IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Какви са слабите места на дизеловия Mercedes-Benz OM651

Популярният мотор все още има недостатъци, които предизвикват оплаквания

Двигателят Mercedes-Benz OM651 беше представен през 2008 и беше позициониран от производителя като високо технологично устройство от ново поколение. Той беше инсталиран на широка гама модели: от A- до S-Class. Въпреки това, още в първите години от пускането на този двигател в производство, стана очевидно, че този съвременен двигател има не само силни страни, но и сериозни недостатъци, които все още предизвикват оплаквания.


Слабите места на дизеловия Mercedes-Benz OM651 (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 часа )
    Тоя двигател си минава половин милион без никои от посочените проблеми. Толкова здрав ДИЗЕЛ няма нито Тойота нито Хонда, БМВ нито ВАГ. Сега друг е въпроса на колко РЕАЛНО км са нововнесените тук екземпляри. Ако е в комбинация с някоя от здравите кутии и се поддържа добре - колата ще е милионник
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 13 часа )
    Кат' гле'ам, пълно е с оплаквания от първи собственици...
  • #13
    2 rate up comment 4 rate down comment
    до долния ( преди 18 часа )
    Пазара в България на електрички втора ръка всъщност изобщо не е лош
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    hitko ( преди 19 часа )
    До 11. Тази статистика от Китай ли я взе? Основния пазар в БГ е на употребявани автомобили, а там електрическите миксери копаят дъното. Защо ли?
  • #11
    2 rate up comment 8 rate down comment
    до долния ( преди 1 ден )
    Никой не го имтересува дизеловите продажби копаят дъното
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    бо ( преди 1 ден )
    При правилна поддръжка и филтри спокойно отива до 350-450000км до смяна на верига. Някой друг подобен двигател с такива параметри???
  • #9
    10 rate up comment 1 rate down comment
    До 9 ( преди 1 ден )
    Никъде Мерцедес не казва смяна на верига на 150 000. Нещо си се объркал. Питай таксиджиите в Германия или Гърция, или някой шофьор на бус кога сменя верига. Масово ги сменят над 300 000, но българина е свикнал "нов внос" с връщани километри и си мисли, че двигателя е стъклен. Купувайте по-скъпи коли на реални километри и няма да има проблем, купуват се най-евтините обяви от автокъщи и после олеле мале.
  • #8
    1 rate up comment 5 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 1 ден )
    До #2-казваш доста здрав,вериги над 300 000 км!Я прочети какво казва проиводителя(МБ в случая)-след 150 000 препоръчва смяна на верига!300 000 е мечта!
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Фен на марката. ( преди 1 ден )
    Обслужване обслужване обслужване ,масло и филтри. Да не се ръчка с високи обороти. Половината фиви вилиджъри купуват такъв бившо таксе на 600-700 хил км айде чипа да дигнат конете и догодина свети като коледна елха на таблото. Ако тоя мотор е нов сипвате само качествена нафта не го гоните с много обороти и навреме го сервизирате (не в кварталния гараж) а при хора които разбират няма да имате проблеми много километри.То е като жената това.Като я обичаш и се грижиш за нея-много радост.Иначе лошо.
  • #6
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Затова Мерцедес се взима 350 шестак или осмак бензин с газова и си караш. Дизел бих взел само 270 пет цилиндровия но като цяло тия дизели са само приключения с нинджи.