IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Пет нови модела, които бързо губят от цената си

Тези автомобили определено не са добра инвестиция

Покупката на нов автомобил изглежда като правилното решение - гаранция, безопасност, нулев пробег. Но има един проблем, за който повечето шофьори научават твърде късно – някои модели рязко губят от цената си буквално през първите месеци на работа.


Peugeot


А това означава, че не всички нови автомобили са печеливша инвестиция. Някои от тях губят от 15% до 30% от стойността си през първите шест месеца, а причините могат да бъдат много различни — слабо търсене, проблеми с репутацията, скъпо обслужване, излишно предлагане или промени в тенденциите.

Изданието SUVNews посочи 5 нови модела, които обезценяват най-бързо веднага след напускане на шоурума, и обясняват защо се случва това и кой трябва да се притеснява. Затова при покупка трябва внимателно да се гледат конфигурациите и гаранциите на производителя, но и също така да се оцени риска от бързо обезценяване.


Пет нови модела, които бързо губят цената си (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    хххххх ( преди 2 седмици )
    Новите мазди (след 2010-2012) са абсолютни бклуци
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    fery ( преди 2 седмици )
    ВСЯКА нова кола губи прекалено много от стойността си. 4 години работих в официално представителство на една марка във Франкфурт. Повечето хора които идват да купят автомобил върнат от лизинг са такива с доста добри финансови възможности. Всеки иска 3-4 годишна кола в отлично състояние. Чисто новите коли се купуваха главно от фирми и хора с ограничен бюджет на лизинг. Аз лично също имах нова лизингова и оттогава не бих повторил тази грешка. Автомобил само след 4-тата му година
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Има трансмисия. Масово се оплакват по форуми по смяна на масло на трансмисия.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    AAV ( преди 2 седмици )
    Всъщност Nissan X-Trail e-Power e-4orce не само, че няма от проблемните CVT, ами изобщо няма трансмисия. Което е и най-хубавото в него. Има само два електромотора на двете оси и ДВГ с генератор за ток без директна връзка с колелата. Задвижващата система може и да има някакви други проблеми, но освен тук, в autoCOmedia, никъде другаде не съм чул или чел нещо за такива проблеми.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Н3, аз съм на същото мнение. Дано тази мода отмине по-скоро.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    пасат загубиха от клиентите си заради екрана ,аз дето съм на 40 години и като взех под наем сеат леон , бях на път да им го засиля в офиса на фирмата, представям си 60 годишни дето са свикнали с Пасат от цял живот как се кефят да търсят нещо на тоя екран....
  • #2
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Хибридната трансмисия на X-Trail-a е всъщност май старото Nissan-ско CVT, на което четох в един форум че Nissan изискват смяна на маслото на всеки 10К км. Интересно ако може някой с такава кола в БГ да сподели, дали и тук е така. Затова се оскъпява поддръжката. При по-стара версия смяната беше на 60К км (по спомени), а същата кутия само че монтирана в Renault Koleos беше необслужаема ;))). На кого да вярваш. Проблема е, че тази кутия трудно стигаше до 200К км пробег, и явно си трябва обслужване
  • #1
    5 rate up comment 0 rate down comment
    шак ( преди 2 седмици )
    б о k л y к