да бъдат много гъвкави на пътя, а въртящият момент, достъпен при ниски обороти, кара автомобилите с този двигател да изглеждат по-големи и по-мощни, отколкото предполага капацитетът. Това е дизел, който не се уморява (нито на шофьора), понася добре магистралите и не изисква обороти, за да се наслаждава на динамично шофиране.

