Citroen представи необичайния концептуален компактен ван ELO, който включва централно разположена шофьорска седалка и задна част на салона, която може да се трансформира в спалня или киносалон. Goodyear пък разработи "умни" гуми за превозното средство, които са подходящи за всякакви условия на шофиране и автоматично следят състоянието им.

Името е акроним от вторите букви на думите rest, play, work (почивка, игра, работа - от английски език). Дългата 4,1 метра каросерия поставя концепцията в същия клас като някога популярния Citroen C3 Picasso. Джантите на футуристичния прототип обаче са много по-големи - 21 инча в диаметър.
Както обикновено, френските дизайнери са направили външния вид възможно най-екстравагантен. Каросерията има с много голяма остъклена площ и широко плъзгащи се странични врати. Всички светлини са интегрирани в панелите, джантите са с причудлив мотив, а външните емблеми са с подсветка, в крак с най-новата мода.

Салонът може да побере до шест души. Шофьорът седи в центъра, със седалка, която се върти на 180 градуса. Външните седалки на предния ред могат напълно да се премахнат. Задният триместен диван пък може да се превърне в легло с помощта на надуваеми матраци, напомпвани от вграден компресор. Като алтернатива, може да седнете отзад и да гледате филм на сгъваемия екран.
Воланът е с една спица, а арматурното табло е заменено от прозрачен дисплей, монтиран на предното стъкло. Вратите и страничните панели предлагат достатъчно място за съхранение на малки предмети. Специално разработените гуми Goodyear са подходящи за всякакви повърхности. Износването и налягането на въздуха в тях могат да се следят чрез мобилно приложение. Освен това в джантите са интегрирани цветни индикатори за налягане.
Citroen ELO е изцяло електрически. Френската компания обаче не е разкрила никакви подробности за задвижването, архитектурата или спецификациите му. Автомобилът ще бъде официално представен на публиката по време на автомобилното изложение в Брюксел през януари догодина.
Още снимки на модела - в галерията:

